Junior Taxateur – REVALS

Wil jij in een snelgroeiend, klein maar zeer ervaren team alles leren op het gebied van vastgoedtaxaties en heb jij recent je studie afgerond? Dan biedt REVALS jou op een leuke plek aan de Maliebaan in Utrecht een mooie opleidingsplek voor Register Taxateur in het meester / gezeltraject van het NRVT. 

Wie zijn wij?

REVALS, opgericht in 2020, is een onafhankelijk en gespecialiseerd taxatie- en adviesbureau op het gebied van commercieel vastgoed. Wij richten ons met name op taxaties van commercieel bedrijfsmatig vastgoed zoals winkels, kantoren, bedrijfsruimten en commercieel geëxploiteerde woningen (buy-to-let) en woningcomplexen. Daarnaast zijn wij gespecialiseerd in advisering met betrekking tot de herontwikkeling van (her)ontwikkelingsposities en gebouw- en gebiedstransformaties. 

Wat ga jij doen? 

Als junior taxateur maak je actief deel uit van ons taxatieteam en word je begeleid in de praktijkopleiding tot Register Taxateur door de senior taxateurs. Je ondersteunt de taxateurs bij het uitvoeren van taxaties. Werkzaamheden bestaan onder andere uit het analyseren en beoordelen van gegevens met betrekking tot locatie, object, juridische status en vastgoedmarkt. Kortom, je assisteert bij het gehele proces om tot een taxatie te komen. Wi zijn op zoek naar een echte doener, iemand die weet van aanpakken.  

Wie zoeken wij?

  • Je hebt een vastgoed gerelateerde HBO of WO studie afgerond; 
  • Je bent enthousiast, leergierig en communicatief sterk;
  • Je hebt een minimale beschikbaarheid van 4-5 dagen (32 tot 40 uur) in de week;
  • Je beschikt over analytische en cijfermatige capaciteiten en je bent datagedreven;
  • Je hebt je binnen je studie al in enige mate gespecialiseerd in het waarderen van vastgoed;
  • Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel in woord als schrift;
  • Je hebt ervaring met Microsoft Office;
  • Je bent in het bezit van een rijbewijs. 

Wij bieden:

  • Een juniorfunctie met goede doorgroeimogelijkheden;
  • Actieve begeleiding in het NRVT meester / gezeltraject Register Taxateur;
  • Een dynamisch team met veel kennis en ervaring;
  • Informele werksfeer;
  • Een fijne werkplek aan de Maliebaan in Utrecht;
  • Nuttige werkervaring en mogelijkheden om je netwerk te verbreden. 

Interesse? 

Voor meer informatie over de functie kun je mailen naar info@revals.nl  t.a.v. Erik Kaman / Jeroen Boogaard. Direct solliciteren is uiteraard ook mogelijk! Stuur je sollicitatiebrief en CV naar info@revals.nl.

Adviseur zorgvastgoed – Capital Value

Heb je een passie voor vastgoed en wil je binnen een team van specialisten een maatschappelijke bijdrage leveren aan zorgvastgoedbeleggingsmarkt? Dan zoeken wij jou! 

ZORGVASTGOED HEEFT DE TOEKOMST

Als specialist binnen het zorgvastgoed kun je het verschil maken. In de zorgvastgoedmarkt is de laatste jaren veel veranderd en zal de komende 20 jaar nog enorm veel gebeuren. De actuele en toekomstige (ver)bouwopgave is groot. Het creëren van doorstromingsmogelijkheden voor ouderen of zorgbehoevenden zorgt voor een beter functionerende woningmarkt en kansen voor starters.

WAT GA JE DOEN?

Je komt te werken binnen een toonaangevend team van transactiespecialisten op het gebied van zorgvastgoed en seniorenhuisvesting en begeleidt ontwikkelaars, zorginstellingen, corporaties en (internationale) beleggers bij transactievraagstukken. Je werkzaamheden (onder meer):

  • Je geeft strategisch advies over de verkoopbaarheid en de wijze waarop het beste resultaat kan worden behaald in de huidige markt
  • Je bent verantwoordelijk voor diverse aan- en verkoopprocessen. Je fungeert als procesmanager en richt verkoopprocessen in conform het protocol van Capital Value
  • Je maakt relevante informatie inzichtelijk voor kandidaat-kopers en bent voor hen en alle externe adviseurs het eerste aanspreekpunt
  • Je zorgt voor verslaglegging van procedures en begeleidt bezichtigingen
  • Je voert onderhandelingen, sluit de beste deal en zorgt voor het zorgvuldig vastleggen van overeenkomsten
  • Daarnaast lever je een pro-actieve bijdrage aan de groei van de afdeling en signaleer je kansen om een bijdrage te leveren aan de enorme bouwopgave die het zorgvastgoed kent.

