Asset Manager – QB Real Estate Management

Bedrijfsprofiel:
QB Management (“QB”) is een asset manager van private vastgoedfondsen en -beleggingen in Nederlands commercieel onroerend goed in diverse sectoren. QB is in 2019 opgericht en is een dochteronderneming van Boelens de Gruyter (“BdG”) en QUAN Investors (“QUAN). QB is naast de asset manager van de beleggingen van BdG en QUAN, ook asset manager voor andere beleggers cq beleggingsfondsen.

Met een jong en enthousiast team voert QB het dagelijkse management over een aantal commerciële vastgoedportefeuilles (met name kantoren, bedrijfsgebouwen en horeca). De kantoor en bedrijfsruimte portefeuille telt ruim 250.000 m² verdeeld over ruim dertig gebouwen en verhuurd aan meer dan 200 huurders. Tevens is QB portefeuille manager van de horeca portefeuille van Heineken met circa 700 horecazaken.

Het hoofdkantoor in Amsterdam heeft spectaculair uitzicht op het IJ en kenmerkt zich door haar creatieve, energierijke en positieve sfeer.

Voor de uitbreiding van het team zoekt QB een Asset Manager.

Functieprofiel:
Als Asset Manager ben je (samen met je collega’s) verantwoordelijk voor het managen en optimaliseren van het totale risico en rendement van de beleggingsportefeuille. De portefeuille kenmerkt zich door een grote variëteit, waardoor de werkzaamheden geen dag hetzelfde zijn.

De Asset Manager is daarbij vooral in commerciële zin bezig met het optimaliseren van het rendement en de waarde van de beleggingsobjecten in de portefeuille. Daarnaast ben je het directe aanspreekpunt voor de huurders, makelaars, externe beheerders, ontwikkelaars en overige stakeholders. Je begeleidt alle benodigde processen in brede zin en fungeert als ‘spin in het web’ binnen jouw portefeuille.

De Asset Manager zal in zijn/haar functie de volgende taken onder zich krijgen:

  • Optimaliseren van vastgoed exploitaties door verhogen huurinkomsten, verlagen van leegstand en verbeteren of vernieuwen van bestaande huurcontracten binnen de portefeuille;
  • Implementeren van verhuurstrategieën en verder ontwikkelen van nieuwe concepten;
  • Optimaliseren van het gebouw qua staat, duurzaamheid, bestemming, functioneren, grootte, etc., in relatie tot haar directe omgeving;
  • Het verkopen van beleggingsobjecten;
  • Aansturen van (externe) beheerorganisaties en makelaars;
  • Het uitvoeren van het KYC proces bij het ‘on-boarden’ van nieuwe huurders;
  • Opstellen en/of controleren van huurovereenkomsten;
  • Verantwoordelijk voor duidelijke kwartaal en jaarrapportages in samenwerking met de finance afdeling;
  • Het beoordelen van de administratie en jaarrekeningen;
  • Het beoordelen en controleren van de servicekosten afrekeningen en budgetten.

Kandidaat profiel:
Indien jij commercieel vaardig bent en affiniteit hebt met vastgoed, cijfers en techniek, dan maken wij graag kennis met jou.

  • Je beschikt over een afgeronde opleiding op HBO- of academisch niveau;
  • Circa 3 à 10 jaar werkervaring in een soortgelijke functie;
  • Je bent goed in het opbouwen van relaties;
  • Je bent bedreven in het doen van onderhandelingen;
  • Goede kennis van de commerciële vastgoedmarkt;
  • Je bent ondernemend, neemt initiatieven en durft je mening op een goede wijze naar voren te brengen;
  • Je bent stressbestendig, flexibel en je bent in staat meerdere taken tegelijkertijd uit te voeren;
  • Je weet jezelf goed te presenteren en schakelt makkelijk in je communicatie naar verschillende actoren in een proces;
  • Je verliest je niet snel in details en je bent analytisch;
  • Je bent een team-player.

Wij bieden:

  • Een uitdagende fulltime baan binnen een groeiend bedrijf met een professioneel team van gedreven mensen;
  • Een prettige, informele en collegiale werkomgeving waarbinnen veel ruimte is voor initiatieven en ideeën;
  • Een marktconform salaris en uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en groei waarin je al vanaf het begin verantwoordelijkheden naar je toe kan trekken.

Reageren kan per mail via aemilia@boelensdegruyter.nl t.a.v. Aemilia Broekman. NB: alleen volledige sollicitaties (motivatiebrief en curriculum vitae incl. pasfoto) worden in behandeling genomen. Wil je meer informatie over de vacature? Neem dan contact op met Aemilia Broekman via 020 630 65 30 of aemilia@boelensdegruyter.nl.

