Adviser Transactions – Capital Value

Heb je een passie voor vastgoed en ben je toe aan de volgende stap in jouw carrière? Bij ons kun je een bijdrage leveren aan de tekorten op de woning- en zorgvastgoedmarkt. Wil je werken in een dynamische en snelgroeiende organisatie waar geen dag hetzelfde is en waar je jouw strategische inzichten en ondernemende vaardigheden verder kunt ontwikkelen? Dan zoeken wij jou!

Wat ga je doen?

Je komt te werken binnen een team van ervaren vastgoedadviseurs en bent verantwoordelijk voor het begeleiden en realiseren van (omvangrijke) deals op de beleggingsmarkt.

  • Je geeft strategisch advies aan onze opdrachtgevers over de verkoopbaarheid en de toe te passen verkoopstrategie;
  • Je beheert gedurende het gehele traject het proces en richt verkoopprocessen in conform het protocol van Capital Value;
  • Je maakt alle relevante informatie inzichtelijk voor kandidaat-kopers en adviseert opdrachtgevers hierover;
  • Je bent contactpersoon voor kandidaat-kopers én alle betrokken externe adviseurs;
  • Je voert onderhandelingen, sluit de beste deal én zorgt voor het zorgvuldig vastleggen van overeenkomsten.

Wat breng jij mee?

  • Jij bent een ambitieuze vastgoedprofessional met 0-4 jaar werkervaring;
  • Je bent commercieel, communicatief vaardig, analytisch en gedreven;
  • Je vindt het een uitdaging om voor onze opdrachtgevers het beste resultaat te realiseren;
  • Je wordt blij van: korte lijnen, hard werken, een goede teamspirit, bereiken van het best mogelijke resultaat, werken met professionals én veel ruimte voor eigen inbreng;
  • Je hebt een afgeronde universitaire of hbo-opleiding (bij voorkeur een economische, bedrijfskundige of vastgoedgerelateerde studie).

Over ons

Capital Value is specialist op de woning- en zorgvastgoedmarkt met als belangrijkste diensten: transacties, taxaties, consultancy en onderzoek. Met een team van ruim 70 gedreven professionals zijn we een jonge en dynamische organisatie die met passie en ambitie samenwerken. Als organisatie dragen we bij aan een goed functionerende en duurzame woning- en zorgvastgoedmarkt door partijen samen te brengen en te voorzien van essentiële kennis en inspiratie.

Wij bieden jou

  • Een solide basis:  goed salaris, een moderne pensioenregeling, uitstekende IT-infrastructuur, een mooie werkplek en toegang tot uitgebreide marktdata
  • Impactvolle projecten: werk aan innovatieve en betekenisvolle projecten die bijdragen aan het oplossen van het woningtekort
  • Samenwerking en innovatie: bij Capital Value draait alles om samenwerking. We stimuleren een open cultuur waarin jouw ideeën gewaardeerd worden en waar ruimte is voor innovatie
  • Ontwikkelingsmogelijkheden: je krijgt de kans om jezelf te ontwikkelen en veel te leren van ervaren professionals in de sector. We investeren in jouw groei en bieden diverse opleidingsmogelijkheden.
  • Ons Trainee Programma Young Value: tijdens het Trainee Programma ga je samen met je collega-trainees een jaar lang op ontdekkingsreis door vaardigheidstrainingen, inspirerende kennissessies en boeiende locatiebezoeken. Samen leren, samen plezier hebben en samen waarde creëren, dat is waar Young Value om draait!
  • Een fantastische werkomgeving: bij ons vind je een warme, informele werkomgeving waar teamspirit centraal staat. We werken hard, maar lachen minstens net zo hard, op kantoor én ná werktijd.

Solliciteer vandaag nog & join team Capital Value!

Ben jij klaar om je carrière in vastgoed naar een hoger niveau te tillen? Wil je werken in een omgeving waar je zowel professioneel als persoonlijk kunt groeien?  Solliciteer vandaag nog en stuur je CV en motivatiebrief naar werken@capitalvalue.nl.

Onze sollicitatieprocedure is snel en overzichtelijk. Als we je op basis van je sollicitatie uitnodigen voor een gesprek, doen we dat op korte termijn. Zo weet jij snel waar je aan toe bent. We kijken ernaar uit je te leren kennen!