OVER JOU

Jij bent een ambitieuze vastgoedprofessional met oog voor het maatschappelijke belang. Je bent commercieel, communicatief vaardig en gedreven. Je vindt het een uitdaging om voor onze opdrachtgevers het beste resultaat te realiseren. Je wordt blij van: korte lijnen, hard werken, een goede teamspirit, bereiken van het best mogelijke resultaat, werken met professionals én veel ruimte voor eigen inbreng.

FUNCTIE-VEREISTEN

Je hebt een afgeronde universitaire of hbo-opleiding, bij voorkeur een economische, bedrijfskundige, bouwkundige, juridische of vastgoedgerelateerde studie. Je beschikt over enkele jaren werkervaring in het vastgoed (2-5 jaar). Je wilt je specialiseren in zorgvastgoed en seniorenhuisvesting of hebt reeds kennis van dit type vastgoed. Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse en de Engelse taal.

OVER ONS

Wij zijn dé specialist op de Nederlandse woningbeleggingsmarkt. Vanuit ons hoofdkantoor aan de Maliebaan in Utrecht werken wij dagelijks aan mooie projecten. Wij realiseren transacties, voeren taxaties uit en geven strategische adviezen op basis van onderzoek. Dat doen wij met een team van 60 ambitieuze hardwerkende collega’s die voor elkaar klaarstaan en elkaar versterken.

WAT WIJ BIEDEN

  • Een kans om te werken bij de marktleider op de (zorg)woningbeleggingsmarkt
  • Een uitdagende functie in een snelgroeiende organisatie
  • Een jonge, dynamische omgeving waarin (bijna) alles kan
  • Samenwerking in een team dat elkaar helpt en ondersteunt
  • Alle ruimte om je te ontplooien, door te groeien en je ideeën ten uitvoer te brengen
  • Een informele bedrijfscultuur waar hard wordt gewerkt maar ook veel wordt gelachen
  • Een marktconform salaris in overeenstemming met jouw werkervaring en capaciteiten
  • Gezellige collega’s, goede koffie, een lekkere lunch, maandelijkse borrels en leuke (sportieve) uitjes.

WORD JIJ ONZE NIEUWE COLLEGA?

Herken jij je in de functieomschrijving en lijkt het je leuk om kennis te maken? Graag ontvangen we je CV met motivatie op werken@capitalvalue.nl. Heb je nog vragen over deze vacature? Neem dan contact op met Astrid Scheper. Zij vertelt je graag meer over de functie, onze organisatie en de kansen die wij je kunnen bieden.

Astrid Scheper HR Manager:

030 72 71 700 | 06 55 39 51 25

a.scheper@capitalvalue.nl 

Junior Commercieel Ontwikkelaar – Boelens de Gruyter

Bedrijfsprofiel

Boelens de Gruyter is een landelijk opererende vastgoedontwikkeling-onderneming op het gebied van commercieel vastgoed en woningbouw. Wij werken aan de toekomst van steden door oude gebouwen nieuw leven in te blazen en kwaliteit toe te voegen aan de stad. Boelens de Gruyter is flexibel, transparant en nuchter in combinatie met relevante ervaring en kunde.

Het hoofdkantoor in Amsterdam Noord heeft spectaculair uitzicht op het IJ en kenmerkt zich door haar creatieve, energierijke en positieve sfeer. Daarnaast hebben we een kantoor in de binnenstad van ’s-Hertogenbosch.

Functieprofiel

De Junior Commercieel Ontwikkelaar is onderdeel van het Projectontwikkeling team en zorgt voor een commerciële visie in de ontwikkelingsprojecten van de nieuw-te-bouwen en te herontwikkelen kantoren. Hiermee kunnen de projecten tot maximaal resultaat worden gebracht. Hij/zij ondersteunt alle commerciële activiteiten in de ontwikkelingsprojecten rondom de trajecten van verhuur en verkoop en werkt nauw samen met de afdelingen Commercie en Marketing.

De Junior Commercieel Ontwikkelaar heeft affiniteit en ervaring met (verhuur van) commercieel vastgoed, het bedenken en ontwikkelen van een verhuurstrategie,  het begeleiden van bezichtigingen, het voeren van onderhandelingen en de administratieve verwerking hiervan. Hij/zij zorgt voor de juiste weergave van het verloop van het proces en informeert alle betrokken partijen. De Junior Commercieel Ontwikkelaar legt verantwoording af aan de Manager Commercieel Vastgoed.