Acquisitie n.a.v. deze advertentie wordt niet gewaardeerd.

Projectontwikkelaar – Miss Clark

Wil jij graag meewerken aan betekenisvolle vastgoedprojecten? Projecten die een plek duurzamer, socialer en mooier maken? Kom bij ons werken en solliciteer op de functie van projectontwikkelaar.

Wij werken met een jong en betrokken team aan de mooiste projecten in Nederland! Dit doen we samen met onze creatieve collega’s van De Mannen van Schuim vanuit ons kantoor in Den Haag. We geloven namelijk dat een goed concept de basis vormt om ons doel te kunnen bereiken; een mooie, duurzame en sociale plek voor de uiteindelijke gebruikers van de woningen, kantoren, winkels, hotels, publieke ruimte en voorzieningen.

Als ontwikkelaar bij Miss Clark word je betrokken in elke fase van het ontwikkelproces. Je denkt mee over het concept en de ambitie van een ontwikkeling, bent bezig met de technische vraagstukken van een ontwerpopgave en weet moeiteloos over te schakelen naar de financiële haalbaarheidsanalyse van een ander project.

Ben jij een waarmaker met oog voor nieuwe ontwikkelingen? Neem je graag verantwoordelijkheid, ben jij nieuwsgierig en sta je open voor de continue veranderingen in onze samenleving? Heb je werkervaring en/of een HBO/ WO diploma op zak en lijkt hard werken je leuk maar een goede work- life balance vind je even belangrijk? Kom dan bij ons werken! 

Is deze uitdaging echt iets voor jou? Dan wordt het tijd dat we je ontmoeten! Kom langs voor een kop
koffie en stuur ons je cv en motivatie. Als je vragen hebt kun je ons natuurlijk even mailen of bellen.

Contactgegevens
Miss Clark
Burgemeester van Karnebeeklaan 6
2585 BB Den Haag
www.missclark.nl

Contactpersoon Roel Willems,
roel@missclark.nl
06-51151528

Taxateur – Capital Value

Locatie: kantoor Eindhoven

Heb jij een passie voor vastgoed en wil je werken bij een toonaangevende organisatie op het gebied van taxaties van wooncomplexen en zorgvastgoed? Dan maken we graag kennis met je!

De functie
Jaarlijks voeren wij een groot aantal taxatieopdrachten uit voor verschillende opdrachtgevers. Je wordt verantwoordelijk voor het gehele taxatieproces, van acquisitie tot definitieve rapportage. Je werkzaamheden bestaan onder meer uit:

  • Opstellen van waarderingsmodellen en taxatierapporten
  • Inventarisatie van de markt
  • Beoordelen van objectinformatie, met inventarisatie van huurgegevens, kadastrale situatie, bouwkundige aspecten, marktomstandigheden, milieu en fiscaliteiten
  • Up-to-date houden van referentiedatabases
  • Opstellen van presentaties en offertes
  • Verslaglegging van procedures
  • Uitvoeren van bezichtigingen
  • (Ondersteuning bij) productontwikkeling
  • Analyse en verwerken van grote databestanden (Excel kent voor jou geen geheimen)
  • Op tijd en volledig informeren van onze klanten
  • Actief op zoek zijn naar kansen in de markt

Over jou
Je kunt zowel zelfstandig als in een team goed opereren en vindt het een uitdaging om op zoek te gaan naar kansen in de markt. Je bent klantgericht, een teamspeler, initiatiefrijk en enthousiast en hebt een sterk verantwoordelijkheidsgevoel.

Functie-vereisten
Je hebt een afgeronde universitaire of hbo-opleiding (bij voorkeur een economische, bedrijfskundige, juridische of vastgoedgerelateerde studie). Je bent commercieel, accuraat en vindt het leuk om de markt te vertalen naar waarden. Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse en de Engelse taal, beschikt over 2 tot 5 jaar relevante werkervaring en bent bij voorkeur als register-taxateur ingeschreven bij het NRVT.

Over ons
Capital Value is dé specialist op de Nederlandse woningbeleggingsmarkt. Vanuit ons nieuwe kantoor in Eindhoven werken wij dagelijks aan mooie projecten. Wij realiseren transacties, voeren taxaties uit en geven strategische adviezen op basis van onderzoek. Dat doen wij met een team van 75 ambitieuze hardwerkende collega’s die voor elkaar klaarstaan en elkaar versterken.

