Commercieel Projectmanager Klant & Markt – Dura Vermeer

Ben jij in staat om met onze opdrachtgevers (woningcorporaties, beleggers en ontwikkelende bouwers) in gesprek te gaan? Ben jij creatief en zie je altijd commerciële kansen? Ben je geïnteresseerd in de ‘vraag achter de vraag’? Vind jij het uitdagend om de klantvraag te overtreffen? Sluit je dan aan bij het team van Klant, Markt en Maatschappij van THUIS – de showroom en draag bij aan een mooie en gezonde orderportefeuille.

Dit wordt jouw baan

Als commercieel projectmanager (bij Dura Vermeer noemen we de functie officieel: Projectmanager Klant, Markt en Maatschappij) speel je een essentiële rol bij de verwerving van onze projecten in de woning(af)bouw. Je kan hierbij denken aan beleggers, (ontwikkelende) bouwers, vastgoedontwikkelaars en woningcorporaties. Jouw grootste uitdaging is dan ook het verder vergroten en krachtig positioneren van de marktpositie van THUIS – de showroom om een blijvende impact te maken in de markt. Dat is voor jou geen probleem, want jij krijgt energie van het leggen van duurzame relaties voor de lange termijn. Jij bent commercieel aangelegd, gaat recht op je doel af, maar kan ook goed luisteren en overtuigen.

Je voert acquisitiegesprekken, geeft presentaties en vindt het leuk om relaties op te bouwen en te onderhouden. Je onderzoekt trends, ontwikkelingen en kansen in de markt. Je pakt leads en selecties op en bent het gezicht naar onze opdrachtgevers. Vanuit onze missie ‘Het Goede Doen’ zet jij je daarbij in voor een (sociaal) duurzame gebouwde omgeving. Na gunning blijf je betrokken tot en met contractvorming en draag je zorg voor een goede overdracht aan het verkoopteam. Je blijft tot en met oplevering en zeker ook daarna dé spil in de klantrelatie.

Doordat jij al enige jaren ervaring hebt in de bouw/ontwikkeling sector heb jij een groot netwerk, veel relaties en zorg jij ervoor dat je bij de juiste partijen aan tafel komt. Je bent dan ook veel onderweg en start jouw dagen vaak met het bezoeken van nieuwe klanten door heel Nederland. Met jouw kennis over sanitair en keukens overtuig jij de partijen dat THUIS – de showroom de samenwerkingspartner is waar de klant naar op zoek is bij het ontwikkelen van vastgoed of renovaties.

Ben jij gedreven, ondernemend, klantgericht en op zoek naar een uitdagende commerciële en creatieve functie? Bij THUIS – de showroom krijg jij dé kans om als een echte ondernemer op te treden, waarbij je zelf verantwoordelijk bent voor het binnenhalen van nieuwe klanten. Je krijgt alle vrijheid om je dagen zelf in te delen en jouw rol in te vullen. Kom jij ons team versterken?

Hier zit je op je plek

Je bent in deze rol veel onderweg maar werkt ook vanuit onze landelijke showroom ‘THUIS’ in Utrecht. THUIS is dé plek waar inspiratie, vakmanschap en innovatie THUISkomen. In onze showroom helpen wij jaarlijks ruim 1.000 kopers van een nieuwbouwhuis met het vervullen van hun woonwensen. Wij bieden onze klanten een unieke showroomervaring en zorgen ervoor dat klanten hun droomwoning realiseren. Met onze uitgebreide collectie van hoogwaardige materialen, stijlvolle designs en duurzame oplossingen creëren we een omgeving waar klanten zich direct thuis voelen.

Wil je weten hoe Showroom THUIS er uit ziet? Neem dan een kijkje op: www.thuis-deshowroom.nl

THUIS is onderdeel van Dura Vermeer Bouw en Vastgoed.

We hebben stevige ambities – en daarvoor geldt dat we die alleen kunnen waarmaken dankzij onze mensen. Als beste werkgever maken wij ons er daarom hard voor dat jij elke dag opnieuw kiest voor Dura Vermeer. Dat jij net zo trots bent op wat we maken als wij dat zijn. Dat iedereen die bij ons werkt gelukkig is. Dat je bij ons jezelf kunt zijn, je veilig voelt en je kunt uitspreken. En dat je tot je recht komt. En het beste uit jezelf kunt halen.