De Junior Commercieel Ontwikkelaar zal in zijn/haar functie de volgende taken onder zich krijgen:

  • Ondersteuning bij het ontwikkelen van nieuwe concepten voor kantoren en commerciële plinten en implementeren van verhuurstrategieën;
  • Bijdragen aan optimalisatie van het gebouw qua staat, duurzaamheid, bestemming, functioneren, grootte, gebruikers etc., in relatie tot haar directe omgeving;
  • Actieve rol bij overleggen met het makelaarsteam, marketingbureau en de (toekomstige) huurders;
  • Het coördineren van PR-activiteiten die betrekking hebben op deze (kantoor)ontwikkelingen;
  • Opstellen en/of controleren van huurcontracten;
  • Voorbereiden van (verhuur)adviezen, al dan niet schriftelijk en opstellen van rapportages;
  • Verantwoordelijkheid aanleveren van informatie t.b.v. de maand- en kwartaalrapportages.
Kandidaat profiel

De Junior Commercieel Ontwikkelaar beschikt over de juiste competenties en is complementair aan het huidige team.

Hij/zij heeft een hoge mate van verantwoordelijkheid, is sociaal, empathisch, flexibel, creatief, proactief, resultaat- en oplossingsgericht. Verder beschikt hij/zij over:

  • Een afgeronde opleiding op HBO- of academisch niveau;
  • 1-3 jaar relevante werkervaring in commercieel onroerend goed met een focus op de kantorenmarkt;
  • De vaardigheden en het inzicht om met stakeholders en belanghebbenden op verschillende niveaus het gesprek aan te gaan;
  • Hij/zij gaat secuur te werk en is financieel goed onderlegd;
  • Hij/zij is communicatief mondeling en schriftelijk zeer vaardig in zowel Nederlands als in het Engels;
  • Hij/zij is een team-player;
  • Goede kennis van en interesse in de commerciële vastgoedmarkt;
  • Hij/zij is ondernemend, proactief en durft zijn/haar mening op een goede wijze naar voren te brengen.
Wij bieden
  • Een uitdagende baan binnen een groeiend bedrijf met een professioneel team van gedreven mensen;
  • Een gezonde onderneming met een prettige en collegiale informele werksfeer;
  • Veel ruimte voor persoonlijke ontwikkeling, initiatieven en ideeën;
  • Een marktconform salaris;
  • Uitstekende arbeidsvoorwaarden;
  • Fulltime dienstverband.

Reageren kan per mail via aemilia@boelensdegruyter.nlt.a.v. Aemilia Broekman. NB: alleen volledige sollicitaties (motivatiebrief en curriculum vitae incl. pasfoto) worden in behandeling genomen. Wil je meer informatie over de vacature? Neem dan contact op met Aemilia Broekman via 020 630 65 30 of aemilia@boelensdegruyter.nl.

Acquisitie n.a.v. deze advertentie wordt niet gewaardeerd.

Werkstudent Commercieel Vastgoed – Spring Real Estate

Agency Team Den Haag | €13-€15 per uur

Wil je graag werken voor een groeiende vastgoedorganisatie en helpen ons Agency team verder uit te bouwen? Spring Real Estate biedt jou de mogelijkheid om kennis te maken met alle facetten van aan- en verkoop en aan- en verhuur van commercieel vastgoed in de regio Den Haag.

Wat ga je doen?

Als werkstudent Commercieel Vastgoed maak je, samen met de managing partner in Den Haag, actief onderdeel uit van ons Agency team en voer je uiteenlopende werkzaamheden uit met toenemende mate van verantwoordelijkheid. Je krijgt de mogelijkheid om mee te kijken bij alle aspecten van vastgoedadvies, o.a.: Agency, Capital Markets en Valuations. Daarnaast draag je op jouw manier een steentje bij en denk je mee aan de groei van het bedrijf door ideeën voor verbetering of vernieuwing bespreekbaar te maken. Ook neem je actief deel aan verschillende werkoverleggen.

Wie ben jij?
  • Je studeert aan de Hogeschool of Universiteit;
  • Je bent per direct beschikbaar voor minimaal 16 uur per week;
  • Je bent communicatief sterk en hebt een gezonde dosis spontaniteit;
  • Je bent een teamplayer, die ook zelfstandig kan werken;
  • Je bent klantgericht en vindt het leuk om in een jong en dynamisch team te werken;
  • Je hebt affiniteit met commercieel vastgoed;
  • Je bent enthousiast en je weet van aanpakken;
  • Je bent bij voorkeur woonachtig in de regio Den Haag.
Wat bieden we jou?
  • Doorgroeimogelijkheden binnen de organisatie;
  • Een leuke en open werksfeer in een informeel en gedreven jong team, een werksfeer waarin het spel leuk is, maar winnen nog leuker;
  • De ruimte om zelf te ondernemen;
  • Een fijne werkomgeving in een prachtig kantoor in Den Haag;
  • De mogelijkheid om je eigen netwerk op te bouwen.
Interesse?

Heb je interesse in deze functie stuur dan je sollicitatie via de site of via job@springservices.com. Voor vragen met betrekking tot de sollicitatieprocedure kun je contact opnemen met Ninon Lovers of via job@springservices.com of 020 658 95 98.