Wat wij bieden

  • Een belangrijke functie in een snelgroeiende organisatie
  • Een jonge, dynamische organisatie waarin (bijna) alles kan
  • High End Technology (iPhone, Dell laptop en een high-tech beeldscherm)
  • Alle ruimte om je te ontplooien en je verder te ontwikkelen, ook door opleidingen
  • Vanaf je eerste werkdag begeleiding van een Mentor
  • Een kantoor op een zeer centrale locatie in Eindhoven
  • Een informele bedrijfscultuur waar hard wordt gewerkt maar ook veel wordt gelachen
  • Een marktconform salaris
  • Gezellige collega’s, goede koffie, een lekkere lunch, maandelijkse borrels en leuke (sportieve) uitjes.

WORD JIJ ONZE NIEUWE COLLEGA?

Herken jij je in de functieomschrijving en lijkt het je leuk om kennis te maken? Graag ontvangen we je CV met motivatie op werken@capitalvalue.nl.

Heb je nog vragen over deze vacature? Neem dan contact op met Astrid Scheper. Zij vertelt je graag meer over de functie, onze organisatie en de kansen die wij je kunnen bieden.

Support Consultant – Cegeka Real Estate Solutions

Locatie: Veenendaal, Expertise: Microsoft Dynamics 365, Opleiding: HBO

Cegeka Real Estate Solutions levert met Dynamics Empire toonaangevende ERP software voor het vastgoed. We behoren tot de zogeheten Inner Circle van Microsoft partners en brengen momenteel onze klanten live in de Azure Cloud. 

  • Wanneer onze klanten er niet meer uitkomen sta jij als Support Engineer voor ze klaar;
  • Als Support Consultant zorg je ervoor dat onze klanten met zo min mogelijk onderbreking hun doelstellingen bereiken;
  • Waar problemen opduiken los je deze snel en klantvriendelijk op;
  • Je geeft onze developers de handvatten om onze oplossingen steeds beter te maken;
  • Je bent onderdeel van een leuk team van highly skilled Support Consultants, maar werkt daarnaast samen met allerlei teams binnen onze organisatie.

Wat breng jij mee?

  • Aanpakker, leergierig, sociaal en analytisch sterk; 
  • In het bezit van een HBO- of WO diploma; 
  • Bij voorkeur een ICT- of financiële opleiding; 
  • Minimaal 3 tot 5 jaar werkervaring in de ICT-branche; 
  • Ervaring met Dynamics 365 is van toegevoegde waarde maar geen must; 
  • Bouwt graag een relatie met klanten op.

Wat hebben wij jou te bieden?

  • Samen met gemotiveerde en deskundige collega’s werken aan digitale oplossingen die jouw klanten daadwerkelijk helpen bij het bereiken van hun doelen;
  • Een aantrekkelijk salaris dat past bij je opleiding en werkervaring;
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een leaseauto of een mobiliteitsregeling;
  • Interessant en leerzaam werk bij een TOP Employer die alleen genoegen neemt met de hoogste kwaliteit;
  • Prima on- en offline faciliteiten om te overleggen en inspiratie op te doen; 
  • Veel gelegenheid om aan je persoonlijke ontwikkeling te werken met opleidingen, cursussen, trainingen én met werk dat jou helpt om je grenzen te verleggen.

Cegeka is een groeiende organisatie waarin je een rol kan spelen bij het vormgeven van het eindproduct.

Jos Balster
Senior Security Advisor, Cegeka Nederland

Aspire to more: onze belofte aan jou
Je krijgt bij Cegeka alle ruimte om jezelf als professional verder te ontwikkelen. Samen realiseren we wat je écht wil betekenen voor onze klanten en collega’s. We nodigen je graag uit om met ons mee te groeien. In een ongekende veelzijdigheid aan uitdagende, betekenisvolle IT-projecten. Zet je stempel op projecten bij aansprekende klanten waarbij we het verschil maken. Aspire to more.

We werken hier altijd met elkaar samen. Intensief, met veel plezier en betrokkenheid. Binnen een cultuur gedreven door familiewaarden: vol vertrouwen, mensgericht, open, loyaal en respectvol. Met veel vrijheid en verantwoordelijkheid. Kom deel uitmaken van de volgende fase van een trots, succesvol, snelgroeiend, innovatief, Europees IT-bedrijf vol ambities.

Interesse?