Wil je meer weten over deze functie?
Neem contact op met Marjolein Boerkamp, Manager Human Resources.
Mail Marjolein
06 59 88 77 95

Adviser Valuations – Capital Value

Heb jij een passie voor het taxeren van woningvastgoed en wil je de kans pakken om je te ontwikkelen tot Register-Taxateur? Dan is deze functie iets voor jou!

Wat ga je doen?

Je komt te werken binnen een team van ervaren register-taxateurs dat zich dagelijks bezighoudt met het taxeren van woningportefeuilles (zowel bestaand als nieuwbouw) door heel Nederland. Je werkt samen met een team van ervaren collega’s en je krijgt de kans om  een opleiding te volgen tot Register-Taxateur via het meester-gezeltraject van het NRVT.

Je werk omvat onder meer:

  • Intern en extern bezichtigen van wooncomplexen met een ervaren Register-Taxateur
  • Uitvoeren van taxaties van woningportefeuilles voor zowel bestaande als nieuwbouw complexen.
  • Communiceren van taxatieresultaten aan klanten om de taxatie succesvol af te ronden.
  • Opstellen van gedetailleerde taxatierapporten met goede onderbouwing.
  • Analyseren van markttrends en het verwerken van databestanden.

Wat breng jij mee?

  • Een hbo of wo-diploma, zoals een economische, bedrijfskundige, juridische of vastgoedgerelateerde studie.
  • Analytisch vermogen en uitstekende cijfermatige vaardigheden om nauwkeurige en betrouwbare taxaties te leveren.
  • Leergierig om te groeien en jezelf te ontwikkelen tot Register-Taxateur.

”We zijn een hecht team waar samenwerking en ontwikkeling centraal staan.”
Wessel Rensen – Register-Taxateur

Wij bieden jou 

  • Een solide basis:  goed salaris, een moderne pensioenregeling, uitstekende IT-infrastructuur, een mooie werkplek en toegang tot uitgebreide marktdata
  • Impactvolle projecten: werk aan innovatieve en betekenisvolle projecten die bijdragen aan het oplossen van het woningtekort
  • Samenwerking en innovatie: bij Capital Value draait alles om samenwerking. We stimuleren een open cultuur waarin jouw ideeën gewaardeerd worden en waar ruimte is voor innovatie
  • Ontwikkelingsmogelijkheden: je krijgt de kans om jezelf te ontwikkelen en veel te leren van ervaren professionals in de sector. We investeren in jouw groei en bieden diverse opleidingsmogelijkheden.
  • Ons Trainee Programma Young Value: tijdens het Trainee Programma ga je samen met je collega-trainees een jaar lang op ontdekkingsreis door vaardigheidstrainingen, inspirerende kennissessies en boeiende locatiebezoeken. Samen leren, samen plezier hebben en samen waarde creëren, dat is waar Young Value om draait!
  • Een fantastische werkomgeving: bij ons vind je een warme, informele werkomgeving waar teamspirit centraal staat. We werken hard, maar lachen minstens net zo hard, op kantoor én ná werktijd.

Over ons

Capital Value is specialist op de woning- en zorgvastgoedmarkt met als belangrijkste diensten: transacties, taxaties, consultancy en onderzoek. Met een team van ruim 70 gedreven professionals zijn we een jonge en dynamische organisatie die met passie en ambitie samenwerken. Als organisatie dragen we bij aan een goed functionerende en duurzame woning- en zorgvastgoedmarkt door partijen samen te brengen en te voorzien van essentiële kennis en inspiratie.

Solliciteer vandaag nog & join team Capital Value! 

Ben jij klaar om je carrière in vastgoed naar een hoger niveau te tillen? Wil je werken in een omgeving waar je zowel professioneel als persoonlijk kunt groeien?  Solliciteer vandaag nog en stuur je CV en motivatiebrief naar werken@capitalvalue.nl.

Onze sollicitatieprocedure is snel en overzichtelijk. Als we je op basis van je sollicitatie uitnodigen voor een gesprek, doen we dat op korte termijn. Zo weet jij snel waar je aan toe bent. We kijken ernaar uit je te leren kennen!

