Stagiair Vastgoed Beheer – Nobillon Vastgoed

Nobillon Vastgoed BV is dynamische onderneming met een klein team. Alle takken van sport qua vastgoed vind je terug bij ons kantoor. Te denken valt dan aan beheer, ontwikkeling, nieuwbouw, conversie etc. Onze portefeuille is zeer divers en beval alle asset classes. We zijn op zoek naar een enthousiaste en gedreven stagiair met een interesse in vastgoed die ons team de komende tijd wil komen versterken..  

Tijdens de stage zullen de gevolgen van de nieuwe huurwet in kaart gebracht worden. Onderdeel daarvan is woningen in de portefeuille bezoeken, inmeten en beoordelen. Het inventariseren van de puntentellingen en het opstellen van nieuwe puntentellingen. Indien nodig zal er extern advies ingewonnen worden voor aanpassingen in de woning om aan de nieuwe huurwet te voldoen. 

Dit vraagstuk kan ook vormgegeven worden als afstudeeropdracht. 

Naast dit onderzoek kan er ook geassisteerd worden in het reguliere beheer en de begeleiding van renovaties van vastgoed. 

Afhankelijk van de opleiding is de stagevergoeding € 500 – € 700 per maand. Er is een brommer beschikbaar voor vervoer in Amsterdam. Een rijbewijs is een pré. HBO werk- en denkniveau is vereist. Een opleiding in de richting van vastgoed of de makelaardij is pré maar geen must. 

Interesse?
Neem dan contact op met dhr. Remy Spruit via 020-740 0888 of mail naar info@nobillon.nl

Junior Technisch Manager – MVGM

MVGM zoekt een technisch manager met passie voor vastgoed en oog voor duurzaamheid! Als Junior Technisch Manager bij MVGM Property & Asset Management ben jij verantwoordelijk voor de technische kwaliteit van diverse gebouwen en lever jij een belangrijke bijdrage aan een duurzame gebouwde omgeving.

De functie:
In deze uitdagende rol ben jij de spil tussen collega’s, opdrachtgevers, huurders en leveranciers. Je waarborgt de technische kwaliteit van de gebouwen en zorgt voor de uitvoering van het MJOB. Daarnaast bouw je aan relaties met opdrachtgevers, huurders en leveranciers met oog voor kwaliteit en continuïteit. Verder houd jij je bezig met de volgende zaken:

  • opstellen, controleren en aanpassen van meerjarenbegroting van alle complexen.
  • uitvoering geven aan onderhouds- en verbeteringswerkzaamheden
  • opdrachtgevers adviseren over het technisch beheer van het onroerend goed;
  • Periodieke inspectie van de staat van complexen;
  • Beoordelen en goedkeuren van technische facturen.

Wij vragen:
Wij zoeken een betrokken teamplayer met een Hbo werk- en denkniveau en een technische achtergrond. Denk hierbij aan werktuigbouwkunde, bouwkunde, elektrotechniek of vergelijkbaar.
Daarnaast ben je nieuwsgierig, assertief en zelfstandig. Verder zien we graag het volgende in jou terug:

  • Het vermogen om verschillende processen te beheren
  • Een sterk organisatorische en analytisch vermogen;
  • Je bent oplossingsgericht;
  • Je beschikt over rijbewijs B.

Wij bieden:
Als Junior Technisch Manager krijg je veel ontwikkel- en doorgroeimogelijkheden binnen MVGM. Daarnaast is dit een functie met veel vrijheid qua indeling van je dagen. Verder mag je het volgende van ons verwachten:

  • Je komt te werken in een fijne werksfeer en binnen een hecht team;
  • Laptop en Iphone van de zaak en op termijn ook een leaseauto;
  • Volop ondersteuning en middelen om je kennis breed te ontwikkelen, o.a. door ongelimiteerd cursussen te volgen binnen de MVGM Academy;
  • Veel vrijheid en doorgroeimogelijkheden;
  • Hybride werken;
  • Pensioenregeling.

Meer informatie?
Mocht je nog vragen hebben, dan kun je contact opnemen met Mark Scheffers op +316 2128 0975. Hij vertelt je graag meer over deze baan. 

