Junior Projectmanager Vastgoed/Gebouwde Omgeving- RYSE

Wil jij impact maken en echt aan de slag met jouw eigen projecten? Kom dan één van onze vier business units versterken; gezondheidszorg, onderwijs, commercieel of publiek.

Wat ga je doen?
Bij RYSE breng je, samen met ongeveer 100 enthousiaste collega’s, de bouw- en vastgoedwereld in beweging. Als junior projectmanager ben je een cruciale schakel in ons team. Je krijgt de mogelijkheid om hands-on ervaring op te doen en betrokken te zijn bij diverse projecten van begin tot eind.

Je houdt je onder andere bezig met:
Aanbesteding van complexe en uitdagende (bouw)projecten.

  • Uitvoeren van haalbaarheidsstudies;
  • Aansturen van ontwerp- en bouwteams;
  • Het opstellen van Programma’s van Eisen;
  • Assisteren bij het plannen, coördineren en bewaken van projecten;
  • Ondersteunen van projectmanagers bij opstellen van projectplannen, budgetten en tijdslijnen;
  • Beheren van communicatie en samenwerking tussen teamleden, belanghebbenden en leveranciers;
  • Bijdragen aan het identificeren en oplossen van mogelijke projectrisico’s en knelpunten;
  • Rapporteren van projectvoortgang aan het management en het leveren van heldere en beknopte updates.

Daarnaast kan het voeren van interessante adviesklussen op het gebied van duurzaamheid en circulariteit ook tot jouw takenpakket behoren!

Net als alle junioren binnen RYSE word je lid van de YOUNG RYSERS (dé junior community van RYSE). Deze club junioren geeft gevraagd- en ongevraagd advies aan de organisatie, gaat naar netwerkbijeenkomsten en deelt op een informele en gezellige manier kennis met elkaar.

Tot slot biedt RYSE jou de mogelijkheid om verschillende werkvelden te verkennen en te ontdekken welk werkveld het beste past bij jouw passies en talenten. Op deze manier ontwikkel jij jezelf tot een veelzijdige professional binnen onze ambitieuze organisatie.

Wat neem jij met je mee?

  • In ieder geval een portie humor, ambitie en gedrevenheid – jij durft ergens iets van te vinden.
  • Je hebt een opleiding in het vastgoed en/of bouwkunde op HBO/WO-niveau afgerond
  • Je bent bekend met de principes van projectmanagement en huisvestingsadvies

Wat kun je van ons verwachten?

  • Vooropgesteld zijn wij organisatie waar de ontwikkeling van jouw talent centraal staat en gefaciliteerd wordt door het Young Talent Program;
  • Je ontvangt direct een arbeidsovereenkomst voor de periode van 12 maanden met een passend salaris;
  • Een leuke leaseauto waar jij zowel zakelijk als privé in kan rijden;
  • Maar liefst 30 vakantiedagen zodat je voldoende leuke dingen kan doen;
  • Een pensioen welke volledig door ons wordt betaald;
  • Flexibele werktijden en de mogelijkheid om thuis te werken.

Wil je stage lopen of afstuderen? Ook dat kan bij RYSE!

ENTHOUSIAST?
Lijkt het jou ook leuk om in een informele werkomgeving aan de slag te gaan met projecten zoals WTC Amsterdam, Forum Groningen of Werelderfgoedcentrum Waddenzee? Neem dan contact met Laura Poortvliet (HR-Manager) op via 06-83 52 86 18 of l.poortvliet@ryse.nl

Real Estate Traineeship – Ortec Finance

Wil jij je ontwikkelen, ben jij (bijna) afgestudeerd en heb je interesse in vastgoed, financiën en technologie? Ben je gedreven, analytisch en ambitieus en wil je jouw kwaliteiten benutten? Geef dan jouw carrière een kickstart met het Real Estate Traineeship van Ortec Finance!

Wat bieden we jou?

In dit Traineeship staan brede ontwikkeling en persoonlijke groei centraal. Gedurende een traject van 1 jaar rouleer je tussen onze Real Estate consultancyteams waar je als volwaardig teamlid aan de slag gaat voor en met onze klanten. Zo kom je terecht in drie van de volgende teams:

  • Vastgoedsturing (asset- en portefeuillemanagement)
  • Vastgoedwaardering (waardering tegen marktwaarde en beleidswaarde)
  • Financiële sturing (financiële meerjarenplanning en risicomanagement)
  • Modelmatig waarderen (automated valuation van marktwaarde en WOZ-waarde)
  • Advies & Research (advies- en researchprojecten op het gebied van sturing en waardering)

Als Trainee werk je aan zeer afwisselende en uitdagende opdrachten. Je werkt mee aan concrete projecten en krijgt snel verantwoordelijkheden. Als Trainee krijg je intensieve begeleiding en uitgebreide mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen met in- en externe scholingsprogramma’s, zowel op inhoudelijke specialismen en op het gebied van persoonlijke ontwikkeling. Je werkt samen met collega’s uit verschillende disciplines, leert onze organisatie en de vastgoedsector beter kennen en breid je netwerk uit. We bieden je een organisatiecultuur waarin jij je kan ontwikkelen en het beste uit jezelf kan halen. De cultuur is innovatief, informeel, plat en vriendelijk. Na het Traineeship kan je direct doorstromen in een uitdagende functie waarin je jouw ambities kan najagen en jouw talenten goed kan benutten.