(Afstudeer)stage Shopping Centre Marketing – Savills

Savills is op zoek naar een (Afstudeer)stagiair Shopping Centre Marketing (locatie Megastores) voor onze afdeling Asset & Property Management. Full-time / Part-time · Den Haag

Wat is vereist?
  • Relevante afgeronde HBO Marketing opleiding
  • Je bent een initatiefrijk persoon
  • Je kan goed in teams samenwerken, bent communicatief en innovatief
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal (in woord en geschrift)
  • Kennis van Adobe Illustrator is een pre
Wat bieden wij?
  • Een afwisselende stage in een dynamische omgeving waarin jij volop de ruimte krijgt voor eigen initiatieven en ideeën
  • Een fantastisch uitzicht over Amsterdam vanuit de 23e verdieping van ons kantoor midden op de Zuidas
  • Korting op diverse sportabonnementen

MegaStores Den Haag is het grootste overdekte winkelcentrum van de Benelux. Voor alles op het gebied van interieur en lifestyle kun je hier terecht. Je vindt er de mooiste woonwinkels met prachtige keukens, trendy woonaccessoires, fraaie badkamers, prachtige vloeren en schitterende verlichting. Bekende woonwinkels zijn onder andere Leenbakker, Hoogeboezem, Kwantum, HEMA en Xenos. Wij zijn op zoek naar een duizendpoot die zijn/haar creativiteit kwijt kan in de marketing en promotie van MegaStores. Je werkt nauw samen met het centre management team op locatie in Den Haag. 

Afdeling Asset & Property Managemen

Op onze afdeling Asset & Property Management werken 55 professionals met gedrevenheid en enthousiasme voor haar opdrachtgevers. Asset & Property Management is een complexe en brede discipline die bestaat uit zowel technisch, administratief als commercieel management. Wij beheren alle typen commercieel vastgoed, verspreid door heel Nederland. 

Wat houdt de stage in?
  • Marketingplan opzetten in samenwerking met de winkeliersvereniging
  • Opzetten van marketingcampagnes om de winkelcentra onder de aandacht te brengen
  • Organiseren van bezoekersevenementen op locatie
  • Ondersteunen bij Ontwerp- en DTP werkzaamheden ten behoeve van de vormgeving van communicatiemiddelen
  • Actief bezig zijn met SEO en SEA met als doel de online vindbaarheid van de winkelcentra te optimaliseren
  • Samenwerken met een extern social media bureau voor diverse online kanalen

Wil jij kijken wat je echt leuk vindt binnen Marketing en heb je affiniteit met de retail branche? Dan is deze stage voor jou weggelegd! We zien jouw sollicitatie graag tegemoet.

Waar ga je werken?

In een internationale werkomgeving waar eigen inbreng wordt gehoord en samenwerking, kwaliteit, persoonlijke ontwikkeling en humor centraal staan.

Bij Savills maken de mensen het verschil. We staan bekend om onze positieve, ondernemende cultuur en om het aantrekken van de beste mensen. Het succes van onze dienstverlening hangt samen met de diversiteit van onze medewerkers. Diversiteit leidt namelijk tot innovatie, flexibiliteit en een beter bedrijfsresultaat. Daarom streven wij ernaar een divers personeelsbestand te hebben en een bedrijfscultuur te creëren waarin iedereen zich veilig en gehoord voelt en bovenal zichzelf kan zijn.

Savills

Savills is een wereldwijde vastgoeddienstverlener met 600 kantoren en 39.000 werknemers, in meer dan 70 landen. Ons internationale netwerk en onze expertise is echter niet hetgeen ons onderscheidt. Wij geloven dat het uiteindelijk mensen zijn die het verschil maken en zorgen voor een langdurige en optimale samenwerking.

Savills.
Property starts with people.

Contact

Voor meer informatie over deze functie kun je mailen naar vacatures@savills.nl t.a.v. Pepijn Gerritsen. Wil je direct solliciteren kan dat hieronder:

Solliciteer nu

Junior Taxateur – Savills

Wat is vereist?
  • Afgeronde HBO/Wo opleiding in de richting van vastgoed, bedrijfskunde, bedrijfseconomie of rechten
  • 0-2 jaar werkervaring
  • Je bent iemand die nauwkeurig te werk gaat, houdt van een uitdaging en goed kan samenwerken
  • Communicatief sterk, zowel in het Nederlands als Engels
Wat krijg je?
  • 40 urige werkweek
  • 25 vakantiedagen
  • Focus op jouw persoonlijke ontwikkeling door opleiding en trainingen
  • Korting op diverse sportabonnementen
Wat houdt de functie in?

