Senior Transaction Analyst – CBRE Investment Management

We have a great opportunity available for a Senior Analyst. You will support the Transaction Managers with the acquisition and disposal processes for our investment portfolio. You will focus on the Dutch market/ Dutch Funds and will work cross-sectors (main focus on offices and logistics but you can also get involved in retail and residential transactions). In this role you will also work closely together with the various Asset Managers and the Fund Manager. We are currently based at WTC Schiphol airport but will be moving to a great new office on the Zuidas in 2023: WTC Amsterdam, Tower Ten. 

Your key responsibilities

  • Underwriting possible acquisitions: drawing up calculation models with associated cash flow forecasts (IRR calculations) and budgets for objects to be acquired;
  • Supporting the Transaction Managers in the activities aimed at analyzing and acquiring potential investment objects, including registering investment propositions, viewing objects and locations and assisting in the preparation of investment proposals; 
  • Assisting in due diligence, studying and processing the information in a data room, negotiations and contract formation. 
  • Processing and analyzing market data, for example market reports, reference transaction data and mapping potential acquisition opportunities;
  • Processing and updating market information and investment propositions in our management information systems (including Salesforce);

What do you have to bring us?

  • A completed university (masters) degree;
  • Minimum of 2-3 years of working experience in M&A or real estate transaction advisory. You bring proven experience with investment analysis and cash flow models;
  • Strong analytical skills;
  • Hands-on mentality and the ability to easily switch between various tasks and a strong team player;
  • Strong knowledge of Excel and PowerPoint;
  • Excellent communication skills (word and writing) in both English and Dutch. 

What do we offer you?

We offer you the opportunity to join the CBRE Investment Management Investment Analyst Program. Within this extensive training program you can fulfil challenging training, tasks or projects in the fields of Asset Management, Transactions and Fund management. You will get familiar with the CBRE Investment Management way of investing and have the chance to boost your personal and professional development, focusing on both technical as well as soft skills. You will follow the training sessions together with other Analysts who recently joined our company (in EMEA, APAC and the Americas). It will give you the perfect opportunity to boost your career and build an (international) network in the real estate investment industry.

Interested?

Please apply via the following link or contact Mariëlle Loenen via Marielle.Loenen@cbreim.com.

Junior Commercieel Manager Vastgoed – Hinke Fongers Beheer

Onze portefeuille groeit en daarom zijn wij op zoek naar een: Junior Commercieel Manager Vastgoed

Hinke Fongers Beheer (HFB) is een vastgoedonderneming actief in het beleggen in kantoren (50%), winkels (35%) en woningen (15%). Een familiebedrijf dat klanttevredenheid en een persoonlijke relatie met haar huurders hoog in het vaandel heeft staan.

Als jr. commercieel manager vastgoed werk je direct voor de vastgoedeigenaar. Zo bestaan jouw werkzaamheden onder andere uit het begeleiden van bezichtigingen, het onderhouden van contact met makelaars, het uitwerken van huurovereenkomsten, het ondersteunen bij de aan- en verkoop van vastgoed en het opleveren van en aan huurders. Uiteraard houd jij ook regelmatig contact met de huurders. Al met al, een functie met veel variatie!

De functie-eisen zijn:

  • WO werk- en denkniveau
  • 0 tot 5 jaar werkervaring
  • Sociaal vaardig met een klantgerichte instelling
  • Kan zowel zelfstandig als in teamverband werken
  • Heeft een kritische blik

Binnen deze functie zul je ook veel op pad zijn. Daarom bieden wij jou een auto van de zaak, een laptop en telefoon aan.

Heb jij interesse in bovenstaande functie?

Stuur je sollicitatie dan naar vacature@hinkefongers.nl t.a.v. mevrouw M. Broeders. Ben jij nieuwsgierig en wil je nog meer over ons willen weten? Bezoek dan ook eens de website: www.hinkefongers.nl

Teamleider Planeconomie & Gebiedsontwikkeling – Pas bv

Wij zoeken een Teamleider! Een adviseur met teamspirit!

In verband met onze ambities en sterke groei zoeken wij voor onze vestiging in Houten extra teamleider die de vacature teamleider kan vervullen. Als Teamleider ben jij een ervaren (strategisch) planeconoom/gebiedseconoom met een ruim netwerk in het vakgebied die adviesopdrachten wil combineren met een rol als teamleider. Als teamleider heb je de ambitie om naast inhoudelijke opdrachten één van onze teams aan te sturen. Bovendien geef je graag je input en help je bij de doorontwikkeling van PAS bv. Heb jij interesse in een rol als Teamleider bij PAS bv? Lees dan snel de vacature teamleider verder!