Junior ESG Manager – MVGM

MVGM Property & Asset Management (PAM) is gespecialiseerd in het beheren van kantoren, retail vastgoed, logistieke panden en hotels. Wij hebben een passie voor mensen en vastgoed. Specifiek voor bedrijfsmatig vastgoed. Als Junior ESG  wordt je verantwoordelijk voor het begeleiden van huidige en toekomstige duurzaamheidsvraagstukken, waardoor je een belangrijke bijdrage levert aan een duurzame gebouwde omgeving en onze dienstverlening.

De functie
Als Junior ESG manager speel je een belangrijke rol bij het realiseren van onze duurzaamheidsdoelstellingen. Je werkt nauw samen met verschillende teams, zoals Accountmanagers, projectmanagers en technisch managers, om duurzame praktijken te bevorderen en te implementeren in onze vastgoedprojecten. Denk hierbij aan de volgende werkzaamheden:

  • Verzamelen, verweken, monitoren  en rapporteren van milieuprestaties, waaronder energieverbruik, waterverbruik, afvalbeheer en CO2-uitstoot;
  • Helpen bij het voorbereiden en opstellen van duurzaamheidsrapporten  voor interne en externe belanghebbenden;
  • Samenwerken met leveranciers en partners om duurzame producten en diensten te identificeren en te implementeren;
  • Ondersteunen bij certificeringsprocessen zoals BREEAM, LEED  of andere relevante duurzaamheidskeurmerken;
  • Bijhouden van de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van duurzaamheid en wetgeving die relevant is voor commercieel vastgoed.

Wij vragen
In deze rol overzie je verschillende duurzaamheidsprojecten  waarbij diverse stakeholders betrokken zijn. Wij zijn daarom op zoek naar iemand die kennis heeft van duurzaamheidsnormen en praktijken in de vastgoedsector. Verder zien we graag het volgende in jou terug:

  • Hbo werk- en denkniveau met een opleiding in een technische richting zoals Built environment of Bouwkunde;
  • Minimaal  2 jaar werkervaring in een soortgelijke rol;
  • Interesse in vastgoed;
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden  in het Nederlands en Engels;
  • Je bent resultaatgericht, analytisch en hebt oog voor detail.

Wij bieden
Je komt te werken bij de grootste vastgoed dienstverlener van Nederland en krijgt veel eigen verantwoordelijkheid, vrijheid en ruimte om te ondernemen. Verder bieden wij het volgende:

  • Een baan met een interessante variatie aan verantwoordelijkheden en een hoge mate van self-management;
  • 26 vakantiedagen op basis van 40 uur;
  • Een flexibel verlofbeleid;
  • Volop ondersteuning en middelen om je kennis breed te ontwikkelen, o.a. door ongelimiteerd cursussen te volgen binnen de MVGM Academy; 
  • IPhone  en laptop;
  • Leaseauto;
  • Gezellige standplaatsen: Rotterdam en Eindhoven.

Meer informatie?
Mocht je nog vragen hebben, dan kun je contact opnemen met Eddie Almeida op +316 1769 7807.

Traineeship Technisch Propertymanagement – MVGM

MVGM Wonen verhuurt en beheert landelijk ongeveer 70.000 huurwoningen in opdracht van institutionele beleggers en particulieren. Door het gedeeltelijk of het gehele beheerproces over te nemen, ontzorgen wij onze opdrachtgevers!

Het Traineeship:
Als Trainee bij MVGM Wonen bieden wij jou een interne opleiding aan op onze vestiging in Amsterdam of Amersfoort. Het Traineeship duurt 1 tot 2 jaar, afhankelijk van je ontwikkeling. Tijdens het Traineeship zal je bij verschillende afdelingen binnen woningmanagement meewerken. Het uiteindelijke doel is dat je zult doorstromen als Technisch Manager, Property Manager, of een andere passende management of specialist rol binnen MVGM Wonen. Periodiek heb je overleg met een begeleider waarmee je je voortgang en wensen bespreekt. Het is dus een heel praktisch ingerichte Traineeship waarin je veel “on the job” leert.