Dit breng jij mee

  • Je hebt een afgeronde HBO / WO opleiding, (Bouwkunde, Architectuur, (Bouw) Technische Bedrijfskunde, Vastgoed & Makelaardij, Planologie, Ruimtelijke Ordening, een commerciële of een vergelijkbare opleiding).
  • Minimaal drie jaar werkervaring in een soortgelijke rol, bijvoorbeeld als tendermanager, ontwikkelmanager, accountmanager, salesmanager, etc.
  • Affiniteit in het marktsegment keukens, of een netwerk binnen de ontwikkelaars, beleggers, vastgoed en/of woningcorporaties.
  • Ondernemerschap, inlevingsvermogen en creativiteit.
  • Jij hebt een passie voor het sales vak en de natuurlijke drive om te slagen in commerciële doelstellingen.
  • Je bent een uitstekende gesprekspartner, zowel tijdens adviesgesprekken als tijdens een netwerkborrel.
  • Je bent iemand die niet afwacht, maar bent in staat om kansen te zien en acties te ondernemen.

Dit bieden wij jou

  • Een goed salaris dat meegroeit met jouw ontwikkeling.
  • 25 verlofdagen met de mogelijkheid om dagen te verkopen.
  • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals een standaard verzekering van alle werknemersrisico’s, pensioenregelingen, een extra aanvulling bij arbeidsongeschiktheid en een bijdrage voor het vakbondslidmaatschap.
  • Een goede werk-privébalans dankzij soepele regelingen voor arbeidsduur en werktijden en moderne verlofvormen voor onder meer ouderschap, calamiteiten en mantelzorg.
  • Voor verse vaders/partners: 100% doorbetaling van je salaris tijdens je (aanvullende) geboorteverlof.
  • Veel aandacht voor jouw groei, met onze eigen Dura Vermeer academie en een vergoeding in tijd en geld voor zowel vak- als loopbaangerichte opleidingen.
  • Een (elektrische) leaseauto.
  • Een smartphone en laptop.
  • Een vitaliteitsprogramma.
  • Een eindejaarsgeschenk, zomerse BBQ’s, winterse kerstborrels en legendarische personeelsfeesten.
  • En last but not least: fijne collega’s die in een professionele omgeving zorgen voor een ongekend goede werksfeer.

Wil jij ook meer uit je werk halen?

Dan zijn wij nieuwsgierig naar jou! Solliciteren kan direct via onze website middels de solliciteerbutton onder de vacature.

Meer weten? Neem contact op met onze recruiter. Bel of mail corporate recruiter Stephanie de Breuk op s.d.breuk@duravermeer.nl

Stage Technisch Vastgoed Beheer – CBRE

Property Management – Amsterdam

Ben jij op zoek naar een stage waar je veel verantwoordelijkheid krijgt en tegelijkertijd alle ins en outs leert over het technische beheer van commercieel vastgoed? Dan biedt ons Property Management team je de perfecte leerschool! Wij zijn per September 2024 opzoek naar enthousiaste stagiaires!

Wat ga je doen?

Als stagiair(e) ga je aan de slag in een van de Account Teams van Property Management die verantwoordelijk is voor een retail- of kantorenportefeuille. Je krijgt de mogelijkheid om een (afstudeer)stage te lopen en gedurende die periode mee te lopen en kennis te maken met de diverse werkzaamheden op het gebied van technisch vastgoedbeheer. Als stagiair(e) word je gekoppeld aan een Technical Manager (of meerdere) die jou begeleidt en er zo voor zorgt dat je relevante werkervaring op doet.

Je ondersteunt de Technical Manager bij verschillende werkzaamheden, zoals het opstellen en verwerken van onderhoudscontracten en allonges van leveranciers. Daarnaast help je bij het planmatig en dagelijks technisch beheer door; samen offertes aan te vragen, te beoordelen, goedkeuring aan te vragen bij klanten/eigenaren, opdrachten te geven aan leveranciers en de voortgang te monitoren.