Werken bij PAS bv

Bij PAS bv is het bedrijf in Nederland met de meeste planeconomen in dienst. Je kunt dus veel sparren met gelijkgestemden,

Samenwerken, altijd leren, loyaal op een no-nonsense manier dat zijn onze kernwaarden. Als adviseur bij PAS bv werk je op locatie bij de klant en voer je uiteenlopende adviesopdrachten uit. Dit proberen wij zoveel mogelijk in team verband doen. Teamspirit en jouw ontwikkeling op persoonlijk én zakelijk vlak staan voorop tijdens jouw dienstverband. Iedereen wil altijd blijven leren. Zo hebben wij opleidingsavonden, PAS-dagen, kennissessies en projecten in 10 minuten.

Iedere vrijdag hebben wij een “kantoordag” waar wij met elkaar werken aan projecten en aan PAS bv. Deze dag is een moment om kennis te delen, te overleggen en elkaar te helpen bij de verschillende projecten.

Tot slot organiseren wij ook ieder jaar een meerdaagse reis naar het buitenland. Geheel in de tijd van PAS en op onze kosten natuurlijk. De afgelopen jaren hebben we een bezoek gebracht aan Valencia, Helsinki en Reykjavik. Zo leren we op een leuke manier ook hoe andere wereldsteden hun stad ingericht hebben, want ook daar willen we leren van gebiedsontwikkelingen. In Helsinki keken we bijvoorbeeld naar waterbouw, welke kennis we goed konden toepassen in bijvoorbeeld Rotterdam, waar ook veel op en rond het water wordt gebouwd. Wij hebben echte PASsie voor ons vak.

Bij PAS bv heerst er een open bedrijfscultuur waarbij iedereen in zijn of haar kracht komt te staan, niemand voelt zich goed genoeg en iedereen heeft iets van waarde toe te voegen. Zo leren we met en van elkaar. No-nonsense noemen wij dat. Samen, met de voeten in de klei en zorgen dat projecten haalbaar worden voor onze opdrachtgevers. Opdrachtgevers waar we trots op zijn, met mooie en uiteenlopende projecten. Loyale opdrachtgevers die soms al vanaf 1993 klant bij ons zijn. Dat zegt toch wel genoeg?

Voor de vacature Teamleider zijn wij op zoek naar een enthousiaste collega met:
  • WO werk- en denkniveau;
  • Relevante werkervaring, circa 10 jaar in planeconomie en gebiedsontwikkeling;
  • Ambitie om mee te bouwen aan de groei van ons bureau in kwaliteit en kwantiteit;
  • Gevoel voor het welzijn van je team en de werknemerstevredenheid;
  • Ervaring met het waarderen en ontwikkelen van vastgoed en gebieden;
  • Affiniteit met vernieuwende thema’s in gebiedsontwikkeling en het initiëren hiervan.
Wat wij bieden
  • Flexibele baan;
  • Thuiswerken is mogelijk, regelmatige aanwezigheid op kantoor is gewenst;
  • Mogelijkheid om je eigen tijd in te delen om privé en zakelijk perfect in balans te houden;
  • Een uitstekend salaris met goede secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Een ruim lease-budget;
  • Volop mogelijkheden om jezelf verder te ontwikkeling d.m.v. opleidingen;
  • Meedenken met strategische keuzes;
  • Jezelf ontwikkelen als een waardevolle leider, met of zonder externe opleiding;
  • gePASsioneerde collega’s die warm worden van het vakgebied;
  • Veel ruimte voor initiatieven en ideeën.
Interesse? Solliciteer direct op de vacature teamleider!

Spreekt de functie van Teamleider jou aan en vind je dat wij jou uit moeten nodigen voor een kennismakingsgesprek? Stuur dan je sollicitatie met CV per mail naar Martijn Kooiman: mko@pasbv.nl of vul onderstaand sollicitatieformulier in. Upload hierin ook je motivatiebrief én CV. Meer informatie nodig? Bel dan naar 030 – 63 53 400. Wij hopen je dan snel bij ons op kantoor in Houten te zien!