Jouw afdeling

Ortec Finance Real Estate bestaat uit ongeveer 75 collega’s en omvat de afdelingen Real Estate Management en Real Estate Valuation.

  • Real Estate Management
    De afdeling Real Estate Management biedt vastgoedeigenaren technologie en oplossingen voor het maken en vergelijken van scenario’s. De producten en diensten ondersteunen bij financiële sturing, asset- en portefeuillemanagement, wat leidt tot efficiëntie en betere besluitvorming over vastgoedinvesteringen.
  • Real Estate Valuation
    De afdeling Real Estate Valuation biedt technologie en oplossingen die vastgoedwaardering door vastgoedeigenaren, overheden, taxateurs en kredietverstrekkers mogelijk maken. Met ons brede aanbod aan producten en diensten worden jaarlijks meer dan 4 miljoen vastgoedobjecten gewaardeerd.

Wat bieden we je verder?

Het maandsalaris (op basis van een 40urige werkweek) voor dit traineeship is circa 3.550 euro. Daarnaast bieden we je uitstekende voorwaarden, waaronder:

  • Een vaste 13e maand, een royale variabele bonus, 8% vakantiegeld, een gunstige pensioenregeling, reiskostenvergoeding, thuiswerkvergoeding, laptop, telefoon, 27 vakantiedagen en mogelijkheid tot bijkopen.
  • Uitgebreide mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen met in- en externe scholingsprogramma’s, zowel op inhoudelijke specialismen als op project- en accountmanagement en op het gebied van persoonlijke ontwikkeling.
  • Je begint met een jaarcontract en we bieden uitzicht op een vast contract omdat we streven naar een langdurige samenwerking.
  • Werken in een inspirerende werkomgeving; ons hoofdkantoor is in Rotterdam, prachtig gelegen met uitzicht op de Nieuwe Maas nabij station Blaak en we hebben een ruim Amsterdams kantoor op nog geen twee minuten lopen van station Sloterdijk. Ook is er de mogelijkheid om af en toe thuis te werken.
  • Een open en inclusieve werksfeer (actieve personeelsvereniging, jaarlijkse ski-trip, gezellige borrels, jaarlijks kerstfeest en nog veel meer) met inspirerende, slimme en enthousiaste collega’s!

Wie ben jij?

Je bent een echte teamspeler en krijgt energie van het sparren met en adviseren van collega’s en klanten. Je bent initiatiefrijk, resultaatgericht en beschikt over commercieel inzicht. Jouw werkaanpak is gestructureerd, kwaliteitsgericht en met oog voor detail. Met jouw probleemoplossend vermogen en analytische vaardigheden maak je je nieuwe software makkelijk eigen, weet je je data te verwerken en ben je in staat verbanden te leggen. Je maakt graag moeilijke dingen makkelijk, en ziet altijd ruimte voor optimalisatie en je draagt uit jezelf nieuwe ideeën aan. Je wilt je ontwikkelen, doorgroeien en stappen maken in je carrière. En uiteraard herken je je in onze kernwaarden.

Verder beschik je over:

  • Een (bijna afgeronde) master in een economische, financiële, (vastgoed)technische of aanverwante wetenschappelijke richting
  • Affiniteit met vastgoedfinanciën en technologie
  • Goede communicatieve vaardigheden
  • Een uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.

Wie zijn wij?

Ortec Finance is de toonaangevende leverancier van technologie en oplossingen voor risico- en rendementsmanagement. Het is ons doel om mensen in staat te stellen de complexiteit van investeringsbeslissingen te managen. We doen dit door toonaangevende technologieën en oplossingen voor investeringsbeslissingen te leveren aan financiële en vastgoedinstellingen. Onze kracht ligt in een effectieve combinatie van geavanceerde modellen, innovatieve technologie en diepgaande marktkennis. Onze meer dan 350 collega’s zijn hoogopgeleid en investeren in hun carrière. Onze bedrijfscultuur is zeer open en informeel. Goede ideeën zijn altijd welkom. We geven je alle ruimte om je talenten te ontwikkelen en juichen ondernemerschap toe.

Daarnaast is Ortec Finance ook een organisatie met betekenis voor de maatschappij. Onze oplossingen worden door o.a. pensioenfondsen en woningcorporaties gebruikt om maximaal te presteren door zoveel mogelijk maatschappelijk bij te dragen.

Meer op www.ortec-finance.com.

Meer informatie of solliciteren?

Het eerstvolgende Real Estate Trainee programma start op 1 september 2024.

Solliciteren kan tot 1 juni 2024.

Ben je geïnteresseerd in deze functie, solliciteer dan via de sollicitatiebutton. Laat op jouw eigen wijze zien wie je bent, we zijn benieuwd naar jou!

Voor meer informatie over de positie of over werken bij Ortec Finance kun je contact opnemen met onze HR-afdeling, via telefoonnummer +31 10 700 50 00 of recruitment@ortec-finance.com.

We hopen je snel te ontmoeten!

Asset Manager – Ping Properties

Ben je een enthousiaste, gedreven professional en geïnteresseerd in werken bij PingProperties? Dan komen wij graag in contact met jou. Binnen PingProperties krijg je de volledige verantwoordelijkheid over de ontwikkeling van je eigen carrière, terwijl wij de investering, steun en het raamwerk bieden. Zo kun jij je 100% concentreren op de uitdagingen in je werk.