Als Junior Taxateur maak je deel uit van het Valuation team. Je wordt opgeleid door een Senior Taxateur die jou intensief zal begeleiden tijdens de start van jouw loopbaan. Als Junior Taxateur ondersteun je dan ook de Senior Taxateur van A tot Z: (gezamenlijk) voorbereiden van offertes, inspecties uitvoeren, alle relevante informatie verzamelen tot voorbereiden van de berekeningen en bewaken en nakomen van de deadlines. Daarnaast zal je een bijdrage leveren aan de acquisitie van nieuwe opdrachten en onderhoud je relaties.

Het Valuation team taxeert alle type commercieel vastgoed inclusief de reguliere beleggingscategorieën kantoren, logistiek, winkels en woningen. De klantenkring is breed, net als de range aan taxatieproducten. Het team adviseert institutionele en particuliere beleggers, projectontwikkelaars, financiers, eindgebruikers en overheden.

De taxateurs werken nauw samen met andere afdelingen binnen de organisatie. Deze samenwerking leidt tot de meest actuele kennis van de lokale, nationale en internationale vastgoedmarkten en de meest professionele waarderingen van vastgoedobjecten en -portefeuilles. De afdeling Valuation is een jong en ambitieus team, opgedeeld in drie sub teams. Je krijgt de mogelijkheid om mee te kijken binnen de sub teams om ervaring op te doen in diverse belegging categorieën en verschillende opdrachtgevers.Solliciteer nu

Valuation

Het Valuation team taxeert alle type commercieel vastgoed inclusief de reguliere beleggingscategorieën kantoren, logistiek, winkels en woningen. De klantenkring is breed, net als de range aan taxatieproducten. Het team adviseert institutionele en particuliere beleggers, projectontwikkelaars, financiers, eindgebruikers en overheden. De taxateurs werken nauw samen met andere afdelingen binnen de organisatie. De afdeling Valuation is een jong en ambitieus team.
Lees hier verder

Waar ga je werken?

In een internationale werkomgeving waar eigen inbreng wordt gehoord en samenwerking, kwaliteit, persoonlijke ontwikkeling en humor centraal staan. 

Contact

Voor meer informatie over deze functie kun je mailen naar vacatures@savills.nl t.a.v. Annejet Remmelzwaal. Wil je direct solliciteren kan dat hieronder:

Solliciteer nu

Stagiair Duurzaamheid – Savills

Wat is vereist?
  • Specifieke studieachtergrond is niet nodig, affiniteit met duurzaamheid is een pré
  • Een proactieve houding, leergierig en je kan goed werken in teamverband
  • Goede communicatieve vaardigheden, zowel in het Nederlands als Engels
  • Een duidelijke mening die je diplomatiek kunt onderbouwen
Wat krijg je?
  • Een uitdagende, internationale en informele werkomgeving
  • Organisatie met korte lijnen en ruimte voor eigen initiatieven
  • Ervaring opdoen op het gebied van duurzaamheid binnen een vastgoedkantoor
  • Een marktconforme stagevergoeding
Stage

Savills neemt haar rol in het duurzamer maken van de gebouwde omgeving en heeft de ambitie om uit te groeien tot dé duurzame vastgoedadviseur van Nederland, voor mens en milieu. Tijdens jouw stage ga je het gesprek aan met onze ESG koplopers, denk je mee over onze strategie en daag je ons uit om het beste uit Savills te halen!

Savills is als vastgoedadviseur o.a. actief met het helpen van onze klanten op het gebied van duurzaamheid (ESG) en het creëren van vastgoed wat niet alleen voldoet aan de wet maar ook toekomstbestendig is.

Over deze zaken communiceren wij bijvoorbeeld middels digitale platformen. Check de blog van Jordy Diepenveen (Director Investments) over energielabels of luister naar onze ESG podcast van Charlotte Harmsen (Marketing & Business Development) en Iris Kampers (ESG Advisor). 

Nu zoeken wij een stagiair die wil helpen bepalen wat we communiceren en hoe dat het meest effectief kan. We horen daarom graag wat jij vindt van de bovenstaande voorbeelden? Wat zou je anders doen? Hoe sluiten we beter aan op de verschillende doelgroepen? Dit houdt concreet in dat je helpt met schrijven van artikelen of blogs, je bent aanwezigheid bij klantgesprekken en je voert gesprekken met bijvoorbeeld ons ESG board.

Onze mensen zijn geen ‘ja-knikkers’; we zijn een kritische partner met een uitgesproken mening en aandacht voor detail. Ook daarin kun jij helpen; hoe maken we dingen als de donuteconomie begrijpelijk? Hoe houden we duurzaamheid als thema behapbaar? En hoe blijven we transparant?

Klinkt dit als iets wat jij graag zou willen doen? Neem contact op!

Solliciteer nu

Waar ga je werken?

Savills biedt een afwisselende stage voor 5 maanden in een internationale werkomgeving waar eigen inbreng wordt gehoord en samenwerking, kwaliteit, persoonlijke ontwikkeling en humor centraal staan. De stagevergoeding is € 600 p.m.