Verdieping vacature teamleider:

De teamleider is verantwoordelijk voor zijn team en gedelegeerd verantwoordelijk voor de projecten binnen zijn team. De teamleider is:

  • Het eerste aanspreekpunt voor team;
  • Verantwoordelijk voor onboarding van je nieuwe teamleden;
  • Verantwoordelijk voor het welzijn van het team en de werknemerstevredenheid;
  • Verantwoordelijk voor optimaliseren, planning, werkverdeling en ruimte, binnen team;
  • Aanjager van de ontwikkeling van de teamleden op individueel niveau;
  • Verantwoordelijk voor het onderhouden van klantrelaties;
  • Is medeverantwoordelijk dat teamleden hun projecten succesvol volbrengen;
  • Verantwoordelijk behalen contributiemarge van het team;
  • Verantwoordelijk voor het beleggen van teamoverleggen;
  • Verantwoordelijk voor plannen en voorbereiden van personele voortgangsgesprekken en functioneringsgesprekken.

De rol als teamleider is een deeltijdfunctie voor 1 á 1,5 dag per week, afhankelijk van de omvang van je team (10-15 FTE).

Naast de rol als teamleider functioneer je als senior adviseur planeconomie en gebiedsontwikkeling. Vanuit deze rol zul je de volgende werkzaamheden verrichten:

  • Aansturen van interne en externe projecten en projectteams;
  • (Financieel) Aansturen en beheersen van diverse projecten;
  • Opstellen en beoordelen van marktanalyses, risico- en cashflow analyses;
  • Uitvoeren van haalbaarheidsstudies en het geven van vastgoedadviezen;
  • Geven van bestuurlijk-, strategisch- en beleidsadvies;
  • Opstellen van adviesrapportages en financieel strategische adviezen;
  • Leggen en onderhouden van contacten met opdrachtgevers;
  • Bijdragen aan kennis- en productontwikkeling (in- en extern);
  • Sparringpartner voor de directie en medewerkers.

Junior Taxateur – REVALS

Wil jij in een snelgroeiend, klein maar zeer ervaren team alles leren op het gebied van vastgoedtaxaties en heb jij recent je studie afgerond? Dan biedt REVALS jou op een leuke plek aan de Maliebaan in Utrecht een mooie opleidingsplek voor Register Taxateur in het meester / gezeltraject van het NRVT. 

Wie zijn wij?

REVALS, opgericht in 2020, is een onafhankelijk en gespecialiseerd taxatie- en adviesbureau op het gebied van commercieel vastgoed. Wij richten ons met name op taxaties van commercieel bedrijfsmatig vastgoed zoals winkels, kantoren, bedrijfsruimten en commercieel geëxploiteerde woningen (buy-to-let) en woningcomplexen. Daarnaast zijn wij gespecialiseerd in advisering met betrekking tot de herontwikkeling van (her)ontwikkelingsposities en gebouw- en gebiedstransformaties. 

Wat ga jij doen? 

Als junior taxateur maak je actief deel uit van ons taxatieteam en word je begeleid in de praktijkopleiding tot Register Taxateur door de senior taxateurs. Je ondersteunt de taxateurs bij het uitvoeren van taxaties. Werkzaamheden bestaan onder andere uit het analyseren en beoordelen van gegevens met betrekking tot locatie, object, juridische status en vastgoedmarkt. Kortom, je assisteert bij het gehele proces om tot een taxatie te komen. Wi zijn op zoek naar een echte doener, iemand die weet van aanpakken.  

Wie zoeken wij?

  • Je hebt een vastgoed gerelateerde HBO of WO studie afgerond; 
  • Je bent enthousiast, leergierig en communicatief sterk;
  • Je hebt een minimale beschikbaarheid van 4-5 dagen (32 tot 40 uur) in de week;
  • Je beschikt over analytische en cijfermatige capaciteiten en je bent datagedreven;
  • Je hebt je binnen je studie al in enige mate gespecialiseerd in het waarderen van vastgoed;
  • Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel in woord als schrift;
  • Je hebt ervaring met Microsoft Office;
  • Je bent in het bezit van een rijbewijs. 

Wij bieden:

  • Een juniorfunctie met goede doorgroeimogelijkheden;
  • Actieve begeleiding in het NRVT meester / gezeltraject Register Taxateur;
  • Een dynamisch team met veel kennis en ervaring;
  • Informele werksfeer;
  • Een fijne werkplek aan de Maliebaan in Utrecht;
  • Nuttige werkervaring en mogelijkheden om je netwerk te verbreden. 

Interesse? 

Voor meer informatie over de functie kun je mailen naar info@revals.nl  t.a.v. Erik Kaman / Jeroen Boogaard. Direct solliciteren is uiteraard ook mogelijk! Stuur je sollicitatiebrief en CV naar info@revals.nl.