Als Asset Manager ben je samen met het team commercieel verantwoordelijk voor de gebouw- en gebiedsontwikkelingen binnen de PingProperties portefeuille. Je bent op de hoogte van alle gebeurtenissen rondom betrokken stakeholders, de gebouwen en haar omgeving. Je onderhoudt hierbij nauw contact met de huurder en stuurt waar mogelijk aan op duurzame gebouw- en /of gebiedsverbeteringen. Door een proactieve houding weet je commerciële kansen te benutten en daarmee de doelstellingen te realiseren. Onze relaties ervaren jou als een professionele en transparante partner die snel kan schakelen en waarmee ze voor de lange termijn willen samenwerken.  

Over Ping Properties

PingProperties is een investment management organisatie die duurzame waarden toevoegt aan gebouwen en gebieden, en creëert daarmee hoogwaardige ESG beleggingen voor de toekomst. 

Wij investeren in stranded assets of revisie assets en transformeren deze beleggingen naar een duurzame toekomst vanuit onze ESG-doelstellingen. Dit doen wij met een talentvol en gedreven team. ESG biedt kansen om onze positieve impact op de wereld inzichtelijk te maken en tegelijkertijd zeer aantrekkelijke rendementen te behalen voor onze investeerders. Dat is onze kracht en daarmee creëren we een blijvend verschil. Blijvend voor de huurders, voor de investeerders en voor de maatschappij. Voor nu en in de toekomst.

Kennis en ervaring 

  • WO/HBO werk- en denkniveau met een afgeronde (vastgoed gerelateerde) studie; 
  • Twee à drie jaar werkervaring in een soortgelijke functie; 
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift. 

Persoonsprofiel 

  • Je hebt een goed netwerk binnen aan- en verhuur makelaars 
  • Je hebt ervaring met verhuur en renovaties 
  • Je bent analytisch en cijfermatig sterk  
  • Je kwalificeert je als een van de beste in je vakgebied 
  • Je bent leergierig, gedreven en wilt jezelf elke dag verbeteren 
  • Je hebt een sterk zakelijk inzicht en werkt graag in een dynamische omgeving 
  • Je neemt volledige verantwoordelijkheid over jouw doelstellingen 
  • Je bent een doorzetter: wilskrachtig en vastberaden 
  • Je bent slagvaardig en oplossingsgericht 
  • Je bent charismatisch en communicatief sterk 
  • Je kunt zowel zelfstandig als in teamverband werken 

Wat bieden wij 

  • Een aantrekkelijk salaris met goede arbeidsvoorwaarden; 
  • Je kunt groeien vanuit de praktijk en je zult je trots voelen waar geen andere organisatie tegenop kan; 
  • Werken in een dynamisch, getalenteerd en creatief team waar elkaar ontmoeten op locatie hoog in het vaandel staat; 
  • Collega’s die in een informele sfeer samenwerken en er voor je zijn als je ze nodig hebt; 
  • Naast inspanning bieden we ook graag ontspanning door activiteiten met elkaar te ondernemen tijdens, maar ook buiten het werk. 

Stuur je motivatie en CV naar Chantal van Klingeren (HR manager): cvanklingeren@pingproperties.com, T 020 564 04 20

Vastgoedadviseur – a.s.r. real estate

Ben jij op zoek naar een gevarieerde en data gedreven functie bij een duurzaam vastgoedbedrijf waarin je gaat adviseren over toekomstbestendige vastgoedbeleggingen? Bekijk dan deze vacature van Vastgoedadviseur bij a.s.r. real estate!

Als Vastgoedadviseur bij a.s.r. real estate voer je gevarieerd marktonderzoek uit naar verschillende Nederlandse vastgoedsectoren, zoals science parks, winkels, kantoren, woningen, zonne- en windparken en agrarische gronden. Dit doe je zowel kwalitatief als kwantitatief. Je doorgrondt trends en stelt visies op. Ook maak je voorspellingsmodellen, versterk je data intelligence en help je mee met de automatisering van tools. Dit helpt allemaal om jouw visie en vastgoedadvies te verscherpen! Wil jij jouw kennis inzetten voor de maatschappelijke en duurzame ambities van het vastgoedbedrijf van a.s.r. en je tegelijkertijd verder ontwikkelen? Kom ons gezellig 7-koppig team versterken en solliciteer op de vacature van Vastgoedadviseur bij a.s.r. real estate!

Dit ga je doen als Vastgoedadviseur bij a.s.r.
· je vertaalt trends en ontwikkelingen in kansen en risico’s voor vastgoedsectoren voor een sterk onderbouwd advies

· je verbetert en bouwt onze data intelligence toolkit uit, samen met de Data Scientist, GIS specialisten en IT’ers

· je stelt vastgoedprognosemodellen op, gebruikt ze en optimaliseert ze

· je schrijft mee aan kwartaalrapportages en vastgoedvisies

· je adviseert proactief over investeringen, desinvesteringen en portefeuille-allocatie

Deze vacature is echt iets voor jou, want jij
· hebt een relevante wo-opleiding, bijvoorbeeld Vastgoedeconomie, Data Science & Analytics of Bouwkunde

· hebt minimaal 1 jaar ervaring in een vergelijkbare vastgoedfunctie, bijvoorbeeld als Vastgoedadviseur, Data scientist of Real Estate Research Analist