Neem contact op met Denise Oudenaarde (telefonisch bereikbaar op +31 6 82 98 74 31 of mail naar denise.oudenaarde@cegeka.nl) of bekijk de vacature op https://www.cegeka.com/nl-nl/werkenbij/vacatures/trainee-consultant-3201

Business Development Manager – Cegeka Real Estate Solutions

Locatie: Veenendaal, Expertise: Sales, Management & Staff, Opleiding: HBO

Als organisatie zijn wij in beweging. Wij zitten in een technologische transitie naar SaaS en daar komt veel bij kijken. In deze transitie ben jij ons gezicht naar buiten toe. Jij weet wat deze dynamiek onze toekomstige klanten kan brengen en opleveren. Je begrijpt dat een (nieuw) ERP-pakket voor de klant als een open-hart-operatie voelt. Jij kunt de potentiële klant hierover adviseren en meenemen in deze change. Je weet de juiste vragen te stellen en de juiste strategie te hanteren naar een succesvolle verkoop: één waar de klant zijn eigen doelstellingen mee weet te bereiken. Vind jij het een uitdaging om in een steeds veranderende (IT) omgeving te werken? Dan ben jij de persoon die wij zoeken! 

  • Je benadert potentiële klanten en opdrachtgevers; 
  • Je zorgt voor een strak gestuurd en inhoudelijk sterke salescyclus; 
  • Je gaat ondernemen en haalt het maximale uit nieuwe kansen;
  • Je hebt intensief contact met potentiële nieuwe klanten en doorloopt het gehele salesproces;
  • Is relatiebeheer niet jouw ding? Geen probleem! Zodra dit stadium is bereikt draag je de klant over aan één van onze manager Services.

Wat breng jij mee?

  • Een afgeronde HBO/WO-opleiding;
  • Een commerciële drive;
  • Ervaring in een soortgelijke rol;
  • Een bewezen trackrecord in de verkoop van bedrijfssoftware;
  • Je kunt goed luisteren, je hebt goede communicatieve vaardigheden. Je bent resultaatgericht, competitief zonder dat dit ten koste gaat van je zelfstandigheid en structuur in werken;
  • Kennis van de vastgoedsector, bij voorkeur de corporatiemarkt.

Wat hebben wij jou te bieden?

  • Samen met gemotiveerde en deskundige collega’s werken aan digitale oplossingen die jouw klanten daadwerkelijk helpen bij het bereiken van hun doelen;
  • Een aantrekkelijk salaris dat past bij je opleiding en werkervaring;
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een leaseauto of een mobiliteitsregeling;
  • Interessant en leerzaam werk bij een TOP Employer die alleen genoegen neemt met de hoogste kwaliteit; 
  • Prima on- en offline faciliteiten om te overleggen en inspiratie op te doen;
  • Veel gelegenheid om aan je persoonlijke ontwikkeling te werken met opleidingen, cursussen, trainingen én met werk dat jou helpt om je grenzen te verleggen.

Je komt verder met telkens iets willen verbeteren. Met het automatiseren en verder durven denken.

Gijs Hanson
Service Delivery Manager, Cegeka Nederland

Aspire to more: onze belofte aan jou
Je krijgt bij Cegeka alle ruimte om jezelf als professional verder te ontwikkelen. Samen realiseren we wat je écht wil betekenen voor onze klanten en collega’s. We nodigen je graag uit om met ons mee te groeien. In een ongekende veelzijdigheid aan uitdagende, betekenisvolle IT-projecten. Zet je stempel op projecten bij aansprekende klanten waarbij we het verschil maken. Aspire to more.

We werken hier altijd met elkaar samen. Intensief, met veel plezier en betrokkenheid. Binnen een cultuur gedreven door familiewaarden: vol vertrouwen, mensgericht, open, loyaal en respectvol. Met veel vrijheid en verantwoordelijkheid. Kom deel uitmaken van de volgende fase van een trots, succesvol, snelgroeiend, innovatief, Europees IT-bedrijf vol ambities.

Interesse?

Neem contact op met Denise Oudenaarde (telefonisch bereikbaar op +31 6 82 98 74 31 of mail naar denise.oudenaarde@cegeka.nl) of bekijk de vacature op https://www.cegeka.com/nl-nl/werkenbij/vacatures

Verhuurmanager Studio Offices – Newomij

Ben jij enthousiast, sociaal en klantvriendelijk en heb je commerciële dienstverlening door je aderen stromen? Dan bieden wij een unieke kans! Voor ons Studio Offices-concept zoeken wij een Verhuurmanager die verantwoordelijk wordt voor het beheer en de verhuur van de Studio Offices. Klaar om jouw sociale skills toe te passen in een dynamische werkomgeving? Lees dan verder.

Over de functie
Als Verhuurmanager maak je onderdeel uit van het Kantoren-team en lever je een actieve bijdrage aan de verdere professionalisering van de afdeling en heb je een coördinerende rol binnen je eigen portefeuille. Jij beheert een portefeuille die bestaat uit 8 kantoorcomplexen met circa 100 huurders. Dit doe je niet alleen van achter je bureau maar vooral ook op locatie. Daarom heb je de beschikking over een leaseauto.