Development Intern – Aedes

Who we are
On the surface, we’re a property investor and hospitality company. But at Aedes we like to thinkwe have more to offer. We believe unconditionally in creating places with heart and soul that have a positive impact. Our places strive to perfect the art of hospitality for everyone. Every day. Thisdrives every Aedes Place and guides all decisions. The highest quality and the greatest attention to detail help create places where everyone feels welcome and can be themselves. From Burgerziekenhuis, a former hospital turned into ‘The Manor’ hotel, to the Bungehuis, a striking 1930s trading office that now hosts Soho House Amsterdam, our expansive portfolio creates a tangible link between past and present. And gives each building new meaning and substance.


We are more than property investors.
We are historians, curators, and storytellers.
And now, we’re hoteliers too.

Why Aedes?

Good question. It would be interesting if we have a few things in common. So, let’s talk about you. And us. Together.We love what we do. That’s why we always go the extra mile and have a strong sense of responsibility. We tackle the tough stuff without ever taking ourselves too seriously. It’s our real interest that moves us forward and motivates us to develop new ways of thinking. When you work for us, we work for you. We want you to be confident, creative, and share our passion for excellence. And we aim to give you the power to succeed. We do this by making you feel welcome, supported, heard and safe in your working environment. As Development intern you will be part of the development team.

What you will do and learn

  • Work closely alongside the project management and development team on projects
  • Request and assess drawings and quotes from third parties
  • Shadow on-site construction
  • Research innovative and sustainable building solutions
  • Help organize events

You in a nutshell

  • Are an eager beaver, always looking to discover something new
  • Are hands-on understand that there is no ‘I’ in ‘team’
  • Are structured and have a strong attention to detail
  • Like to think outside the box and bring new ideas to the table
  • You hold sustainability and hospitality close you your heart
  • Possess strong oral and written communication skills in English and Dutch
  • Follow a study in the field of Architecture, Engineering or Real Estate

What’s in it for you?

  • 6 months full-time internship
  • Monthly allowance of 600 euro
  • Steep learning curve on high-profile projects
  • Fun working atmosphere and fabulous team outings
  • Healthy and fresh lunch. Great coffee

Like what you read? Let us know by sending a personal note and your CV to info@aedes.co.

Adviseur zorgvastgoed – Capital Value

Heb je een passie voor vastgoed en wil je binnen een team van specialisten een maatschappelijke bijdrage leveren aan zorgvastgoedbeleggingsmarkt? Dan zoeken wij jou! 

ZORGVASTGOED HEEFT DE TOEKOMST

Als specialist binnen het zorgvastgoed kun je het verschil maken. In de zorgvastgoedmarkt is de laatste jaren veel veranderd en zal de komende 20 jaar nog enorm veel gebeuren. De actuele en toekomstige (ver)bouwopgave is groot. Het creëren van doorstromingsmogelijkheden voor ouderen of zorgbehoevenden zorgt voor een beter functionerende woningmarkt en kansen voor starters.

WAT GA JE DOEN?

Je komt te werken binnen een toonaangevend team van transactiespecialisten op het gebied van zorgvastgoed en seniorenhuisvesting en begeleidt ontwikkelaars, zorginstellingen, corporaties en (internationale) beleggers bij transactievraagstukken. Je werkzaamheden (onder meer):

  • Je geeft strategisch advies over de verkoopbaarheid en de wijze waarop het beste resultaat kan worden behaald in de huidige markt
  • Je bent verantwoordelijk voor diverse aan- en verkoopprocessen. Je fungeert als procesmanager en richt verkoopprocessen in conform het protocol van Capital Value
  • Je maakt relevante informatie inzichtelijk voor kandidaat-kopers en bent voor hen en alle externe adviseurs het eerste aanspreekpunt
  • Je zorgt voor verslaglegging van procedures en begeleidt bezichtigingen
  • Je voert onderhandelingen, sluit de beste deal en zorgt voor het zorgvuldig vastleggen van overeenkomsten
  • Daarnaast lever je een pro-actieve bijdrage aan de groei van de afdeling en signaleer je kansen om een bijdrage te leveren aan de enorme bouwopgave die het zorgvastgoed kent.

OVER JOU

Jij bent een ambitieuze vastgoedprofessional met oog voor het maatschappelijke belang. Je bent commercieel, communicatief vaardig en gedreven. Je vindt het een uitdaging om voor onze opdrachtgevers het beste resultaat te realiseren. Je wordt blij van: korte lijnen, hard werken, een goede teamspirit, bereiken van het best mogelijke resultaat, werken met professionals én veel ruimte voor eigen inbreng.

