Haagse vastgoedborrel

Op donderdag 15 september organiseert Roodhals Capital een Haagse vastgoedborrel bij haar op kantoor op het Lange Voorhout. Hierbij zal er een korte paneldiscussie gevoerd worden die een blik werpt op de ontwikkelingen in de Nederlandse en Haagse vastgoedmarkt vanuit een ontwikkel-, gemeentelijk- en beleggersperspectief, waarna er ruimte is voor een uitgebreide borrel binnen of – bij goed weer – buiten aan de voorzijde op het Lange Voorhout. De tot nu bekende uitgenodigde panelleden voor de discussie zijn Gert Jan Smit (Partner en oprichter van Sens Real Estate) en Willem Appel (Partner en oprichter van Roodhals Capital).

Programma:
16:30 – 17:00 Inloop
17:00 – 17:15 Introductie thema
17:15 – 18:00 Paneldiscussie
18:00 – 18:15 Interactieve sessie
18:15 – 20:00 Borrel

Locatie:
Roodhals Capital, Lange Voorhout 11, 2514 EA Den Haag

Carriere monitor + Dies Natalis

Hierbij nodigen we je uit om deel te nemen aan de FRESH Professionals Carrière Monitor 2022. De Carrière Monitor is een jaarlijks terugkerend onderzoek waarbij de carrièrekansen en arbeidsvoorwaarden onder jonge vastgoedprofessionals in kaart worden gebracht. Het thema van dit jaar is Binding met de ‘nieuwe’ vastgoedgeneratie.

Op donderdag 6 oktober 2022 presenteren wij de uitkomsten tijdens een interactief event met een panel. Sponsoren COD en Patrizia zullen beide panelleden leveren om het onderwerp te bespreken. Aansluitend zal de Diès Natalis borrel plaatsvinden. Er is een beperkt aantal plekken beschikbaar voor de Diès Natalis borrel, professionals die de Carrière Monitor hebben ingevuld krijgen voorrang.

De locatie van het event is het kantoor van COD en de boardroom van het Nhow Hotel bij Amsterdam RAI.

Bij voorbaat dank voor je deelname aan de FRESH Professionals Carrière Monitor 2022,

Namens FRESH Professionals,

De Carrière Monitor Commissie 2022

Wouter Pullens, Wouter Renardel, Yngwie Romijn, Timber van Tilburg en Tim van der Zaan.

AM FRESH Professionals Golftoernooi

Aankomende donderdag 25 Augustus worden de golfclubs weer uit de kast getrokken voor het AM FRESH Professionals Golftoernooi te Spaarnwoude.

Vanaf 14.00 uur worden jullie verwacht op Golfclub Spaarnwoude met een kop koffie en een lekkernij om de dag goed te beginnen.

Het belooft een prachtige golfdag te worden voor zowel de beginnende als de gevorderde golfer. Zo kan de beginnende golfer de fijne kneepjes van het vak leren tijdens een 2 uur durende clinic en voor de gevorderde golfer zijn de beste 9 holes van Spaarnwoude gereserveerd. De gevorderde golfer zal in een flight van vier de baan op gaan om te strijden voor de prestigieuze titel.

Na afloop van de dag kan er in het clubhuis worden nagepraat over die ene geweldige bal onder het genot van een drankje en heerlijke verzorgde American BBQ.

We kijken er naar uit om jullie op 25 augustus te verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,

De Golfcommissie

Pieter Verschueren

Derk Gillis

Programma:

14.00 uur               Ontvangst in de Waterkant Zaal

15.00 uur               Start wedstrijd – 9 holes

15.00 uur               Start Clinic

18.00 uur               American BBQ + Borrel

Hoofdsponsor

FRESH START: LIVE

Op woensdag 14 september zal het event FRESH START plaats vinden. In Amsterdam zullen we onder het genot van een biertje en een wijntje het afgelopen jaar evalueren. Hierbij is iedereen welkom en als je hierbij wilt zijn meld je dan aan via de website.