Wij zoeken
Je bent nieuwsgierig, een harde werker en past je snel aan in verschillende situaties. Daarnaast heb je het vermogen om verschillende processen te overzien en verbeterpunten aan te brengen. Verder zien wij graag het volgende in je terug:

  • Affiniteit met vastgoed;
  • Minimaal een (bijna) afgeronde HBO-opleiding in een bij voorkeur bouwkundige of vastgoed gerelateerde richting;
  • Je neemt graag initiatieven om processen te verbeteren;
  • Je bent leergierig en wilt jezelf blijven ontwikkelen;
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden.

Wij bieden
Als Trainee binnen MVGM wonen mag je een steile leercurve verwachten waardoor dit een ideale start is in een vastgoed carrière. Daarnaast bieden wij het volgende;

  • Je komt te werken in een fijne werksfeer en binnen een hecht team;
  • Volop ondersteuning en middelen om je kennis breed te ontwikkelen, o.a. door ongelimiteerd cursussen te volgen binnen de MVGM Academy;
  • Begeleiding en coaching;
  • Hybride werken;
  • Pensioenregeling;
  • Indien gewenst, een leasefiets.

Meer vragen?
Voor meer informatie over deze vacature kun je contact opnemen met afdeling HR, op telefoonnummer 088 432 4034.

Junior Accountmanager VvE – MVGM

MVGM VvE is de grootste VvE beheerder van Nederland. Wij ontzorgen meer dan 3.500 Verenigingen van Eigenaren (VvE) op het gebied van technisch, administratief en bestuurlijk vastgoedmanagement met een uitstekende en persoonlijke dienstverlening. Als Junior Accountmanager speel jij een belangrijke rol in onze dienstverlening. Je bent verantwoordelijk voor een eigen portefeuille waarbij je fungeert als spin in het web en als aanspreekpunt voor de VvE’s. 

De functie:
Als Junior Accountmanager werk je in een enthousiast, jong en leergierig team, waarin je verantwoordelijk bent voor het behartigen van de belangen van verschillende VvE’s. Je bent het eerste aanspreekpunt voor de VvE’s in jouw portefeuille en je ziet het als een uitdaging om onze klanten te ontzorgen op administratief, technisch en organisatorisch gebied. Je krijgt veel vrijheid in het uitvoeren van je werkzaamheden. Dagelijks ben je bezig met het volgende:

  • Onderhouden van contact met eigenaren en relaties;
  • Organiseren en voorzitten van ledenvergaderingen;
  • Je maakt notulen van deze vergaderingen, stelt actiepunten op en bent eindverantwoordelijk voor het opvolgen van de genomen besluiten;
  • Gedurende het jaar adviseer je waar nodig VvE’s op financieel- en juridisch gebied.

Wij vragen:
Je hebt interesse in vastgoed en bent nieuwsgierig. Daarnaast ben je administratief sterk en heb je een goed analytisch vermogen. Verder zien we graag het volgende in jou terug:

  • Je werkt oplossings- en resultaatgericht;
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden (in woord en geschrift);
  • Je kunt goed plannen, organiseren en prioriteiten stellen;
  • Het vermogen om verschillende processen te overzien;
  • Gezien de aard van de werkzaamheden en het feit dat een aantal VvE vergaderingen ‘s avonds plaatsvinden, vind je het geen probleem om af en toe in de avond te werken (denk hierbij aan 25 avonden in het eerste half jaar (feb-jun) waarvoor je een extra vergoeding krijgt).

Wij bieden: 
Je komt te werken bij de grootste vastgoed dienstverlener van Nederland in een omgeving met veel vrijheid voor eigen ideeën en initiatieven.  Daarnaast is dit een rol waarbij je veel ontwikkel- en doorgroeimogelijkheden krijgt. Verder bieden wij het volgende:

  • Je komt te werken in een zeer fijne werksfeer en een hecht & jong team;
  • Een salaris tussen €2700,- en 3000,- op basis van 40 uur;
  • Volop ondersteuning en middelen om je kennis breed te ontwikkelen, o.a. door ongelimiteerd cursussen te volgen binnen de MVGM Academy;
  • Indien je wenst, een lease fiets;
  • IPhone, Ipad en laptop;
  • MVGM heeft een flexwerkbeleid welke veel vrijheid biedt;
  • 26 vakantiedagen per kalenderjaar op basis van 40 uur.