FUNCTIE-VEREISTEN

Je hebt een afgeronde universitaire of hbo-opleiding, bij voorkeur een economische, bedrijfskundige, bouwkundige, juridische of vastgoedgerelateerde studie. Je beschikt over enkele jaren werkervaring in het vastgoed (2-5 jaar). Je wilt je specialiseren in zorgvastgoed en seniorenhuisvesting of hebt reeds kennis van dit type vastgoed. Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse en de Engelse taal.

OVER ONS

Wij zijn dé specialist op de Nederlandse woningbeleggingsmarkt. Vanuit ons hoofdkantoor aan de Maliebaan in Utrecht werken wij dagelijks aan mooie projecten. Wij realiseren transacties, voeren taxaties uit en geven strategische adviezen op basis van onderzoek. Dat doen wij met een team van 60 ambitieuze hardwerkende collega’s die voor elkaar klaarstaan en elkaar versterken.

WAT WIJ BIEDEN

  • Een kans om te werken bij de marktleider op de (zorg)woningbeleggingsmarkt
  • Een uitdagende functie in een snelgroeiende organisatie
  • Een jonge, dynamische omgeving waarin (bijna) alles kan
  • Samenwerking in een team dat elkaar helpt en ondersteunt
  • Alle ruimte om je te ontplooien, door te groeien en je ideeën ten uitvoer te brengen
  • Een informele bedrijfscultuur waar hard wordt gewerkt maar ook veel wordt gelachen
  • Een marktconform salaris in overeenstemming met jouw werkervaring en capaciteiten
  • Gezellige collega’s, goede koffie, een lekkere lunch, maandelijkse borrels en leuke (sportieve) uitjes.

WORD JIJ ONZE NIEUWE COLLEGA?

Herken jij je in de functieomschrijving en lijkt het je leuk om kennis te maken? Graag ontvangen we je CV met motivatie op werken@capitalvalue.nl. Heb je nog vragen over deze vacature? Neem dan contact op met Astrid Scheper. Zij vertelt je graag meer over de functie, onze organisatie en de kansen die wij je kunnen bieden.

Astrid Scheper HR Manager:

030 72 71 700 | 06 55 39 51 25

a.scheper@capitalvalue.nl 

Junior Commercieel Ontwikkelaar – Boelens de Gruyter

Bedrijfsprofiel

Boelens de Gruyter is een landelijk opererende vastgoedontwikkeling-onderneming op het gebied van commercieel vastgoed en woningbouw. Wij werken aan de toekomst van steden door oude gebouwen nieuw leven in te blazen en kwaliteit toe te voegen aan de stad. Boelens de Gruyter is flexibel, transparant en nuchter in combinatie met relevante ervaring en kunde.

Het hoofdkantoor in Amsterdam Noord heeft spectaculair uitzicht op het IJ en kenmerkt zich door haar creatieve, energierijke en positieve sfeer. Daarnaast hebben we een kantoor in de binnenstad van ’s-Hertogenbosch.

Functieprofiel

De Junior Commercieel Ontwikkelaar is onderdeel van het Projectontwikkeling team en zorgt voor een commerciële visie in de ontwikkelingsprojecten van de nieuw-te-bouwen en te herontwikkelen kantoren. Hiermee kunnen de projecten tot maximaal resultaat worden gebracht. Hij/zij ondersteunt alle commerciële activiteiten in de ontwikkelingsprojecten rondom de trajecten van verhuur en verkoop en werkt nauw samen met de afdelingen Commercie en Marketing.

De Junior Commercieel Ontwikkelaar heeft affiniteit en ervaring met (verhuur van) commercieel vastgoed, het bedenken en ontwikkelen van een verhuurstrategie,  het begeleiden van bezichtigingen, het voeren van onderhandelingen en de administratieve verwerking hiervan. Hij/zij zorgt voor de juiste weergave van het verloop van het proces en informeert alle betrokken partijen. De Junior Commercieel Ontwikkelaar legt verantwoording af aan de Manager Commercieel Vastgoed.

De Junior Commercieel Ontwikkelaar zal in zijn/haar functie de volgende taken onder zich krijgen:

  • Ondersteuning bij het ontwikkelen van nieuwe concepten voor kantoren en commerciële plinten en implementeren van verhuurstrategieën;
  • Bijdragen aan optimalisatie van het gebouw qua staat, duurzaamheid, bestemming, functioneren, grootte, gebruikers etc., in relatie tot haar directe omgeving;
  • Actieve rol bij overleggen met het makelaarsteam, marketingbureau en de (toekomstige) huurders;
  • Het coördineren van PR-activiteiten die betrekking hebben op deze (kantoor)ontwikkelingen;
  • Opstellen en/of controleren van huurcontracten;
  • Voorbereiden van (verhuur)adviezen, al dan niet schriftelijk en opstellen van rapportages;
  • Verantwoordelijkheid aanleveren van informatie t.b.v. de maand- en kwartaalrapportages.
Kandidaat profiel

De Junior Commercieel Ontwikkelaar beschikt over de juiste competenties en is complementair aan het huidige team.