Wil je meer weten over deze functie?
Neem contact op met Marjolein Boerkamp, Manager Human Resources.
Mail Marjolein
06 59 88 77 95

Beleidsadviseur – NEPROM

NEPROM, de brancheorganisatie van maatschappelijk betrokken project- en gebiedsontwikkelaars, zoekt een Beleidsadviseur die zich gemakkelijk beweegt in het spanningsveld tussen overheid en markt en die affiniteit heeft met de (technische) ontwikkelingen in het ruimtelijk domein en in de woningmarkt in het bijzonder.

Wat ga je doen?

Als beleidsadviseur bij NEPROM help je de sector vooruit door voor ontwikkelaars op te komen, kennis te delen en mensen en visies samen te brengen. Je werkt zelfstandig aan zeer diverse dossiers en onderwerpen, in nauw overleg met collega’s, NEPROM-leden en gesprekpartners bij overheden en collega-organisaties. Denk aan bouwregelgeving, duurzaamheidsvraagstukken, digitalisering. De rode draad is het bevorderen van sneller en slimmer samenwerken aan het realiseren van woningen en bijbehorende voorzieningen, zodat iedereen kan leven in een prettige, gezonde en duurzame omgeving. Je initieert en begeleidt de NEPROM-commissies en andere bijeenkomsten waar leden over actuele onderwerpen kennis delen en van gedachten wisselen. De opgehaalde kennis benut je bij het formuleren van visies en standpunten van NEPROM over het overheidsbeleid en de wet- en regelgeving m.b.t. wonen en andere segmenten zoals commercieel vastgoed. Samen met je collega’s ga je hierover actief in gesprek en draag je deze uit. Jouw inzet is om tegenstellingen te overbruggen en werkbare kaders te creëren waarbinnen ontwikkelaars optimaal kunnen bijdragen aan het oplossen van de maatschappelijke uitdagingen in de gebouwde omgeving.

Onze ideale kandidaat

  • heeft interesse en/of affiniteit met project- en gebiedsontwikkeling in brede zin. In het bijzonder ben je geïnteresseerd in innovatie, digitalisering, duurzaamheid en biodiversiteit;
  • heeft een goed gevoel voor politiek-bestuurlijke verhoudingen;
  • weet de verbinding te leggen tussen maatschappelijke doelen en zakelijke belangen;
  • denkt mee en vooruit, neemt verantwoordelijkheid, toont initiatief en pakt zelf zaken op;
  • is enthousiast, collegiaal en betrokken;
  • is accuraat en communicatief vaardig (schriftelijk en mondeling);
  • heeft een afgeronde hbo- of wo-opleiding;
  • brengt bij voorkeur bouwkundige kennis mee.

Voldoe je niet helemaal aan het profiel, maar zie jij jezelf graag bij NEPROM werken? Aarzel dan niet om te solliciteren.

Wie zijn wij?

NEPROM vertegenwoordigt ruim 80 leden die zich dagelijks inzetten voor de ontwikkeling van een toekomstbestendige gebouwde omgeving in Nederland. Dit betekent niet alleen voldoende en betaalbare woningen, maar ook aantrekkelijke, gezonde en toekomstbestendige gebieden waarin mensen aangenaam kunnen wonen, werken en verblijven.

Onze 17 medewerkers onderhouden nauwe contacten met zowel onze leden als de bredere omgeving. We werken samen met gemeenten, provincies, ministeries en collega-brancheorganisaties en staan in directe verbinding met beleidsmakers en marktpartijen.

We zetten ons in voor een professionele en innovatieve sector en stimuleren duurzame samenwerking tussen ontwikkelaars en overheden. Vanuit de kennis en ervaring van onze leden dragen we bij aan beleidsontwikkeling en ruimtelijke opgaven. Tegelijkertijd behartigen we de belangen van onze leden en zorgen we ervoor dat marktpartijen en overheden samen kunnen werken aan een prettige, gezonde en duurzame leefomgeving.

Meer weten over NEPROM? Lees hier ons verhaal.

Wat bieden wij?