Als aanspreekpunt voor verhuurzaken houd jij je huurders tevreden door goede service te bieden en zichtbaar te zijn. Dit doe jij door hun wensen proactief te signaleren. Verder ben jij verantwoordelijk voor de onderstaande werkzaamheden:

  • Je focus ligt op het beheer en de verhuur van de Studio Offices: je durft creatief te zijn door bijvoorbeeld het organiseren van kijkdagen en weet daarmee relevant publiek aan te trekken.
  • Je houdt je bezig met het onderhoud en de inrichting van Studio Offices en zorgt zo voor een goed product.
  • Je denkt mee met de huurders en biedt ze kantoormogelijkheden die aansluiten met hun toekomstplannen.
  • Naast de Studio Offices ondersteun je ook in de verhuur en het beheer van de kantorenportefeuille.
  • Je maakt onderdeel uit van het Kantoren-team, wat bestaat uit 2 asset managers, 2 technisch managers en administratief support.
  • Je rapporteert aan de Assetmanager Kantoren.

Over Newomij
Newomij is in bijna 65 jaar uitgegroeid tot één van de grootste particuliere vastgoedondernemingen van Nederland. Een oer-Hollands familiebedrijf met een sterk wij-gevoel, een lange historie en een frisse blik op de toekomst. Met ruim 85 professionals richten we ons op lange termijn relaties en verbindingen met medewerkers, klanten en relaties. Integriteit, betrouwbaarheid en oprechte betrokkenheid zijn daarom heel belangrijk voor ze. We bouwen en beheren haar eigen vastgoedportfolio en bieden VvE Beheer en financieren vastgoed voor beleggers.

Vanaf de oprichting heeft Newomij een omvangrijke vastgoedportefeuille weten op te bouwen. Stap voor stap, met aandacht voor kwaliteit en oog voor de langere termijn. Een aanpak die heeft geleid tot een portefeuille die bestaat uit woningen, winkels, kantoren en bedrijfsruimtes in zowel Nederland als Duitsland. Het is een portefeuille om trots op te zijn.

Aanbod
Naast een uitstekend arbeidsvoorwaardenpakket, ziet Newomij persoonlijke en functionele ontwikkeling van haar medewerkers als een vereiste en biedt daarom zeer goede ontwikkelings- en groeimogelijkheden. Werken voor Newomij betekent werken in een dynamische omgeving met zeer gemotiveerde collega’s. Verder is het eigen kantoor voorzien van alle gemakken; koffie-corners, lunch en eigen fitnessruimte en is de digitale structuur dusdanig ingericht dat je volledig locatieonafhankelijk kunt werken, hoewel kantoor wel de plek is waar men graag bij elkaar komt.

Profiel
Newomij is op zoek naar een Verhuurmanager die er klaar voor is zijn of haar volgende stap te zetten binnen het vastgoed. Jij bent enthousiast, sociaal en klantvriendelijk. Je werkt aan de voorkant van de organisatie, dus het is van belang dat je representatief bent. Verder voldoe jij aan de onderstaande criteria:

  • Je hebt hbo werk- en denkniveau
  • Je hebt minimaal één jaar werkervaring
  • Je hebt affiniteit met makelaardij onroerend goed
  • Je bent een gedreven, enthousiaste relatiebouwer met commercieel inzicht
  • Je bent communicatief vaardig
  • Je wil je graag on the job ontwikkelen en leren van collega’s
  • Je herkent jezelf in de kernwaarden van Newomij: “Ondernemend, Betrokken, Gefocust”
  • Je bent fulltime beschikbaar
  • Je woont in de regio Amsterdam-Utrecht-Amersfoort

Interesse?

Neem contact op met HR Manager Leonie van Heel (telefonisch bereikbaar op 088 639 66 45 of mail naar lcm.van.heel@newomij.nl)

Junior Taxateur – Capital Value

Heb jij net je hbo- of wo- opleiding afgerond, interesse in vastgoed en wil je van de beste specialisten alles leren over het taxeren van woningen? Dan zijn wij op zoek naar jou. Met het grootste team van woningbeleggingstaxateurs in Nederland taxeren wij jaarlijks tienduizenden woningen door heel Nederland.