Meer informatie?
Mocht je nog vragen hebben, dan kun je contact opnemen met Alex van Winden op +316 2280 5881. Hij vertelt je graag meer over de functie.

Werkstudent Bedrijfsmakelaars – MVGM

Ben jij op zoek naar een leerzame bijbaan in de makelaardij naast je studie? Dan ben je bij MVGM aan het goede adres! MVGM is de grootste vastgoeddienstverlener van Nederland en biedt een ideale omgeving om jezelf te ontwikkelen door middel van een baan als Werkstudent Bedrijfsmakelaars.

De functie:
Als werkstudent ben je dagelijks bezig met het ondersteunen van Makelaars op administratief en commercieel gebied. Denk hierbij aan de volgende werkzaamheden:

  • Agendabeheer voor meerdere makelaars;
  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor alle contacten;
  • Verantwoordelijk voor alle in- en uitgaande correspondentie;
  • Het maken van verkoop- en verhuurbrochures;
  • Verzorgen van facturaties;
  • Opstellen huurvoorstellen / huurovereenkomsten;
  • Het plaatsen en onder de aandacht brengen van panden op onze site.

Wij vragen:
Je hebt een goed inzichtelijk vermogen en kan hierdoor goed prioriteiten stellen. Daarnaast beschik je over goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden. Verder zien wij graag het volgende in jou terug:

  • MBO+/HBO werk- en denkniveau;
  • Je bent 16 uur per week beschikbaar;
  • Je hebt een goede beheersing van MS-office en doorziet snel nieuwe systemen;
  • Je bent stressbestendig, accuraat en oplossingsgericht.

Wij bieden:
Dé perfecte baan als je in de toekomst een carrière in de bedrijfsmakelaardij ambieert. Een baan bij MVGM betekent namelijk werkervaring opdoen bij de grootste vastgoeddienstverlener van Nederland. Daarnaast mag je van MVGM het volgende verwachten:

  • Je komt te werken in een zeer fijne werksfeer;
  • Een goed salaris;
  • Je krijgt verantwoordelijkheid en ruimte om je te ontwikkelen;
  • Veel vrijheid voor eigen ideeën.

Meer informatie?
Enthousiast geworden? Solliciteer direct!  Klik op de button ‘solliciteren’ en upload jouw cv met motivatiebrief. Voor meer informatie over deze vacature kun je contact opnemen met Eddie Almeida op 070 888 4034.

Werkstudent Research – MVGM

Wil jij op de hoogte zijn van de nieuwste vastgoedontwikkelingen? Wil jij data uit de vastgoedmarkt omzetten naar bruikbare adviezen? Dan is deze functie wat voor jou!

MVGM Research ondersteunt vastgoedprofessionals met het maken van de juiste beslissingen op basis van recente informatie. We bundelen data van diverse bronnen en maken van deze informatie verscheidende analyses. Ieder kwartaal publiceren wij een woningmarktrapportage, we helpen opdrachtgevers met vastgoedvraagstukken en we schrijven nieuwsartikelen om onze klanten te informeren over diverse onderwerpen.

Jouw rol als Werkstudent Research
Als werkstudent kom je te werken in een jong en hecht team op ons kantoor in Amersfoort. Je zult veel in contact zijn met research- en dataspecialisten om alle diverse vraagstukken van collega’s en klanten te kunnen beantwoorden. Met behulp van juiste data kun jij ze verder helpen. Dit houdt o.a. het volgende in:

  • Het bijhouden van beleggingstransacties in de vastgoedmarkt;
  • Het schrijven van huurprijsadviezen;
  • Het schrijven van marktverhalen;
  • Het analyseren van koop- en huurtransacties.