Andere werkzaamheden zullen bestaan uit:

  • Ondersteuning bieden bij offerte vergelijkingen;
  • Ondersteuning bieden bij duurzaamheidsvraagstukken en servicekosten;
  • Meegaan op locatiebezoeken, huurders overleggen en (eind)opleveringen met de Technisch Manager;
  • Ondersteuning geven aan het administratieve proces door het inboeken van opdrachten en facturen in overeenstemming met de Technical Manager en Account Team Assistant;
  • Bijzitten bij interne en externe overleggen en de verslaglegging verzorgen.

Je zal actief deel uitmaken van het team!

Wat heb je ons te bieden?

  • Je bent derde- of vierdejaars student aan een technische opleiding op MBO-, HBO- of WO-niveau;
  • Je hebt interesse in de diverse aspecten van het beheer van bedrijfs onroerend goed;
  • Je hebt goede communicatieve vaardigheden en vindt het prettig om in een team samen te werken;
  • Je hebt een proactieve houding en bent leergierig ingesteld;
  • Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel in woord als geschrift.

Wat hebben wij jou te bieden?

Als stagiair(e) bij CBRE krijg je de gelegenheid relevante werkervaring op te doen en (indien van toepassing) jouw scriptie te schrijven. Je wordt hierbij intensief begeleid door collega’s met jarenlange ervaring binnen het commercieel vastgoed. Tijdens je stageperiode zal je actief deel uit maken van het team. Er worden geregeld activiteiten georganiseerd zoals borrels, bedrijfs-en afdelingsuitjes. Wij bieden je een stage in een enthousiast en gedreven team en een fijne werkomgeving met veel uitdagingen en de mogelijkheid om te ontdekken waar je kwaliteiten liggen en welke richting je binnen het vastgoed op wilt gaan.

Wat wordt je team?

Binnen het Property Management team wordt er hard gewerkt en is er een hoog niveau van dienstverlening. Een stapje extra doen voor de klant is vanzelfsprekend, maar waar zeker ook oog is voor elkaar. Balans tussen professionaliteit en het menselijke, sociale component vinden wij heel belangrijk. Het team is een diverse groep professionals met verschillende achtergronden, leeftijden en interesses, met het gemeenschappelijk doel: onze opdrachtgevers van A tot Z servicen.

Property Management is de grootse afdeling binnen CBRE Nederland en bestaat uit 140+ personen. Voor onze nationale en internationale cliënten beheren wij een groot aantal kantoren, bedrijfsruimten en winkelcentra met als belangrijkste doel de waarde van deze vastgoedobjecten te optimaliseren. Onze cliënten zijn particuliere en institutionele beleggers uit zowel binnen- als buitenland. De verantwoordelijkheid over de portefeuille is onderverdeeld in teams. Deze teams behartigen op een proactieve manier de belangen van de opdrachtgever en haar huurders. De teams worden ondersteund door de Business Support Group.

Wie is jouw nieuwe werkgever?

CBRE is een organisatie waarbij het niet uitmaakt of je een ervaren professional of een jong talent bent, en op welke positie je speelt. Wij bieden iedereen de vrijheid om kansen te pakken. Wij werken hard voor onze successen en vieren die met elkaar, bijvoorbeeld na het sluiten van een deal of tijdens onze wekelijkse borrel. Met ruim 100.000 medewerkers verspreid over 500 kantoren in 100+ landen is CBRE wereldwijd marktleider in real estate consultancy. In Nederland werken onze 600 professionals vanuit Amsterdam, Den Haag, Eindhoven, Rotterdam, Utrecht en Zwolle elke dag aan de mooiste vastgoedprojecten. Sinds begin 2019 heeft CBRE een nieuw hoofdkantoor in de Schinkelbuurt in Amsterdam, genaamd The Core. Een nieuw, innovatief kantoor onder het vijftig jaar oude dak van een voormalige autogarage. Met dit kantoor slaan wij een nieuwe weg in, geven we ondernemerschap de ruimte en werken we intensiever met opdrachtgevers en elkaar samen.

Solliciteren? Wij kijken uit naar jouw sollicitatie! Zorg dat je bij je sollicitatie naast een CV ook een motivatiebrief toevoegt waar je in aangeeft waarom je voor een vastgoedstage kiest. Nog vragen? Onze recruiters beantwoorden ze graag via Nlrecruitment@cbre.com