· bent handig met Microsoft Office, met name Excel

· werkt graag met cijfers en data

· bent, toegewijd, werkt gestructureerd en kunt helder communiceren

Dit bieden we je
· een bruto salaris van € 3.600 – € 5.100 op basis van 38 uur per week, een 13e maand en 8% vakantievergoeding

· een heel goede pensioenregeling met een hoge bijdrage van de werkgever. Plus een aantrekkelijke thuiswerkvergoeding en kortingen op verzekeringen

· bij a.s.r. zijn we flexibel in thuiswerken: we werken gemiddeld 60% thuis en 40% op kantoor en je hebt veel ruimte om je eigen werktijden te bepalen

· een NS-Business Card met vrij reizen (ook privé) of een kilometervergoeding

· veel aandacht voor jouw persoonlijke ontwikkeling en vitaliteit

· werk waarmee je een positieve invloed hebt op de samenleving van morgen; samen stropen we onze mouwen op voor een eerlijkere en duurzamere toekomst

Hier ga je werken als Vastgoedadviseur in Utrecht
Bij a.s.r. real estate, het vastgoedbedrijf van a.s.r., dat investeert in een gezonde, duurzame en leefbare wereld. Het platform van a.s.r. real estate bestaat uit niet-beursgenoteerde sectorfondsen in Nederland, waarmee we investeren in winkels, woningen, kantoren, vastgoed op science parken en landbouwgrond. Er werken ongeveer 200 mensen bij a.s.r. real estate. Jij gaat aan de slag op de afdeling Research & Intelligence, dat data gedreven advies geeft en visies over vastgoedmarken, fondsstrategieën en fondsselectie in zowel Nederland als Europa, US en APAC. Daarin staan expertise en geavanceerde tools en technieken centraal. Ons team bestaat uit 5 enthousiaste, hoogopgeleide collega’s en twee stagiairs. We zijn enthousiast over ons vak en leergierig en staan open voor elkaar. Je werkt vooral veel samen met een ervaren adviseur. Op onze teamsite (link: https://asrrealestate.nl/over-ons/research-intelligence) vind je meer informatie over ons!

Solliciteer op deze Vastgoed vacature
Enthousiast geworden? Ga naar onze website en solliciteer! Bij a.s.r. geloven we dat verschillen ons samen sterker en beter maken en voor ons tellen alleen je kwaliteiten. Daarom vinden we het prima als jij in jouw cv geen geboortedatum, geslacht en geboorteplaats opneemt. Hier vind je meer informatie over het sollicitatieproces.

Neem bij inhoudelijke vragen contact op met Vinoo Khandekar (Head of Research & Intelligence): 0623901375 / vinoo.khandekar@asr.nl.

Medewerker Vastgoedsturing – Woonstad Rotterdam

Door jouw data-skills kun je collega’s helpen om betere investeringsbeslissingen te maken. Bewoners kunnen ook zo beter geholpen worden. Lever jij binnenkort een bijdrage aan het vergroten van het data bewustzijn binnen Woonstad Rotterdam?

Zo zet jij je in voor onze stad Rotterdam!
Vanuit metro Eendrachtplein ben je binnen een minuut op kantoor. Je groet je collega’s en maakt een praatje. Je start jouw werkdag met het verzamelen van de gegevens die een externe Taxateur nodig heeft voor een financieringstaxatie. Je checkt of deze juist en volledig zijn en je gaat op zoek naar de ontbrekende informatie. Tot aan de middag beantwoord je mailtjes. Het is daarna lunchtijd! Samen met je collega’s maak een wandeling door de gezellige Witte de Withstraat. Eenmaal terug op kantoor word je gebeld door een collega. Je adviseert jouw collega over de waarde- en rendementseffecten van (investerings-) projecten en over optimalisatiemogelijkheden op het vastgoed in exploitatie.

Hierna verken je hoe je een nieuwe gegevensbron rondom het Woonstad vastgoed kunt ontsluiten en gebruiken. Eind van de dag help je een collega van afdeling Vastgoed Ontwikkeling met een interne taxatie van een nieuwbouwproject, zodat hij het kan voorleggen aan de investeringscommissie.

Hierna is het hoog tijd om uit te loggen, lekker te gaan sporten en je hoofd leeg te maken, morgen weer een dag om de kwaliteit van onze vastgoed data te waarborgen!

Wil jij werken voor de grootste huisvester?
Woonstad Rotterdam beheert een vastgoedportefeuille van ruim 60.000 eenheden. Het team Taxatiemanagement is verantwoordelijk voor de waardering van het vastgoed en het beheer van vastgoedinformatie. Als Medewerker Vastgoedsturing verzamel je relevante (interne en externe) vastgoeddata die wordt gebruikt voor het uitvoeren van taxaties, rendementsanalyses en vastgoedsturing. Je beoordeelt de vastgoeddata op kwaliteit en bruikbaarheid. Indien noodzakelijk ga je de gevonden data “opwaarderen” of op zoek naar alternatieve informatiebronnen. Ook zorg je ervoor dat jouw opgedane kennis wordt geborgd in systemen en processen. Je stelt een concept waardering op van de vastgoedportefeuille en de projectenportefeuille en stuurt de werkzaamheden aan van externe Taxateurs en Adviseurs in het waarderingsproces. Deelnemen aan regionale en landelijke overleggen over vastgoedwaardering en benchmarking behoort ook tot jouw takenpakket. Je analyseert de gerealiseerde waardeontwikkeling en vastgoedrendement van complexen. Ook denk je mee over het ontwikkelen en operationaliseren van sturingsinstrumenten.