Bij Savills maken de mensen het verschil. We staan bekend om onze positieve, ondernemende cultuur en om het aantrekken van de beste mensen. Het succes van onze dienstverlening hangt samen met de diversiteit van onze medewerkers. Diversiteit leidt namelijk tot innovatie, flexibiliteit en een beter bedrijfsresultaat. Daarom streven wij ernaar een divers personeelsbestand te hebben en een bedrijfscultuur te creëren waarin iedereen zich veilig en gehoord voelt en bovenal zichzelf kan zijn.

Contact

Voor meer informatie over deze stage kun je mailen naar vacatures@savills.nl t.a.v. Pepijn Gerritsen. Wil je direct solliciteren klik dan op de link.

Junior makelaar retailvastgoed  – Kokelenberg & Ouwehand Vastgoed Adviseurs

Kokelenberg & Ouwehand Vastgoed Adviseurs is sinds 1997 actief en bemiddelt uitsluitend in winkelruimten gelegen op  de beste locaties in heel Nederland. Wij bemiddelen niet alleen bij aan- en verhuur en aan- en verkoop van winkelobjecten, maar zijn daarnaast actief in winkelcentra en meubelboulevards. Daarnaast bieden wij diverse andere diensten aan zoals huurprijsherzieningen, beleggingen, indeplaatsstellingen, taxaties en bedrijfsovernames. 

Ter versterking van ons team zijn we op korte termijn op zoek naar een junior makelaar retailvastgoed (40 uur). 

Functie omschrijving:

Als junior makelaar retailvastgoed ben je in teamverband werkzaam en is eigen inzet een belangrijk onderdeel. Je bent op zelfstandige basis werkzaam met alle aspecten van de commerciële verhuur en zet het contact op tussen (grote) nationale en internationale retailers en eigenaren van winkelobjecten. Je vindt het bovenal leuk om dit contact te behouden en uit te bouwen door te bemiddelen bij verhuur, aanhuur en huurprijsherzieningen van retailvastgoed. In deze functie kun je je goed ontwikkelen en bestaat de mogelijkheid om snel te groeien.

Functie eisen:

Voor deze commerciële functie, ben je in het bezit van de volgende kwaliteiten:

  • HBO/WO werk- en denkniveau, een HBO/WO opleiding in een commerciële richting is een pré;
  • Commerciële werkervaring en sterk in acquisitie is een pré;
  • Je beschikt over uitstekende commerciële- en onderhandelingsvaardigheden, signaleert kansen en handelt er naar; 
  • Je bent stressbestendig, initiatiefrijk, gedreven, enthousiast en een teamplayer;
  • Je hebt verantwoordelijkheidsgevoel en een ondernemende persoonlijkheid;
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • Uitstekende kennis van en vaardigheid met MS Office (Word, Excel, Access, PowerPoint, Outlook);

Werkzaamheden:

  • Je bemiddelt bij verhuur, aanhuur en huurprijsherzieningen van commercieel winkelvastgoed en bent verantwoordelijk voor de bijbehorende onderhandelingsprocessen;
  • Je onderhoudt het netwerk van nieuwe en bestaande relaties, het betreft  verhuurders, (grote) nationale en internationale retailers, makelaars en vastgoedbeleggers;
  • Je breidt onze cliëntenportfolio uit op basis van de zogenaamde ‘witte vlekkenplannen’;
  • Je gaat op zoek nieuwe potentiële winkellocaties voor onze cliënten en bezoekt deze locaties;
  • Je bent verantwoordelijk voor het opstellen, uitonderhandelen en controleren van o.a. huurovereenkomsten, beëindigingsovereenkomsten, indeplaatsstellingen etc.;
  • het voeren van correspondentie (brieven en e-mails opstellen) in de Nederlandse en Engelse taal;
  • het opstellen, redigeren en versturen van diverse overeenkomsten;
  • het verzorgen van projectinformatie.

Wat bieden wij?

  • Training on-the-job;
  • Toekomstperspectief tot ervaren makelaar retailvastgoed;
  • een prettige werksfeer in een professionele werkomgeving met een divers en enthousiast team;
  • breed gevarieerd takenpakket met een hoog verantwoordelijkheidsniveau;
  • marktconform salaris;

Interesse?

Herken jij jezelf in bovenstaand profiel en ben je nieuwsgierig geworden? Solliciteer dan met cv en motivatie naar: info@kokelenberg-ouwehand.nl o.v.v. een junior makelaar retailvastgoed. Voor eventuele nadere info kunt contact opnemen via 020 – 342 24 44.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.