Wij vragen:
Voor deze rol zijn wij op zoek naar een nieuwsgierig, punctueel, analytisch en communicatief vaardige kandidaat. Verder zien wij graag het volgende in jou terug:

  • Je volgt een vastgoed-, Data- of commercieel gerichte opleiding;
  • Je bent leergierig;
  • Je bent 2 dagen per week beschikbaar;
  • Kennis van Microsoft Power Platform is een pré.

Wij bieden:
Je komt te werken bij de grootste vastgoed dienstverlener van Nederland in een omgeving met veel vrijheid voor eigen ideeën en initiatieven. Daarnaast mag je veel ontwikkelmogelijkheden bij MVGM verwachten en bouw je in de tussentijd een waardevol netwerk op. Verder bieden wij het volgende: 

  • Flexibel in te delen werkdagen;
  • Een fijne werkomgeving om veel te leren en in de praktijk te ervaren wat vastgoed inhoudt.
  • Een zeer fijne werksfeer en een hecht en informeel team
  • De ideale kickstart aan je vastgoedcarrière!

Interesse?
Interesse gewekt? Reageer dan vandaag nog! Mocht je nog vragen hebben, kan je contact opnemen met Lieke Korthout op 06 10 44 25 46. Zij vertelt jou graag meer over deze werkplek. 

Assetmanager – De Rentmeester Vastgoedmanagement

Vind je klantcontact leuk, heb je interesse in vastgoed en het beheren daarvan, ben je leergierig en ambitieus? Heb je HBO (denk) niveau of volg je een HBO opleiding en zit je in het laatste jaar, dan zijn we op zoek naar jou!

Wij zoeken een Assetmanager die in een kleine organisatie opgeleid wil worden om zelfstandig alle facetten van onze vastgoedportefeuille te beheren. Wij bieden een veelzijdige en afwisselende functie met een marktconform salaris passend bij je ervaring. Je krijgt met begeleiding snel de vrijheid om de werkzaamheden zelfstandig uit te voeren. Je werkt binnen een enthousiast team met een prettige en persoonlijke werkomgeving met een platte organisatiestructuur. Een auto voor zakelijk gebruik is onderdeel van de functie.

De functie:

Als Assetmanager ben je verantwoordelijk voor het commercieel, financieel, technisch en administratief beheer van de vastgoedportefeuille. De portefeuille bestaat voor het overgrote deel uit recent opgeleverde (nieuwbouw) woningen verspreid over Zuid Holland.

Het is een afwisselende baan, waarbij je contacten onderhoudt met huurders, uitvoerende partijen en daarbij de opdrachtgever adviseert. Je verzorgt de financiële administratie tussen huurder en verhuurder (huurnota’s, servicekostenverrekeningen). Je denkt proactief mee bij aankoop of ontwikkeling van het vastgoed. Daarnaast voer je werkzaamheden op locatie uit zoals inspecties en opleveringen aan huurders. Wij leiden je op met het doel om op termijn zelfstandig de portefeuille te beheren.

Het takenpakket bestaat in hoofdlijnen uit:

  • Het verzorgen van het assetmanagementwerkzaamheden voor onze portefeuille in de breedste zin van het woord;
  • Aansturen van de ingehuurde onderaannemers;
  • Opstellen van interne rapportages en adviezen met betrekking tot beheer;
  • Opstellen van rapportages voor investeringsbeslissingen;
  • Ondersteunen bij aan- en verkooptrajecten;
  • Verantwoordelijk voor relaties en afspraken met huurders;
  • Verantwoordelijk voor het opstellen en uitvoeren van marketingstrategieën van leegstand vastgoed en nieuwbouwprojecten;
  • Je rapporteert rechtstreeks aan de directie van De Rentmeester.

Persoonlijke eigenschappen:

Je bent in staat om zelfstandig te werken, om het totaal overzicht te behouden en met verschillende type mensen te communiceren. Daarnaast verwachten wij een gezonde dosis creativiteit, flexibiliteit en een gedreven persoonlijkheid, die van aanpakken houdt.