Als Medewerker Vastgoedsturing herken jij jezelf in dit profiel:
Je hebt een goed analytisch vermogen en weet om te gaan met grote hoeveelheden data. Je kunt verschillende vastgoed data snel eigen maken (data van woningen, commerciële ruimtes en zorgvastgoed). Verder heb je kennis van vastgoeddata, taxaties en investeringsanalyses.

Als Medewerker Vastgoedsturing ben je gericht op de samenwerking. Je kunt collega’s en externe partijen makkelijk overtuigen doormiddel van jouw datakennis en financieel inzicht.

Je hebt verder een relevante HBO/WO diploma, richting Data Science, Vastgoedkunde, Econometrie of Economie. Je begrijpt hoe vastgoedprojecten werken en kent de financiële kant van vastgoedontwikkeling. Je hebt 2 tot 5 jaar relevante werkervaring met taxaties, vastgoedvraagstukken, en/of data-analyse. Als Medewerker Vastgoedsturing weet je echt van aanpakken, je kunt gestructureerd en zelfstandig werken.

Dit zijn de 7 leukste arbeidsvoorwaarden van Woonstad:
1. Een arbeidsovereenkomst voor één jaar met uitzicht op een vast dienstverband en een vierdaagse werkweek als je wilt (4×9 uur);

2. Opleidingsbudget voor je persoonlijke en professionele ontwikkeling, waaronder een driejarig persoonlijk leiderschapstraject;

3. Een salaris variërend van € 4.366,00 tot maximaal € 5.897,00 bruto per maand op basis van 36 uur per week, afhankelijk van ervaring en opleiding (volgens schaal J CAO Woondiensten 2024);

4. Hybride werken. We bieden goede faciliteiten om thuis, op onze verschillende kantoorlocaties of onderweg te kunnen werken;

5. De mogelijkheid tot kopen van extra verlofuren en een goede pensioenvoorziening bij SPW;

6. Een thuiswerkbudget van € 900,00 om je thuiswerkplek in te richten;

7. Goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals: thuiswerk-, reiskosten-, fitnessvergoeding, NS Businesscard en een fietsplan.

Enthousiast?
Dan lezen wij graag jouw motivatiebrief en bijbehorend cv waar je enthousiasme van afstraalt vóór 24 mei 2024 via sollicitatie@woonstadrotterdam.nl.

Meer weten?
Bel dan met Ad Visscher, Adviseur Vastgoedsturing, tel: 06-54 67 38 99.

Tot slot nog even dit…
Woonstad Rotterdam is lid van 010 Inclusief, het Rotterdamse Platform tegen arbeidsmarktdiscriminatie. Samen met andere Rotterdamse organisaties, maken wij ons sterk vóór gelijke kansen en tegen discriminatie op de arbeidsmarkt. Wij willen graag dat onze medewerkers een afspiegeling zijn van de diversiteit en kleurrijkheid van de stad, qua achtergrond, leeftijd en talent.

Transaction Manager – Capital Fit

Zijn wij de perfecte FIT?

Wij zijn Capital FIT, experts in het verbinden van vooruitstrevende ontwikkelaars en investeerders
met inspirerende vastgoedprojecten. Wij fungeren als investeringsmatchmakers en dealarchitecten
voor hen die geloven dat financieel rendement hand in hand kan gaan met sociaal en duurzaam
rendement. Dankzij onze expertise en ervaring is Capital FIT als geen ander in staat vertrouwen op te
bouwen tussen projectontwikkelaars, investeerders en de publieke sector.

Met ons team bieden wij de volgende services:

  • Transactions: Wij ondersteunen ontwikkelaars en investeerders bij de verkoop en aankoop van
    vastgoed, ontwikkelingen en portefeuilles.
  • Structuring: Wij ondersteunen ontwikkelaars en investeerders bij het optimaliseren van
    investeringsmogelijkheden door debt en equity te structureren.
  • M&A: Wij ondersteunen vastgoedorganisaties bij het uitbreiden van hun bedrijf of het borgen
    van de continuïteit.

Wat ga je bij ons doen:
Bij Capital FIT is geen dag hetzelfde. Jouw werkzaamheden zijn heel divers. Je speelt een
belangrijke rol bij het closen van verschillende deals. Als Transaction Manager zien jouw
werkzaamheden er als volgt uit:

  • Nadenken over creatieve financieringsoplossingen en weet dit ook te vertalen in een business
    case of cashflow model in verschillende fases;
  • Zelfstandig begeleiden van transactieprocessen van single asset tot portefeuilles;
  • Zelfstandig begeleiden van equity en debt raising op projectniveau;
  • Opstellen van verkoopdocumenten zoals een investment memorandum;
  • Uitwerken juridische contracten (mogelijk in samenwerking met een jurist);
  • Onderhouden van een netwerk van projectontwikkelaars, (institutionele) beleggers en family
    offices;
  • Voeren van commerciële onderhandeling namens onze opdrachtgever en zorgen dat deze
    commerciële afspraken goed op papier komen;
  • Samenwerken met en aansturen van onze Analisten voor het opstellen van
    dataroomdocumenten en uitvoeren van marktonderzoek.