TRAINEESHIP JUNIOR ADVISEUR PLANECONOMIE & GEBIEDSONTWIKKELING  – PAS bv

Planeconomie Adviesbureau PAS bv is op zoek naar een Junior Planeconoom voor haar vestigingen in Houten en in Groningen

Kom werken als Junior Planeconoom bij PAS bv

Door de jaren heen heeft PAS bv zich ontwikkeld tot één van de grootste adviesbureaus in planeconomie en gebiedsontwikkeling in Nederland. Momenteel zijn binnen PAS bv circa 25 medewerkers werkzaam, verdeeld over de vestigingen in Houten en Groningen. Wij zetten grote stappen en zijn dan ook op zoek naar nieuwe planeconomen voor onze vestigingen in Houten, provincie Utrecht en in Groningen. Kom jij ons versterken als Junior Adviseur Planeconomie & Gebiedsontwikkeling? Lees snel verder over onze speciaal ontwikkeldde PAS academy!

Traineeship Junior Planeconoom bij PAS bv

Bij PAS bv hebben we een speciaal tweejarig traject ontwikkeld, hiermee kan jij als junior planeconoom doorgroeien naar een hoger niveau, de PAS academy. De PAS academy bestaat uit 4 dagen werken op locatie en 1 dag cursus op kantoor in Houten. Door onze interne kennis (en kennis van onze relaties) in te zetten hebben we een traject gemaakt wat perfect inspeelt op het ontwikkelen van een planeconoom volgens de PAS-methode. Het traject bestaat uit twaalf modules waarin telkens op een ander onderwerp wordt gefocust. In deze twaalf modules worden alle facetten van planeconomie en gebiedsontwikkeling behandeld, zo weet je na de tweejarige traineeship alles van planeconomie. Samen met andere junioren zul je sparren over casussen, colleges van ervaren vakspecialisten bijwonen en natuurlijk je werkzaamheden uitvoeren voor ons grote klantenbestand. Want bij PAS bv ben je nooit uitgeleerd! Meer informatie over dit traineeship traject? Bekijk deze pagina.

Waar kom je te werken?

Team PAS bv

Bij PAS bv heerst er een open bedrijfscultuur waarbij sfeer en innovatie hoog in het vaandel staan. Als Junior Adviseur Planeconomie & Gebiedsontwikkeling bij PAS bv werk je vaak op locatie bij de klant en voer je uiteenlopende adviesopdrachten uit. Teamspirit en jouw ontwikkeling op persoonlijk én zakelijk vlak staan voorop tijdens jouw dienstverband. Zo houden wij op vrijdag een kantoordag waar wij met elkaar werken om PAS bv te verbeteren. Deze dag is een moment om kennis te delen, te overleggen en elkaar te helpen bij de verschillende projecten. Daarnaast gaan we vier keer per jaar met het hele bedrijf op bezoek bij een project dat raakvlak heeft met gebiedsontwikkeling. Tot slot organiseren wij ook ieder jaar een meerdaagse reis naar het buitenland. De afgelopen jaren hebben we een bezoek gebracht aan Valencia, Helsinki en Reykjavik. Zo leren we op een leuke manier ook hoe andere wereldsteden hun stad ingericht hebben.

Voor de Vacature Junior Adviseur Planeconomie & Gebiedsontwikkeling zijn wij op zoek naar iemand met:
  • HBO of WO werk- en denkniveau;
  • Affiniteit met thema’s zoals demografische krimp, organische gebiedsontwikkeling en stedelijke herverkaveling;
  • Zeer goed ruimtelijk én financieel inzicht;
  • Goede communicatieve vaardigheden en overtuigingskracht;
  • Flexibiliteit en doelgerichtheid;
  • Zelfstandigheid en in teamverband kunnen functioneren.
Wat ga je doen als Junior Adviseur Planeconomie & Gebiedsontwikkeling bij PAS bv:
  • Je bent medeverantwoordelijk voor de inhoudelijke aspecten van grondexploitaties en opstalexploitaties;
  • Je stuurt en beheerst financiële projecten;
  • Je stelt marktanalyses, risico- en cashflow analyses op;
  • Je haalbaarheidsstudies en geeft vastgoedadviezen;
  • Je stelt adviesrapportages en financiële adviezen op;
  • Je geeft advies over ruimtelijke projecten aan gemeenten, corporaties en projectontwikkelaars;
  • Je beoordeelt functionele mogelijkheden van locaties en gebouwen;
  • Je stelt gebiedsexploitaties op en bewaakt de kwaliteit;
  • Je stelt beleidsadviezen op;
  • Je adviseert vanuit expertise op inhoud en proces;
  • Op financieel en planning technisch beheers je projecten.
Wat wij bieden
  • Een intern opleidingstraject zodat jij tot een volwaardig adviseur kunt uitgroeien;
  • Inhoudelijke begeleiding en coaching van professionals in hun vakgebied;
  • Uitdagende projecten bij grote opdrachtgevers;
  • Volop doorgroeimogelijkheden en kansen die bij jou passen;
  • Uitstekend salaris met goede secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Een leuke werkomgeving, veel PAS-dagen naar projecten en een gemixt team van jonge en ervaren planeconomen.
Interesse? Solliciteer direct op de vacature Junior Adviseur Planeconomie & Gebiedsontwikkeling bij PAS bv!