  • Je bent net klaar met je HBO studie of hebt al een aantal jaren werkervaring, specifieke kennis van vastgoedmanagement is niet noodzakelijk
  • Je bent leergierig, ambitieus en neemt initiatief;
  • Je kan gestructureerd en werken en overzicht houden;
  • Je bent communicatief sterk, zowel mondeling als schriftelijk met uitstekende beheersing van de Nederlandse taal;
  • Je bent integer en mensgericht;
  • Bij voorkeur woonachtig in de regio Rotterdam en in het bezit van een rijbewijs B

De Rentmeester Vastgoedmanagement in het kort

De Rentmeester Vastgoedmanagement is een Vastgoedmanagement organisatie die haar opdrachtgevers ontzorgt door de totale beheerstaken (technisch, verhuur en financiële administratie) van de vastgoedportefeuille te verzorgen. De Rentmeester Vastgoedmanagement werkt intensief samen met Stevast, een vastgoedontwikkelaar die onder dezelfde holding valt.

Onze website www.de-rentmeester.com

De website van ons zusterbedrijf http://www.stevast.nl

Bij interesse, graag een mail met CV naar k.vandenbrink@stevast.nl

Deze vacaturetekst zegt natuurlijk lang nog niet alles. Voor meer informatie of vragen over deze vacature kun je altijd even bellen met Joëlle Graafland op 010 – 235 41 59

Junior Projectmanager Vastgoed/Gebouwde Omgeving- RYSE

Wil jij impact maken en echt aan de slag met jouw eigen projecten? Kom dan één van onze vier business units versterken; gezondheidszorg, onderwijs, commercieel of publiek.

Wat ga je doen?
Bij RYSE breng je, samen met ongeveer 100 enthousiaste collega’s, de bouw- en vastgoedwereld in beweging. Als junior projectmanager ben je een cruciale schakel in ons team. Je krijgt de mogelijkheid om hands-on ervaring op te doen en betrokken te zijn bij diverse projecten van begin tot eind.

Je houdt je onder andere bezig met:
Aanbesteding van complexe en uitdagende (bouw)projecten.

  • Uitvoeren van haalbaarheidsstudies;
  • Aansturen van ontwerp- en bouwteams;
  • Het opstellen van Programma’s van Eisen;
  • Assisteren bij het plannen, coördineren en bewaken van projecten;
  • Ondersteunen van projectmanagers bij opstellen van projectplannen, budgetten en tijdslijnen;
  • Beheren van communicatie en samenwerking tussen teamleden, belanghebbenden en leveranciers;
  • Bijdragen aan het identificeren en oplossen van mogelijke projectrisico’s en knelpunten;
  • Rapporteren van projectvoortgang aan het management en het leveren van heldere en beknopte updates.

Daarnaast kan het voeren van interessante adviesklussen op het gebied van duurzaamheid en circulariteit ook tot jouw takenpakket behoren!

Net als alle junioren binnen RYSE word je lid van de YOUNG RYSERS (dé junior community van RYSE). Deze club junioren geeft gevraagd- en ongevraagd advies aan de organisatie, gaat naar netwerkbijeenkomsten en deelt op een informele en gezellige manier kennis met elkaar.

Tot slot biedt RYSE jou de mogelijkheid om verschillende werkvelden te verkennen en te ontdekken welk werkveld het beste past bij jouw passies en talenten. Op deze manier ontwikkel jij jezelf tot een veelzijdige professional binnen onze ambitieuze organisatie.

Wat neem jij met je mee?

  • In ieder geval een portie humor, ambitie en gedrevenheid – jij durft ergens iets van te vinden.
  • Je hebt een opleiding in het vastgoed en/of bouwkunde op HBO/WO-niveau afgerond
  • Je bent bekend met de principes van projectmanagement en huisvestingsadvies

Wat kun je van ons verwachten?

  • Vooropgesteld zijn wij organisatie waar de ontwikkeling van jouw talent centraal staat en gefaciliteerd wordt door het Young Talent Program;
  • Je ontvangt direct een arbeidsovereenkomst voor de periode van 12 maanden met een passend salaris;
  • Een leuke leaseauto waar jij zowel zakelijk als privé in kan rijden;
  • Maar liefst 30 vakantiedagen zodat je voldoende leuke dingen kan doen;
  • Een pensioen welke volledig door ons wordt betaald;
  • Flexibele werktijden en de mogelijkheid om thuis te werken.