WAT GA JE DOEN?
Als junior taxateur ondersteun je ons ervaren team van RT taxateurs bij het uitvoeren van marktwaardetaxaties. Denk daarbij aan:

  • In kaart brengen van referenties op lokaal niveau
  • Verzorgen van bezichtigingen
  • Verwerken van taxaties in diverse TMS-systemen
  • Opstellen van taxatiemodellen en -rapporten
  • Inventarisatie van de markt
  • Beoordelen van objectinformatie, met inventarisatie van huurgegevens, kadastrale situatie, bouwkundige aspecten, marktomstandigheden, milieu en fiscaliteiten
  • Up-to-date houden van de referentiedatabases
  • Opstellen van presentaties en offertes
  • Verslaglegging van procedures
  • (Ondersteuning bij) productontwikkeling
  • Analyse en verwerken van grote databestanden
  • Op tijd en volledig informeren van onze klanten
  • Signaleren van kansen in de markt

OVER JOU
Je hebt een passie voor vastgoed en wil je graag verder ontwikkelen op het gebied van woningbeleggings-taxaties. Je bent enthousiast, leergierig en zorgvuldig en voelt je in je element in een informele werkomgeving waar hard gewerkt wordt en geen dag hetzelfde is.

FUNCTIE-VEREISTEN
Je hebt een afgeronde universitaire of hbo-opleiding (bij voorkeur een economische, bedrijfskundige, juridische of vastgoedgerelateerde studie). Je bent commercieel, accuraat,
ambitieus en vindt het leuk om de markt te vertalen naar waarden. Je kunt zowel zelfstandig als in een team goed opereren en vindt het een uitdaging om op zoek te gaan naar kansen in de markt. Daarnaast heb je een uitstekende beheersing van de Nederlandse en de Engelse taal. Relevante werkervaring binnen de vastgoedsector is een pré.

OVER ONS
Capital Value Taxaties is markteider in Nederland op het gebied van woningbeleggingstaxaties. Ook taxeren wij bedrijfs-, maatschappelijk- en zorgvastgoed. Onze opdrachtgevers zijn woningcorporaties, particuliere, institutionele en internationale beleggers, ontwikkelaars, financiële instellingen en lokale overheden.

WAT WIJ BIEDEN

  • Een belangrijke functie in een snelgroeiende organisatie
  • Een kans om het taxatievak te leren van de beste specialisten in Nederland
  • Een jonge, dynamische organisatie waarin (bijna) alles kan
  • Alle ruimte om je te ontplooien en je verder te ontwikkelen, ook door opleidingen
  • Een informele bedrijfscultuur waar hard wordt gewerkt maar ook veel wordt gelachen
  • Gezellige collega’s, goede koffie, een lekkere lunch, maandelijkse borrels en leuke (sportieve) uitjes.

WORD JIJ ONZE NIEUWE COLLEGA?

Herken jij je in de functieomschrijving en lijkt het je leuk om kennis te maken? Graag ontvangen we je CV met motivatie op werken@capitalvalue.nl.

Heb je nog vragen over deze vacature? Neem dan contact op met Astrid Scheper. Zij vertelt je graag meer over de functie, onze organisatie en de kansen die wij je kunnen bieden.

Traineeship – Capital Value

Als trainee bij Capital Value word je door de beste specialisten opgeleid tot professional in de woningbeleggingsmarkt.

De lat ligt hoog. Wij werken hard om het beste resultaat voor onze opdrachtgevers te bereiken. Daarbij werken we samen en zijn de lijnen kort. Wij betrekken je bij alle lopende projecten en zullen je laten zien hoe verkoopprocessen en taxatieopdrachten conform het protocol van Capital Value worden uitgevoerd.

Capital Value Academy
Het traineeship is onderdeel van ons Capital Value Academy programma waarin zowel hard skills als soft skills aan bod komen. Je krijgt een mentor die jou begeleidt je skills te verbeteren en je talent en interessegebied verder te ontwikkelen.

Daarnaast bieden wij

  • Alle ruimte om je te ontplooien en je ideeën ten uitvoering te brengen
  • Een informele bedrijfscultuur waar hard wordt gewerkt maar ook veel wordt gelachen
  • Een marktconform salaris
  • Gezellige collega’s, goede koffie, een lekkere lunch, maandelijkse borrels en leuke (sportieve) uitjes
  • Hybride werken: Utrecht, Amsterdam, Rotterdam en vanuit huis

Tijdens een traineeship bij Capital Value leer je alles over de woningbeleggingsmarkt en krijg je volop kans om je te ontwikkelen

Joost Jellesma, oud student Real Estate Studies, Groningen

Wil je meer weten?

Scan de QR code voor meer informatie of neem voor vragen direct contact op met Astrid Scheper via werken@capitalvalue.nl.

Vastgoed Acquisiteur – Spring Real Estate

 Locatie: Amsterdam
Functie: Werkstudent Agency Amsterdam
Salaris: 13 – 15 per uur + bonus
For this vacancy it is required to speak Dutch.