JLL FRESH Professionals Trip 2022 18-25 september

De inschrijvingen voor de JLL FRESH Professionals Trip 2022 naar Toronto zijn geopend!

We vertrekken op zondagochtend 18 september vanuit Amsterdam en komen zondag 25 september in de ochtend weer terug. Het gaat weer een onvergetelijke reis worden! Er is dit jaar plek voor 20 deelnemers dus meld je snel aan. Je kan je inschrijven tot en met 19 juni 2022. Kort daarna maken wij de deelnemers bekend. Houd er rekening mee dat we dan ook een aanbetaling vragen. De eigen bijdrage voor de deelnemers aan de JLL FRESH Professionals Trip bedraagt 750,- euro. Inbegrepen zijn tickets, accommodatie, ontbijt/lunch/diner en een volgepakt programma langs alle “real estate highlights” van Toronto.

Wil je dat jouw bedrijf door middel van een sponsoring haar naam verbindt aan deze Professionals Trip? Neem dan contact op met één van de commissieleden of stuur een mail naar fa5@freshprofessionals.nl

We kijken uit naar deze mooie trip en zien je inschrijving graag tegemoet!

Met vriendelijke groet,

FRESH Professionals Trip 2022 commissie:

Sophie Fabius (JLL)
Tessa Morsink (FRESH Professionals Bestuur)
Sharwin Mahadewsing (Hillen Roosen)
Sjors van Iersel (Spring Real Estate)
Alexander Klaver (Deloitte)

Hoofdsponsor:

Subsponsor:

FRESH PROFESSIONALS PROVADA BORREL | 14 juni | 18:00 – 22:00

Netwerken met je suede loafers in het zand, Daar moet je bij zijn. Het is toch goed om te horen dat uiteindelijk iedereen goede jaren heeft gehad tijdens corona en dat het bier altijd nog goed smaakt bij strand Zuid.

Het is weer zover: de jaarlijkse FRESH PROFESSIONALS PROVADA Borrel staat voor de deur.
Traditiegetrouw vindt de PROVADA Borrel weer plaats bij Strand Zuid.  Schrijf je snel in via de om zeker te zijn van een plekje! Nadat jij je hebt ingeschreven ontvang je ongeveer een week voor de PROVADA Borrel een mail met een unieke code. Met deze unieke code kan je jouw persoonlijke ticket downloaden.

Let op: zonder ticket geen toegang, dus zorg ervoor dat je op tijd je ticket download.

Je kan je alleen aanmelden voor evenementen als je de jaarbijdrage (via iDeal of automatische incasso) hebt voldaan.

Wanneer: 14 juni 2022
Waar: Strand zuid
Hoe in te schrijven: vanaf vrijdag 20 mei via de website van FRESH professionals

Hoofdsponsor:

Subsponsoren

Hemwood vastgoedadvocaten Logo

FRESH Maandborrel 19 mei Limon

Blokkeer 19 mei vanaf 17:30 de agenda! Vanaf 17:30 borrelt FRESH bij cafe Limon.

Wat: Borrel Limon
Wanneer: Donderdag 19 mei
waar: Gustav Mahlerlaan 222, Amsterdam
Hoe laat: Vanaf 17:30
Waarom: voor de gezelligheid!