Hij/zij heeft een hoge mate van verantwoordelijkheid, is sociaal, empathisch, flexibel, creatief, proactief, resultaat- en oplossingsgericht. Verder beschikt hij/zij over:

  • Een afgeronde opleiding op HBO- of academisch niveau;
  • 1-3 jaar relevante werkervaring in commercieel onroerend goed met een focus op de kantorenmarkt;
  • De vaardigheden en het inzicht om met stakeholders en belanghebbenden op verschillende niveaus het gesprek aan te gaan;
  • Hij/zij gaat secuur te werk en is financieel goed onderlegd;
  • Hij/zij is communicatief mondeling en schriftelijk zeer vaardig in zowel Nederlands als in het Engels;
  • Hij/zij is een team-player;
  • Goede kennis van en interesse in de commerciële vastgoedmarkt;
  • Hij/zij is ondernemend, proactief en durft zijn/haar mening op een goede wijze naar voren te brengen.
Wij bieden
  • Een uitdagende baan binnen een groeiend bedrijf met een professioneel team van gedreven mensen;
  • Een gezonde onderneming met een prettige en collegiale informele werksfeer;
  • Veel ruimte voor persoonlijke ontwikkeling, initiatieven en ideeën;
  • Een marktconform salaris;
  • Uitstekende arbeidsvoorwaarden;
  • Fulltime dienstverband.

Reageren kan per mail via aemilia@boelensdegruyter.nlt.a.v. Aemilia Broekman. NB: alleen volledige sollicitaties (motivatiebrief en curriculum vitae incl. pasfoto) worden in behandeling genomen. Wil je meer informatie over de vacature? Neem dan contact op met Aemilia Broekman via 020 630 65 30 of aemilia@boelensdegruyter.nl.

Acquisitie n.a.v. deze advertentie wordt niet gewaardeerd.

Analist – Capital FIT & EarthY

Zijn wij een perfecte FIT voor elkaar? Als analist bieden wij jou de kans om te werken aan grote vastgoedtransacties en inspirerende gebiedsontwikkelingen binnen de twee zusterondernemingen Capital FIT & EarthY.

Wat doen wij? 

Capital FIT en EarthY zijn twee zusterondernemingen die actief zijn op het snijvlak van finance en development. Wij zijn één hecht team, dat soms aan een Capital FIT opdracht werkt en dan weer aan een EarthY opdracht. De gedeelde kennis en gezamenlijke markt dragen bij aan onze innovatie en slagkracht. Dit resulteert voor jou in een steile leercurve. 

Capital FIT 

Wij zijn Capital FIT, experts in het verbinden van vooruitstrevende ontwikkelaars en (impact) investeerders met inspirerende vastgoedprojecten. Wij zijn investeringsmatchmakers en dealarchitecten voor diegenen die geloven dat financieel rendement hand in hand kan gaan met sociaal en duurzaam rendement. Door expertise en ervaring is Capital FIT als geen ander in staat vertrouwen op te bouwen tussen projectontwikkelaars, investeerders en de publieke sector. Het zwaartepunt van deze functie ligt op Capital FIT werkzaamheden.

EarthY

Wij zijn EarthY, community creators. We investeren in en co-creëren vastgoed en communities die specifiek zijn ontworpen voor een positieve impact op de lange termijn. Als initiatiefnemers en partner van karakteristieke projecten, delen we het (financiële) risico van baanbrekende project- en gebiedsontwikkelingen en helpen we onze private en publieke partners. Door mensen op de eerste plaats te zetten, vinden we de best mogelijke waarde voor elk project, voor iedereen. 

Wie zijn wij?

Met zestien collega’s zijn wij een relatief compact, maar hecht team. We kennen elkaar goed en vinden het belangrijk dat iedereen zichzelf kan zijn. De gezelligheid op kantoor zetten we regelmatig voort in een borrel, een hapje eten of een team uitje. Het thuisfront is hierbij ook altijd welkom! Zoals de naam al doet vermoeden, blijven we graag FIT – zo pakken we regelmatig de (race)fiets of volgen we samen een sportles. Niet alleen lichamelijk, maar ook mentaal FIT blijven is voor ons belangrijk: er is altijd ruimte om nieuwe dingen te leren. Een interessante cursus of (persoonlijke) training volgen behoren tot de mogelijkheden. 