Ben jij commercieel ingesteld en wil jij ervaring op doen binnen het vastgoed? Agency Amsterdam is op zoek naar een Vastgoed Acquisiteur.

Wat ga je doen?
Als Vastgoed Acquisiteur bij Agency Amsterdam maak je actief onderdeel uit van het team. Binnen deze functie ben je bezig met actieve acquisitie van nieuwe opdrachten. Daarnaast assisteer je het team met de aan- en verhuurprocessen van commercieel vastgoed in regio Groot Amsterdam. Afhankelijk van je progressie en inzet krijg je steeds meer verantwoordelijkheid. Ook kan je relevante werkervaring opdoen onder begeleiding van ons team met jarenlange ervaring binnen het vastgoed.

Wie ben jij?

  • Je studeert aan de Hogeschool of Universiteit;
  • Je bent nog minimaal negen maanden beschikbaar naast je studie;
  • Je bent commercieel ingesteld;
  • Je bent ondernemend en wil veel leren;
  • Je bent minimaal 16 uur per week beschikbaar;
  • Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel in woord als geschrift;
  • Je vindt het leuk om in een jong en dynamisch team te werken.

Wat bieden we jou?

  • Het opdoen van nuttige werkervaring en hierdoor een goede aanvulling op je CV;
  • Doorgroeimogelijkheden binnen de organisatie;
  • Onderdeel te zijn van een snelgroeiende landelijke vastgoedorganisatie;
  • Leuke borrels en kennissessies met collega’s;
  • Een fijne werkomgeving in een prachtig kantoor;
  • De mogelijkheid om je eigen netwerk op te bouwen.

Interesse?
Heb je interesse in deze functie stuur dan je sollicitatie via de site (https://www.springservices.com/en/vacancies/vastgoed-acquisiteur-amsterdam) of via job@springservices.com.

Voor vragen over de inhoud van de functie of vragen met betrekking tot de sollicitatieprocedure kun je contact opnemen met Shayenne Dechêne via job@springservices.com of 020 658 95 98.

Rijksvastgoed Traineeship – Rijksvastgoedbedrijf

(Bijna) afgestudeerd voor je wo-master óf hbo-bachelor, spreekt de vastgoedwereld je aan, hebben duurzaamheid, innovatie en maatschappelijke meerwaarde je interesse?

Functieomschrijving

Het meest unieke traineeship van de Rijksoverheid vind je bij het Rijksvastgoedbedrijf. Want zeg nou zelf: waar anders krijg je de kans om projecten uit te voeren rondom paleizen, gevangenissen, rechtbanken en kazernes? Daarnaast richten we ons op diverse actuele maatschappelijke vraagstukken. Denk aan duurzaamheid, energie, klimaat en woningbouw. Met behulp van projecten bij onze diverse directies, een stage tijdens het traineeship bij een externe klant, een opleidingsprogramma, werkbezoeken en coaching ontwikkel jij je in twee jaar tot dé vastgoedprofessional van de toekomst en kan je op de meest interessante plekken in onze organisatie instromen.

Eén ding is zeker: je maakt uitgebreid kennis met de verschillende onderdelen van het Rijksvastgoedbedrijf én met onze projecten die Nederland steeds weer een stukje mooier en beter maken. Bij drie van onze directies (Transacties en Projecten, Vastgoedbeheer, en Portefeuillestrategie & Portefeuillemanagement) ga je telkens een halfjaar aan de slag. Hier word je bij allerlei projecten betrokken, leer je het vak van ervaren collega’s en krijg je de kans om inhoudelijk bij te dragen. Zo ontdek je welk vakgebied het beste bij je past.

Veel van wat we doen bij het Rijksvastgoedbedrijf, doen we voor de gebruikers van onze panden. Denk onder andere aan het gevangeniswezen, de krijgsmacht, ministeries en de rechtspraak. We vinden het daarom belangrijk dat jij ziet voor welke opdrachtgevers we ons inzetten. Daarom wissel je de werkperiodes bij onze directies af met een stage van drie maanden bij een externe klant. Daarbij kijken we uiteraard naar jouw interesses. De keuze hierin is zeer divers; zo gingen eerdere trainees bijvoorbeeld aan de slag bij de Nationale Politie, de Dienst Justitiële Inrichtingen en de gemeente Rotterdam.

En de laatste drie maanden van jouw traineeship? Die sluit je af bij de discipline die het best bij je past. Daar bereid jij je voor op de instroom in onze organisatie. Bijvoorbeeld in de rol van (junior) inkoopadviseur, contractmanager of technisch manager. Of misschien word je wel projectleider, waarbij je de kans krijgt om door te groeien tot projectmanager. Er is dus veel mogelijk bij het Rijksvastgoedbedrijf.

