FRESH 5+ Diner | Do 16 september

Wanneer donderdag 16 september 2021
Tijd 18:30 - 21:30
Waar Amsterdam

Donderdag 16 september zal het jaarlijkse 5+ diner weer plaatsvinden. Dit jaar gaan we naar het rauwe en hippe Amsterdam-Noord. Dit deel van Amsterdam is in no-time uitgegroeid tot een van de levendigste buurten van Amsterdam met veel leuke restaurants, zoals Hotel de Goudfazant waar wij dit jaar zullen gaan dineren. Inmiddels is Hotel de Goudfazant een begrip in Noord. Niet alleen vanwege haar prachtige industrieel-chique ruimte met een open keuken, maar ook vanwege de heerlijke Frans-Nederlandse gerechten.

Wil je dit niet missen? Meld je dan gelijk aan, want de inschrijvingen gaan snel!

Wij kijken er naar uit jullie weer te zien op donderdag 16 september. Dient er rekening gehouden te worden met allergieën? Graag vernemen wij eventuele dieetwensen uiterlijk 31 augustus, zodat daar rekening mee gehouden kan worden.

Let op: Het aantal plekken voor het diner is beperkt en inschrijven is mogelijk tot 1 september.
In het geval er een wachtlijst komt en je hebt je aangemeld voor zowel het 5+ diner als 10+ diner, dan zullen we je een mail sturen om een keuze te maken voor 1 van de diners.

INLOOP: 18.30
DINER: 19.00 – 21.30
RESTAURANT: Hotel De Goudfazant
ADRES: Aambeeldstraat 10, 1021 KB Amsterdam

EIGEN BIJDRAGE: Geen.

Let op: afmelden tot en met 31 augustus is kosteloos. Voor afmeldingen vanaf 1 september zijn wij genoodzaakt om €25 excl. btw in rekening te brengen

Andere interessante evenementen

Dentons Internationale Reis | 8-15 oktober 2023

De inschrijvingen voor de Dentons | FRESH Professionals Internationale Reis 2023 naar Miami zijn inmiddels gesloten en iedereen heeft een persoonlijke mail ontvangen!De vliegtickets zijn geboekt en de commissie is...

8 - 15 okt 2023

Frasers Maandborrel | do 19 oktober

Op donderdag 19 oktober zal de maandborrel in samenwerking met Frasers georganiseerd worden. We gaan er weer een mooie borrel van maken!  Locatie: Bar Bonnie Tijdstip: vanaf 18u

19 oktober 2023

Primevest 10+ Diner Amsterdam

In samenwerking met Primevest zal op donderdag 26 oktober het FRESH Professionals 10+ diner plaatsvinden. De locatie zal spoedig bekend worden gemaakt, maar de inschrijving is reeds geopend!

26 oktober 2023