Wat ga jij precies doen?

Bij Capital FIT en EarthY is geen dag hetzelfde. Jouw werkzaamheden zijn divers. Bij Capital FIT speel jij een belangrijke rol bij het closen van verschillende deals. Jij verricht daarvoor marktonderzoek (underwriting), stelt investment memorandums op, bouwt en beoordeelt businesscases en beoordeelt de juridische contracten en fiscale aspecten. Bij EarthY draag jij bij om meerwaarde te creëren in grote gebiedsontwikkelingen. Jij houdt je bezig met nieuwe acquisities en biedt onderbouwing door het uitvoeren van marktonderzoeken en het structureren van bouwen van een businesscase. Jij geeft inzicht in ruimtelijke procedures, werkt nauw samen met ontwerpers, bewaakt projectplanningen en betrek jij de buurt en omgeving intensief tijdens het participatietraject om samen met hen de plannen verder vorm te geven. 

Beschik jij over:
  • 0 tot 1 jaar aantoonbare werkervaring in de vastgoed of finance sector;
  • een afgeronde WO opleiding (bij voorkeur Economie, Econometrie, Finance, Bedrijfskunde, Bouwkunde, (Fiscaal) Recht of Real Estate Studies);
  • uitstekende analytische vaardigheden en affiniteit met financiële modellen;
  • interesse in zowel de juridische, fiscale, commerciële en ruimtelijke aspecten van dealmaking en projectontwikkeling;
  • ambitie; formuleer jij voor jezelf uitdagende doelstellingen en wil jij altijd het beste uit jezelf halen?
  • de vaardigheid om samen te werken met een compact en hecht team van authentieke verbinders met daadkracht;
  • uitstekende communicatieve vaardigheden in zowel de Nederlandse als de Engelse taal (mondeling en schriftelijk).
Interesse?

Als jij jezelf herkent in het bovenstaande, maken wij graag kennis met jou! Bel gerust met Esmé Ooms. Zij is bereikbaar via + 31 20 723 7900. Of stuur jouw curriculum vitae en motivatiebrief naar e.ooms@capital-fit.com. Meer informatie over Capital FIT vind jij op onze websites: Capital FIT & EarthY

Associate – Capital FIT & EarthY 

Zijn wij een perfecte FIT voor elkaar? Als Associate bieden wij jou de kans om te werken aan Corporate Finance gerelateerde vastgoedvraagstukken.

Wat doen wij? 

Capital FIT en EarthY zijn twee zusterondernemingen die actief zijn op het snijvlak van finance en development. Wij zijn één hecht team, dat soms aan een Capital FIT opdracht werkt en dan weer aan een EarthY opdracht. De gedeelde kennis en gezamenlijke markt dragen bij aan onze innovatie en slagkracht. Het zwaartepunt van deze functie ligt op Capital FIT werkzaamheden.

Capital FIT 

Wij zijn Capital FIT, experts in het verbinden van vooruitstrevende ontwikkelaars en (impact) investeerders met inspirerende vastgoedprojecten. Wij zijn investeringsmatchmakers en dealarchitecten voor diegenen die geloven dat financieel rendement hand in hand kan gaan met sociaal en duurzaam rendement. Door expertise en ervaring is Capital FIT als geen ander in staat vertrouwen op te bouwen tussen projectontwikkelaars, investeerders en de publieke sector. Binnen Capital FIT onderscheiden wij drie services: Transactions, Structuring en M&A. 

EarthY

Wij zijn EarthY, community creators. We investeren in en co-creëren vastgoed en communities die specifiek zijn ontworpen voor een positieve impact op de lange termijn. Als initiatiefnemers en partner van karakteristieke projecten, delen we het (financiële) risico van baanbrekende project- en gebiedsontwikkelingen en helpen we onze private en publieke partners. Door mensen op de eerste plaats te zetten, vinden we de best mogelijke waarde voor elk project, voor iedereen. 

Wie zijn wij?

Met zestien collega’s zijn wij een relatief compact, maar hecht team. We kennen elkaar goed en vinden het belangrijk dat iedereen zichzelf kan zijn. De gezelligheid op kantoor zetten we regelmatig voort in een borrel, een hapje eten of een team uitje. Het thuisfront is hierbij ook altijd welkom! Zoals de naam al doet vermoeden, blijven we graag FIT – zo pakken we regelmatig de (race)fiets of volgen we samen een sportles. Niet alleen lichamelijk, maar ook mentaal FIT blijven is voor ons belangrijk: er is altijd ruimte om nieuwe dingen te leren. Een interessante cursus of (persoonlijke) training volgen behoren tot de mogelijkheden. 