Limon - Zuidas Amsterdam | Restaurant

Projectbezoek Amsterdam logistics Cityhub

Op donderdag 30 juni zullen we het Amsterdam Logistic Cityhub (ALC) bezoeken, één van Nederlands grootste nieuwbouwontwikkelingen in de logistieke sector. Het is een vooruitstrevend project op het gebied van technologie en innovatieve, duurzame oplossingen. Het vloeroppervlak bedraagt maar liefst 120.000 m2.
CTP heeft het geheel voor € 307 miljoen gekocht (voor 100% van de aandelen van de single-asset) en daarmee is het een van de grootste aankopen in de logistieke sector ooit. De oplevering staat gepland voor het vierde kwartaal van 2022.   CTP staat in de top vijf van Europa’s  grootste industriële vastgoedontwikkelaars en beheerders. Met meer dan 6,6 miljoen m2 aan logistieke ruimte en activiteiten in negen landen is het bedrijf het grootste in Centraal- en Oost-Europa. Het ALC is de eerste aankoop van CTP in Nederland. Aan ambitie is er bij CTP geen gebrek: eind 2023 verwachten ze de portefeuille uit te breiden naar meer dan 10 miljoen m2. Aangezien het project nog volledig in de steigers staat hebben we een beperkt aantal plekken beschikbaar. Wacht daarom niet te lang met inschrijven. meld je hier aan, er is maar beperkt plek!

We hopen jullie daar te zien.
NB: Aan veiligheidsvoorschriften is uiteraard gedacht. Ter plaatse kan je veiligheidsschoenen en een bouwhelm lenen. CTP zal de gehele rondleiding en een aansluitende borrel verzorgen.

Waar: Aan het einde van de Ankerweg, 1041AT Amsterdam

Wanneer: Donderdag 30 juni

Aanvang tijdstip: 16:30.

Sloepvaren Drees & Sommer

Schrijf je nu in voor een unieke middag op het water! Op vrijdag 3 juni van 16.00 tot 18.00 uur gaan we samen met Drees & Sommer varen door de grachten van Amsterdam.

Drees & Sommer is één van Europa’s leidende ondernemingen op het gebied van vastgoedadvies en projectmanagement. Drees & Sommer ontwikkeld oplossingen voor hun klanten die kostenefficiënt, innovatief, duurzaam, digitaal en gebruikersgericht zijn. Dit doen zij met ruim 4300 medewerkers op 46 locaties over de hele wereld. In Nederland werken ze met ruim 100 collega’s vanuit de locaties Nieuw-Vennep, Capelle a/d IJssel en Eindhoven. In Nederland kenmerken Drees & Sommer zich als persoonlijke en vooruitstrevende partner. Waarbij zij elkaar en elk project waarderen. Van het nieuwe hoofdkantoor van ABNAMRO tot het lokale buurthuis van jouw gemeente.

Wil jij Drees & Sommer beter leren kennen?

Zeven geselecteerde studenten krijgen kans op een unieke compleet verzorgde middag sloepvaren met dit bedrijf!  De selectie vindt plaats aan de hand van CV’s en een korte motivatie (Max 100 woorden). De deadline voor het inschrijven is 27 mei, dus meld je snel aan via de onderstaande aanmeldlink.

JLL inhousedag

Op donderdag 2 juni opent JLL haar deuren voor FRESH Students! Eén van de grootste vastgoedconsultants van Nederland biedt de studenten van FRESH Students de kans om een dag mee te kijken. De dag zal beginnen om 10:30 en eindigen om 19:00.

De start van de dag is op het kantoor waar de studenten kennis maken met het bedrijf en alle werkzaamheden die zij uitvoeren. Vervolgens worden de studenten aan het werk gezet met een case wat een echt praktijkvoorbeeld is en hoort bij van de werkzaamheden van JLL. Tot slot wordt de dag wordt goed afgesloten met een borrel op dé JLL-boot! Een goed moment om in contact te komen met verschillende professionals die hierbij aanwezig zullen zijn.

Wil jij bij deze dag aanwezig? Meld je dan aan zowel via de aanmeldlink rechtsboven als het onderstaande formulier. Let wel, er is beperkt plek en er al dus een selectie plaatsvinden aan de hand van CVs. De deadline voor inschrijven is op 29 mei dus meld je nog snel aan via onderstaande aanmeldlink.

Meer informatie over JLL vind je op hun bedrijfsprofiel, terug te vinden via onderstaande link.

JLL