    Beschik je over:
  • Drie tot vijf jaar aantoonbare werkervaring in de vastgoed of financiële sector;
  • WO werk- en denkniveau (bij voorkeur Real Estate Studies, Economie, Finance, Bedrijfskunde,
    Bouwkunde, (Fiscaal) Recht of Econometrie);
  • Uitstekende analytische vaardigheden en hebt affiniteit met financiële modellen;
  • Affiniteit met (innovatieve) nieuwbouwontwikkelingen en met name in het residentiële segment;
  • Interesse in zowel de commerciële, ruimtelijke, juridische en fiscale aspecten van dealmaking en
    projectontwikkeling;
  • Ambitie; je stelt uitdagende doelstellingen voor jezelf en streeft er altijd naar het beste uit jezelf
    te halen;
  • De vaardigheid om samen te werken met een compact en hecht team van hoogopgeleide
    professionals;
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden in zowel de Nederlandse als de Engelse taal
    (mondeling en schriftelijk).

    Wat bieden wij:
    Met dertien collega’s vormen wij een relatief compact, maar hecht team. We kennen elkaar goed en
    vinden het belangrijk dat iedereen zichzelf kan zijn. De gezelligheid die we op kantoor ervaren,
    zetten we regelmatig voort tijdens borrels, een hapje eten en teamuitjes.
    Zoals de naam al doet vermoeden, streven we ernaar om FIT te blijven – daarom stappen we
    regelmatig op de (race)fiets of volgen we samen een sportles. Niet alleen lichamelijk, maar ook
    mentaal FIT blijven is voor ons belangrijk: er is altijd ruimte om nieuwe dingen te leren.
    Verder bieden wij jou uiteraard een marktconform salaris en goede secundair voorwaarden zoals een
    bonusregeling op basis van teamprestatie, mobiliteitsbudget voor een eventuele leaseauto, OV
    business card, telefoon en laptop.

Zijn wij een fit? Als je jezelf herkent in het bovenstaande profiel, maken wij graag kennis met jou! Stuur jouw curriculum vitae en motivatiebrief naar secretariaat@capital-fit.com. Mocht je inhoudelijke vragen hebben over de vacature, dan kun je contact opnemen met Mathilde Dirven (via m.dirven@capitalfit.com). Voor meer informatie over Capital FIT kun je terecht op onze website: www.capital-fit.com.

(Junior) Consultant Vastgoed – Republiq

Dit ga je doen:

Je gaat onze opdrachtgevers helpen met het nemen van goed onderbouwde beslissingen. Jouw rekenmodellen en argumenten helpen bij investeringsbeslissingen en portefeuille afwegingen. In de projecten waar jij bij betrokken bent gaat het altijd om de verbinding tussen strategie, vastgoed en financiën.

Je komt in aanraking met allerlei soorten opdrachtgevers en allerlei type vraagstukken in een steeds veranderende context. Die afwisseling en uitdaging maakt dat je snel leert. Daarnaast kun je er van op aan dat onze ervaren adviseurs je helpen in jouw ontwikkeling.

Je werkt meestal aan drie of vier projecten tegelijkertijd. Je kunt denken aan de portefeuillestrategie voor een woningcorporatie, het huisvestingsplan voor een universiteit, de haalbaarheid van een gebiedsontwikkeling of de opzet van een vastgoedorganisatie bij een gemeente. Sommige projecten zijn kort en intensief, andere projecten vereisen een langere aanloop. Het mooie van consultancy is dat je alleen wordt ingehuurd voor de spannende projecten. De projecten die er toe doen.

Je leert het meeste door ‘gewoon doen’. Vanaf dag 1 ga je dan ook mee op pad. We zijn op zoek naar een consultant met affiniteit met financiën en vastgoed. Je bent een goede analist en je weet na een verdiepingsslag ook weer boven water te komen.

Dit is echt iets voor jou want jij…

  • Bent vastberaden en hebt doorzettingsvermogen (‘grit’ noemen we dat, google maar eens)
  • Bent nieuwsgierig en wilt altijd alles zeker weten
  • Hebt lef om onconventionele oplossingen voor te stellen
  • Bent sociaal en en houdt rekening met je teamgenoten
  • Krijgt energie van wat je doet
  • Heb een relevante WO-opleiding afgerond, bijvoorbeeld in de richting van bouwkunde, vastgoed of economie

Dit bieden we

  • Een goed salaris afhankelijk van kennis en ervaring
  • Laptop, telefoon en auto (elektrisch uiteraard)
  • Een baan met een grote mate van autonomie en ruimte om je eigen focus te kiezen
  • Alle ruimte voor persoonlijke ontwikkeling
  • Werkt dat er toe doet, we spelen een ‘disruptive’ rol binnen het publiek vastgoed

Great Place To Work

Republiq is een Great Place to Work ® (al 6 jaar op rij). Jouw toekomstige teamgenoten beoordeelden Republiq op de thema’s geloofwaardigheid, respect, eerlijkheid, trots en kameraadschap met een 9,9!

Samen bouwen we aan het tofste vastgoed adviesbureau van Nederland. We willen met innovatieve oplossingen de vastgoedsector professionaliseren. We creëren de randvoorwaarden waarbinnen iedereen kan excelleren. Nu is het aan jou om voor jezelf een fantastische baan te creëren.

We geloven dat als iedereen doet waar zij goed in is, we samen de mooiste resultaten bereiken. Dat begint met hard werken en daar ook vooral heel veel plezier in hebben. Lees onze Republethiqs om meer te weten komen over onze manier van werken.