Spreekt de functie van Junior Planeconoom en het traineeship traject jou aan? En vind je dat wij jou uit moeten nodigen voor een kennismakingsgesprek? Stuur dan je sollicitatie met CV per mail naar Martijn Kooiman: info@pasbv.nl. Meer informatie nodig? Bel dan naar 030 – 63 53 400 of vul onderstaand sollicitatieformulier in. Upload hierin ook je motivatiebrief én CV. Wij hopen je dan snel bij ons op kantoor in Houten of in Groningen te zien!

Startdatum:
01-09-2022

Locatie:
Houten, Utrecht, 3991 KX, Stationserf 97

Groningen, 9727 KB , Leonard Springerlaan 35

Sales Associate Amsterdam & Utrecht – Spring Real Estate

Wil je graag werken voor een groeiende vastgoedorganisatie en helpen ons LeadGen Team verder uit te breiden? Spring Real Estate biedt jou de mogelijkheid om kennis te maken met de wereld van het commerciële vastgoed en jezelf verder te ontwikkelen.

Wat ga je doen?

Als Sales Associate bied je ondersteuning aan ons Agency Team. Je bent verantwoordelijk voor het telefonisch benaderen van zowel kleine als grote kantoorhuurders om afspraken te maken voor onze vastgoedadviseurs (B2B). Je krijgt de mogelijkheid om veel te leren over de commerciële vastgoedmarkt, te communiceren op directieniveau en jezelf verder te ontwikkelen met behulp van intensieve één-op-één praktijk-verkooptrainingen en coaching van onze ervaren vastgoedadviseurs. Daarnaast bieden wij commercieel talent de mogelijkheid om op termijn mee te lopen met de gemaakte afspraken.

Een werkdag van een Sales Associate
Je komt ’s ochtends of ’s middags, afhankelijk van je shift, binnen en begint de dag met een heerlijke kop koffie in het Spring Café. Onderweg naar het callcenter zie je je collega’s die allemaal tegelijk beginnen aan deze shift. Je logt in en het bellen, bellen en nog eens bellen kan beginnen. Je krijgt coaching en training on the job. Successen worden uitgebreid gevierd! Als je twee shifts op een dag werkt, heb je een uur pauze waarbij je lekker naar buiten kan en met je collega’s een broodje haalt bij een van de leuke tentjes in de buurt. Of je speelt een potje FIFA in het Spring Café.

Wie ben jij?

  • Iemand die commerciële kansen kan signaleren en deze om kan zetten in concrete afspraken;
  • Studerend is aan de Hogeschool of Universiteit;
  • Een sterke affiniteit heeft met sales/telefoonverkoop (must);
  • Aantoonbare commercieel ervaring heeft (pre);
  • Affiniteit met de vastgoedbranche heeft of een vastgoed gerelateerde studie volgt (pre);
  • Communicatief vaardig;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, zowel mondeling als schriftelijk.

Wat bieden we jou?

  • Een goed uurloon met daarnaast een bonusregeling;
  • Het opdoen van nuttige werkervaring en hierdoor een goede aanvulling op je CV;
  • Persoonlijke coaching van onze ervaren vastgoedadviseurs;
  • Doorgroeimogelijkheden binnen de organisatie;
  • Flexibele werktijden op doordeweekse dagen;
  • Goede voorbereiding op een fulltime functie in de commerciële (vastgoed) sector;
  • Terugkerende trainingen en leuke aansluitende borrels;
  • Kantoor gelegen in Amsterdam Zuid bij het Olympisch Stadion met uitstekende verbindingen naar zowel Hogescholen als Universiteiten.

Bekijk alle vacatures

Wie zijn wij?

Spring Real Estate is een snelgroeiende vastgoedorganisatie, waar meer dan 100 mensen werken. Vanuit ons hoofdkantoor in Amsterdam-Zuid en onze vestigingen in Den Haag, Utrecht en Valencia werkt iedereen dagelijks nauw met elkaar samen, van Partner tot stagiair, met allemaal hetzelfde doel: onze opdrachtgevers voorzien van uniek en data-gedreven advies. We hebben grootse plannen met internationale ambitie, daarom zijn we continu op zoek naar talent om onze teams te versterken. Ben jij hét talent dat wij zoeken?

Interesse?

Heb je interesse in deze functie stuur dan je sollicitatie via de site of via job@springservices.com.

Voor vragen over de inhoud van de functie of vragen met betrekking tot de sollicitatieprocedure kun je contact opnemen met Shayenne Dechêne, Recruiter, via job@springservices.com of 020 658 95 98.