Wat ga jij precies doen?

Bij Capital FIT en EarthY is geen dag hetzelfde. Jouw werkzaamheden zijn divers. Bij Capital FIT speel jij een belangrijke rol bij het closen van verschillende deals. Jij verricht daarvoor marktonderzoek (underwriting), stelt investment memorandums op, maakt waarderingen op zowel bedrijfs- als projectniveau, participeert in het Due Dilligence proces en beoordeelt de juridische contracten en fiscale aspecten. 

Beschik jij over:
  • 1 tot 3 jaar aantoonbare werkervaring in een financieel gedreven rol, bijvoorbeeld in de vastgoedsector, bancaire sector of bij een big4 kantoor; 
  • een afgeronde WO opleiding (bij voorkeur Economie, Econometrie, Finance, Bedrijfskunde, (Fiscaal) Recht of Real Estate Studies);
  • uitstekende analytische vaardigheden en affiniteit met financiële modellen;
  • interesse in Corporate Finance gerelateerde vastgoedvraagstukken;
  • interesse in zowel de juridische, fiscale, commerciële en ruimtelijke aspecten van dealmaking en projectontwikkeling;
  • ambitie; formuleer jij voor jezelf uitdagende doelstellingen en wil jij altijd het beste uit jezelf halen?
  • de vaardigheid om samen te werken met een compact en hecht team van authentieke verbinders met daadkracht;
  • uitstekende communicatieve vaardigheden in zowel de Nederlandse als de Engelse taal (mondeling en schriftelijk).
Interesse?

Als jij jezelf herkent in het bovenstaande, maken wij graag kennis met jou! Bel gerust met Esmé Ooms. Zij is bereikbaar via + 31 20 723 7900. Of stuur jouw curriculum vitae en motivatiebrief naar e.ooms@capital-fit.com. Meer informatie over Capital FIT vind jij op onze websites: Capital FIT & EarthY

Werkstudent Commercieel Vastgoed – Spring Real Estate

Agency Team Den Haag | €13-€15 per uur

Wil je graag werken voor een groeiende vastgoedorganisatie en helpen ons Agency team verder uit te bouwen? Spring Real Estate biedt jou de mogelijkheid om kennis te maken met alle facetten van aan- en verkoop en aan- en verhuur van commercieel vastgoed in de regio Den Haag.

Wat ga je doen?

Als werkstudent Commercieel Vastgoed maak je, samen met de managing partner in Den Haag, actief onderdeel uit van ons Agency team en voer je uiteenlopende werkzaamheden uit met toenemende mate van verantwoordelijkheid. Je krijgt de mogelijkheid om mee te kijken bij alle aspecten van vastgoedadvies, o.a.: Agency, Capital Markets en Valuations. Daarnaast draag je op jouw manier een steentje bij en denk je mee aan de groei van het bedrijf door ideeën voor verbetering of vernieuwing bespreekbaar te maken. Ook neem je actief deel aan verschillende werkoverleggen.

Wie ben jij?
  • Je studeert aan de Hogeschool of Universiteit;
  • Je bent per direct beschikbaar voor minimaal 16 uur per week;
  • Je bent communicatief sterk en hebt een gezonde dosis spontaniteit;
  • Je bent een teamplayer, die ook zelfstandig kan werken;
  • Je bent klantgericht en vindt het leuk om in een jong en dynamisch team te werken;
  • Je hebt affiniteit met commercieel vastgoed;
  • Je bent enthousiast en je weet van aanpakken;
  • Je bent bij voorkeur woonachtig in de regio Den Haag.
Wat bieden we jou?
  • Doorgroeimogelijkheden binnen de organisatie;
  • Een leuke en open werksfeer in een informeel en gedreven jong team, een werksfeer waarin het spel leuk is, maar winnen nog leuker;
  • De ruimte om zelf te ondernemen;
  • Een fijne werkomgeving in een prachtig kantoor in Den Haag;
  • De mogelijkheid om je eigen netwerk op te bouwen.
Interesse?

Heb je interesse in deze functie stuur dan je sollicitatie via de site of via job@springservices.com. Voor vragen met betrekking tot de sollicitatieprocedure kun je contact opnemen met Ninon Lovers of via job@springservices.com of 020 658 95 98.