Benieuwd hoe jouw werkdagen als trainee bij het Rijksvastgoedbedrijf eruitzien? Check de video’s met onze trainees Nikolaj Liebregts en Merel Cornelissen.

Functie-eisen

Iemand met durf en frisse ideeën: dat ben jij. Altijd en overal zie je kansen om onze projecten naar een hoger plan te tillen. Verder ben je maatschappelijk betrokken. We vragen je dit aan te tonen via je sollicitatie. Ook vind je het belangrijk om op de hoogte te zijn en te blijven van ontwikkelingen die voor het Rijksvastgoedbedrijf relevant zijn. Daarnaast ben je iemand met wie het prettig samenwerken is én die oog heeft en houdt voor de resultaten in projecten. Tot slot herken je snel de kern en verbanden in situaties, vraagstukken en gegevens, waarbij je oorzaak en gevolg goed van elkaar kunt onderscheiden.

Verder heb je:

  • Wo-denkniveau en een wo- of hbo-studie afgerond, waarbij je bij de start van het traineeship op 1 maart 2023 voor minimaal 36 uur per week beschikbaar bent en niet langer dan drie jaar geleden bent afgestudeerd. Hierbij gaat het bij voorkeur om een studierichting die raakvlakken heeft met het vastgoeddomein, zoals bouwkunde, duurzaamheid, vastgoed en makelaardij, (technische) bedrijfskunde, economie, finance of rechten. Heb je een studie afgerond in een andere richting en denk je van waarde te zijn voor het Rijksvastgoedbedrijf? Ook dan nodigen we je van harte uit om te reageren.
  • Aantoonbare affiniteit met vastgoed.

Arbeidsvoorwaarden

  • Salaris­niveau schaal: 10 
  • Maand­salaris: Min €2.957 – Max. €4.707 (bruto)
  • Dienst­verband: Trainee
  • Contract­duur: 2 jaar
  • Minimaal aantal uren per week: 36
  • Maximaal aantal uren per week: 36

Naast het salaris ontvang je een Individueel Keuzebudget (IKB). Het IKB bestaat uit geld (16,37% van je bruto jaarsalaris) en tijd. Met het IKB maak jij de keuzes die bij jou passen en kun je een deel van je arbeidsvoorwaarden zelf samenstellen. Je kunt er bijvoorbeeld voor kiezen om een deel van je maandinkomen te laten uitbetalen wanneer jij dat wenst. Ook kun je dit budget omzetten in verlof en andersom of besteden aan fiscaal vriendelijke doelen. De Rijksoverheid hecht sterk aan persoonlijke groei en loopbaanontwikkeling en biedt daarvoor tal van mogelijkheden. Tot de secundaire arbeidsvoorwaarden behoren onder meer verschillende studiefaciliteiten, bedrijfsfitness, volledige vergoeding van je OV-reiskosten woon-werkverkeer en gedeeltelijk betaald ouderschapsverlof.

Bijzonderheden

  • Zie jij dit traineeship wel zitten? Solliciteer dan naar een plaats in de zogenaamde tranche die op 1 maart 2023 van start gaat! Je kunt je tot en met 31 oktober 2022, 12:00 uur ’s middags aanmelden door een digitaal dossier aan te maken in de portal via de knop “Solliciteren”. Uit alle volledig ingevulde dossiers maken we een selectie en kiezen we wie er doorstromen naar de tweede fase: de selectiegesprekken en een praktijkcase.
  • Er is ruimte voor maximaal vijftien trainees.
  • De standplaats is voor alle trainees Den Haag. Afhankelijk van de traineewerkplek kan het voorkomen dat je ook op een andere RVB-locatie werkt.
  • Omdat we duurzaamheid stimuleren, reizen we zoveel mogelijk met het openbaar vervoer. Je krijgt daarom van ons een ov-kaart voor woon-werkverkeer en dienstreizen. Voor locaties die niet goed te bereiken zijn met het ov zijn bedrijfsauto’s beschikbaar.
  • Bij het Rijksvastgoedbedrijf werken we onafhankelijk van tijd, plaats en apparaat. Je overlegt met de leidinggevende hoe je hier invulling aan geeft. Het kan dus ook zijn dat je af en toe op een andere locatie of thuis werkt.

Meer weten?
Solliciteer direct via www.werkenvoornederland.nl/rvt, wij kijken ernaar uit! Wil je eerst inhoudelijk meer weten over het traineeship? Mail dan met Martine Moeselin, coördinator Rijksvastgoed Traineeship, via rvt@rijksoverheid.nl