Zo ziet de procedure eruit

  • Solliciteer in 10 minuten: speel een van onze assessment-games en laat je gegevens achter
  • Binnen 5 dagen een reactie: we beoordelen je sollicitatie en binnen 5 dagen ontvang je van ons een reactie
  • Het 1e gesprek: als we denken dat Republiq bij jou past, nodigen we je uit voor een eerste gesprek. Dit gesprek is meestal met een van onze meer ervaren medewerkers
  • Gamified assessment: we vragen je om een aantal korte neurowetenschappelijke games te spelen. Daarmee geven we je de kans om je potentieel, talenten en persoonlijkheid te laten zien
  • Het 2e gesprek: als de resultaten van gamified assessment naar tevredenheid zijn plannen we een tweede gesprek. Dit is met een of twee andere medewerkers dan het eerste gesprek
  • Arbeidsovereenkomst: als we na de gesprekken allebei positief zijn doen we je een aanbieding om bij ons te komen werken

Solliciteer in 10 minuten. Word jij onze nieuwe collega? Speel een van onze assessment-games en laat je gegevens achter. Het spelen van de de assessment-game duurt ongeveer 10 minuten.

Solliciteer hier!

Werkstudent Real Estate – ValueMetrics

Ben je bijna afgestudeerd, ambitieus, heb je affiniteit met data- en rekenmodellen en ligt je interesse bij taxaties? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Wat ga jij doen?

Als werkstudent Real Estate ga je ons helpen bij het beoordelen van leegwaardes en tevens willen we je graag betrekken in de ontwikkeling van nieuwe producten. Ieder jaar bepalen we de leegwaarde van 1.5 miljoen woningen voor woningcorporaties, woningbeleggers en taxateurs. Je bent bij dit gehele proces betrokken, van de afstemming met de klant tot de beoordeling van de leegwaarde-taxaties. In de uitvoering van je taken krijg je een grote mate van verantwoordelijkheid en zelfstandigheid. Omdat we een platte organisatie zijn krijg je direct antwoord op je vragen en sta je er nooit alleen voor. Verder zal je je bezighouden met diverse ondersteunende werkzaamheden.

Wie zoeken wij?

  • Je bent HBO/WO student met een link naar technische en/of financiële vastgoed
  • Je hebt affiniteit met data- en of taxatiemodellen
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
  • Je bent analytisch sterk, resultaatgericht, professioneel, kritisch en neemt initiatief
  • Je bent minimaal 16-24 uur per week beschikbaar, flexibel in te delen
  • Je voelt je als een vis in het water binnen een klein team, waarin jouw mening óók telt

Wij bieden:

  • Een jonge en dynamische werkomgeving met voldoende afwisseling, waar naar je geluisterd wordt
  • Training ‘on the job’ en persoonlijke begeleiding
  • De mogelijkheid tot flexibele werktijden
  • Een thuiswerkplek die net zo goed is als de werkplek op kantoor
  • Concurrerende arbeidsvoorwaarden
  • De mogelijkheid om na je werkstudent periode verder door te groeien binnen onze organisatie

Wie zijn wij?
ValueMetrics is een vooruitstrevende, jonge en enthousiaste organisatie die woningcorporaties begeleidt bij hun taak als
rentmeesters van het sociale woningbezit in Nederland. Dit doen we met 28 professionals verdeeld over drie teams,
consultancy, product management en software development.

We zijn intrinsiek gemotiveerd, productief en nemen verantwoordelijkheid. We werken met korte lijnen, houden van snel
schakelen, ideeën najagen en hebben een resultaatgerichte ‘can-do’ mentaliteit. We werken vanuit onze
kerncompetenties en met een duidelijke focus, maar hebben ook altijd kennis van één van de andere domeinen binnen
het bedrijf. Zo stimuleren we onze persoonlijke groei en kunnen we intensief samenwerken. Die inzet combineren we
met een ontspannen cultuur, waar motivatie, ideeën en resultaat meer gewaardeerd wordt dan aantal jaren ervaring,
status of functietitel.

Wat doen wij?
We helpen ruim 80 woningcorporaties en vastgoedbeleggers met het nemen van de beste vastgoedbeslissingen voor de
toekomst. We onderbouwen onze advisering en begeleiding met data(-analyse) om op basis daarvan slimme, efficiënte
en toekomstgerichte besluitvorming door corporaties te faciliteren. De diensten, producten en applicaties van
ValueMetrics zijn primair gericht op ‘verbinding’, omdat wij geloven dat kennisuitwisseling en transparantie noodzakelijke
aspecten zijn voor de corporatiesector. Wij ondersteunen corporaties met hun asset management en
waarderingsvraagstukken. Dit doen wij door het ontwikkelen van software en benchmarks, door het organiseren van
kennisuitwisseling platforms en door het geven van advies.

Ben je geïnteresseerd?
Wil je meer weten over ons bedrijf? Bekijk onze website: valuemetrics.nl. Wil je solliciteren, of heb je vragen over ons of de vacature? Neem dan contact op met Ronald Gilden, op ronald.gilden@valuemetrics.nl of 06-15342023. Graag ontvangen we je CV en motivatie.