Wil je stage lopen of afstuderen? Ook dat kan bij RYSE!

ENTHOUSIAST?
Lijkt het jou ook leuk om in een informele werkomgeving aan de slag te gaan met projecten zoals WTC Amsterdam, Forum Groningen of Werelderfgoedcentrum Waddenzee? Neem dan contact met Laura Poortvliet (HR-Manager) op via 06-83 52 86 18 of l.poortvliet@ryse.nl

Asset Manager – Ping Properties

Ben je een enthousiaste, gedreven professional en geïnteresseerd in werken bij PingProperties? Dan komen wij graag in contact met jou. Binnen PingProperties krijg je de volledige verantwoordelijkheid over de ontwikkeling van je eigen carrière, terwijl wij de investering, steun en het raamwerk bieden. Zo kun jij je 100% concentreren op de uitdagingen in je werk.

Als Asset Manager ben je samen met het team commercieel verantwoordelijk voor de gebouw- en gebiedsontwikkelingen binnen de PingProperties portefeuille. Je bent op de hoogte van alle gebeurtenissen rondom betrokken stakeholders, de gebouwen en haar omgeving. Je onderhoudt hierbij nauw contact met de huurder en stuurt waar mogelijk aan op duurzame gebouw- en /of gebiedsverbeteringen. Door een proactieve houding weet je commerciële kansen te benutten en daarmee de doelstellingen te realiseren. Onze relaties ervaren jou als een professionele en transparante partner die snel kan schakelen en waarmee ze voor de lange termijn willen samenwerken.  

Over Ping Properties

PingProperties is een investment management organisatie die duurzame waarden toevoegt aan gebouwen en gebieden, en creëert daarmee hoogwaardige ESG beleggingen voor de toekomst. 

Wij investeren in stranded assets of revisie assets en transformeren deze beleggingen naar een duurzame toekomst vanuit onze ESG-doelstellingen. Dit doen wij met een talentvol en gedreven team. ESG biedt kansen om onze positieve impact op de wereld inzichtelijk te maken en tegelijkertijd zeer aantrekkelijke rendementen te behalen voor onze investeerders. Dat is onze kracht en daarmee creëren we een blijvend verschil. Blijvend voor de huurders, voor de investeerders en voor de maatschappij. Voor nu en in de toekomst.

Kennis en ervaring 

  • WO/HBO werk- en denkniveau met een afgeronde (vastgoed gerelateerde) studie; 
  • Twee à drie jaar werkervaring in een soortgelijke functie; 
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift. 

Persoonsprofiel 

  • Je hebt een goed netwerk binnen aan- en verhuur makelaars 
  • Je hebt ervaring met verhuur en renovaties 
  • Je bent analytisch en cijfermatig sterk  
  • Je kwalificeert je als een van de beste in je vakgebied 
  • Je bent leergierig, gedreven en wilt jezelf elke dag verbeteren 
  • Je hebt een sterk zakelijk inzicht en werkt graag in een dynamische omgeving 
  • Je neemt volledige verantwoordelijkheid over jouw doelstellingen 
  • Je bent een doorzetter: wilskrachtig en vastberaden 
  • Je bent slagvaardig en oplossingsgericht 
  • Je bent charismatisch en communicatief sterk 
  • Je kunt zowel zelfstandig als in teamverband werken 

Wat bieden wij 

  • Een aantrekkelijk salaris met goede arbeidsvoorwaarden; 
  • Je kunt groeien vanuit de praktijk en je zult je trots voelen waar geen andere organisatie tegenop kan; 
  • Werken in een dynamisch, getalenteerd en creatief team waar elkaar ontmoeten op locatie hoog in het vaandel staat; 
  • Collega’s die in een informele sfeer samenwerken en er voor je zijn als je ze nodig hebt; 
  • Naast inspanning bieden we ook graag ontspanning door activiteiten met elkaar te ondernemen tijdens, maar ook buiten het werk. 

Stuur je motivatie en CV naar Chantal van Klingeren (HR manager): cvanklingeren@pingproperties.com, T 020 564 04 20