Werkstudent – RemmersVanGorkom Vastgoedadviseurs

RemmersVanGorkom Vastgoedadviseurs is een landelijk opererend vastgoedkantoor, gespecialiseerd in winkelvastgoed en (nieuwbouw) woningenbeleggingen.

Kernactiviteiten zijn:

  • Aan- en verkoopbegeleiding van winkelcentra en winkels;
  • Projectmatige verhuur van winkels en verweving (aanhuur) van winkelpanden;
  • Aan- en verkoop van nieuwbouw woonprojecten (beleggingen);
  • Het verwerven van (her)ontwikkel- en transformatielocaties;

Wij adviseren beursgenoteerde vastgoedfondsen, grote particuliere beleggers, family offices en projectontwikkelaars. Daarbij adviseert RVG ook een landelijke retailer bij haar expansie (Ac)

Wat zoeken wij?

Wij zijn op zoek naar een enthousiaste en gemotiveerde werkstudent die de 2 partners ondersteunt bij diverse projectmatige taken zoals:

  • Opstellen van marktanalyses;
  • Opstellen verhuur- en verkoopinformatie;
  • Opstellen en bijhouden van databases;
  • Assisteren bij due dilligence onderzoek van aan- en verkooptransacties;
  • Zelf actie benaderen van potentiële huurders en kopers van winkels en winkelcentra.

Wat vragen wij van jou?

Een gezond stel hersens, humor en interesse in de vastgoedwereld.

Wat bieden wij jou?

Een mooie vergoeding! Verder een leuke en interessante bijbaan waar je echt veel kan leren volop mogelijkheden krijgt om verder te groeien en jezelf verder te ontwikkelen. Wij houden kantoor in Naarden in een fraai en modern kantoorgebouw.

Interesse? Neem dan vandaag nog contact met ons op. Mail je motivatie, CV en lijst met afgeronde vakken naar tim@remmersvangorkom.nl Voor vragen kun je contact opnemen met Tim Remmers op telefoonnummer 06 – 23 91 22 95.

Corporate Finance/ Equity Capital Markets– Internship – Van Lanschot Kempen

Van Lanschot Kempen Investment Banking focuses on a number of sectors, which includes Real Estate. Apply now for an internship. 

Create your own future

As Intern at Van Lanschot Kempen Investment Banking you are ready to be part of a dynamic international team, take responsibility, and have a steep learning curve. You are looking to experience what it takes to be an investment banker in a boutique environment, advising clients on M&A, debt, and equity capital markets solutions across a number of growing sectors. You are eager to take the first steps in Investment Banking by being dedicated to one of our teams:

  • Corporate Finance – European Real Estate
  • Corporate Finance – Life Sciences and Healthcare
  • Corporate Finance – Tech and FinTech
  • Corporate Finance – Infrastructure
  • Corporate Finance – Corporate Advisory
  • Debt Advisory – all sectors
  • Equity Capital Markets (ECM) – all sectors

That is what you will use your talents for as an intern at Van Lanschot Kempen. During the three-month internship period, you will operate as a fully-fledged team member and you will be involved in a wide range of activities.

You also have the following tasks:

  • collecting and analysing company and market information.
  • preparing presentations for clients and prospects.
  • performing detailed valuation and financial analyses in the context of corporate finance transactions.

Your Talents:

Proactive, dedicated team player with affinity with the financial sector. This is how we can best describe you in the position of Corporate Finance/ Equity Capital Markets – Internship. Talents that you use to guide our customers in a constantly changing world every day. By thinking out of the box and asking questions. And all will be well if you are also detail-oriented and always meet deadlines. You also have:

  • reached the Master phase or master’s degree, preferably with an economic, econometrics, financial, business, legal or technical background. Within Life Sciences and Healthcare sector team, a scientific background is a strong plus.
  • extracurricular activities.
  • Good mastery of English, both oral and written.

Move ahead at Van Lanschot Kempen:

Investing in a more future-oriented, sustainable, and data-driven way with various clients. Both nationally and internationally. With over 300 years of experience, we make this ambition a reality at Van Lanschot Kempen. We do this with some 1,700 colleagues in various fields of expertise.

Van Lanschot Kempen Investment Banking focuses on a number of sectors on an international scale. Within these sectors we know the companies, the investors and are on top of the latest developments and trends. These insights enable us to provide our clients with invaluable support in the areas of fundraising, mergers and acquisitions, and IPOs. Our clients choose Van Lanschot Kempen for our independent advice and our dedication to achieve results that exceed their expectations.

An organisation’s degree of innovation and agility also depends on the diversity of its workforce. Our differences make us stronger together. We promote an inclusive work environment where all colleagues feel at home. With us, you can be yourself. And we are proud of that.

Turning talent into value!

That’s what we do! The fact is, if you add value, you can expect the same from us in return. For this internship, you will also be given:

  • an internship allowance of €1000,- .
  • an entrepreneurial position in an international, dynamic and challenging environment, where you immediately get your own responsibilities.
  • mentorship and training on the job.
  • continuous feedback, a mid- and end-term review.

Working on tomorrow’s capital:
Just the vacancy you were looking for? Apply now! This internship is on a rolling basis.  Please note that once you pass the CV screening, you will be asked to do an assessment in which you are invited to elaborate on your motivation in English.  Do you have any questions? Please let Diva Estanto, Campus Recruiter know via d.estanto@vanlanschotkempen.com. Due to the high volume of applications, we are unable to respond to all candidates individually for feedback. You can also refer to our FAQ page