Bij NEPROM kun je werkelijk een rol spelen bij het ontwikkelen van een toekomstbestendige leefomgeving. Wij bieden jou een veelzijdige en uitdagende functie. Je krijgt veel ruimte voor eigen inbreng en creativiteit. De omgeving waarin je werkt staat nooit stil en doet een groot beroep op je intellectuele capaciteiten en je talent om snel te handelen. Onze brancheorganisatie heeft een centrale positie in het uitgebreide netwerk van toonaangevende project- en gebiedsontwikkelaars in Nederland en andere professionals in dit werkveld.

We werken in een open sfeer met informele omgangsvormen. We bieden je een salaris, afhankelijk van jouw kennis en ervaring, tussen de € 3.500,- en € 5.600,- bruto per maand en 26 vakantiedagen op basis van 40 uur per week. Je reiskosten met het OV worden volledig vergoed, je krijgt beschikking over een laptop en je ontvangt een telefoonvergoeding. Ons moderne kantoor bevindt zich pal tegenover treinstation Den Haag Holland Spoor. Deels thuiswerken behoort tot de mogelijkheden.

Soliciteren?

Ben je enthousiast geworden en wil je solliciteren? Stuur dan vóór 10 mei a.s. een e-mail met een motivatie en cv aan onze directeur, de heer Fahid Minhas, f.minhas@neprom.nl. Voor meer informatie over deze functie kun je terecht bij Margriet Schepman (06-55155352). De eerste ronde sollicitatiegesprekken vindt plaats op woensdagmiddag 14 mei 2025 en de tweede ronde op maandagmiddag 19 mei 2025.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Junior Projectmanager Vastgoed/Gebouwde Omgeving- RYSE

Wil jij impact maken en echt aan de slag met jouw eigen projecten? Kom dan één van onze vier business units versterken; gezondheidszorg, onderwijs, commercieel of publiek.

Wat ga je doen?
Bij RYSE breng je, samen met ongeveer 100 enthousiaste collega’s, de bouw- en vastgoedwereld in beweging. Als junior projectmanager ben je een cruciale schakel in ons team. Je krijgt de mogelijkheid om hands-on ervaring op te doen en betrokken te zijn bij diverse projecten van begin tot eind.

Je houdt je onder andere bezig met:
Aanbesteding van complexe en uitdagende (bouw)projecten.

  • Uitvoeren van haalbaarheidsstudies;
  • Aansturen van ontwerp- en bouwteams;
  • Het opstellen van Programma’s van Eisen;
  • Assisteren bij het plannen, coördineren en bewaken van projecten;
  • Ondersteunen van projectmanagers bij opstellen van projectplannen, budgetten en tijdslijnen;
  • Beheren van communicatie en samenwerking tussen teamleden, belanghebbenden en leveranciers;
  • Bijdragen aan het identificeren en oplossen van mogelijke projectrisico’s en knelpunten;
  • Rapporteren van projectvoortgang aan het management en het leveren van heldere en beknopte updates.

Daarnaast kan het voeren van interessante adviesklussen op het gebied van duurzaamheid en circulariteit ook tot jouw takenpakket behoren!

Net als alle junioren binnen RYSE word je lid van de YOUNG RYSERS (dé junior community van RYSE). Deze club junioren geeft gevraagd- en ongevraagd advies aan de organisatie, gaat naar netwerkbijeenkomsten en deelt op een informele en gezellige manier kennis met elkaar.

Tot slot biedt RYSE jou de mogelijkheid om verschillende werkvelden te verkennen en te ontdekken welk werkveld het beste past bij jouw passies en talenten. Op deze manier ontwikkel jij jezelf tot een veelzijdige professional binnen onze ambitieuze organisatie.

Wat neem jij met je mee?

  • In ieder geval een portie humor, ambitie en gedrevenheid – jij durft ergens iets van te vinden.
  • Je hebt een opleiding in het vastgoed en/of bouwkunde op HBO/WO-niveau afgerond
  • Je bent bekend met de principes van projectmanagement en huisvestingsadvies

Wat kun je van ons verwachten?

  • Vooropgesteld zijn wij organisatie waar de ontwikkeling van jouw talent centraal staat en gefaciliteerd wordt door het Young Talent Program;
  • Je ontvangt direct een arbeidsovereenkomst voor de periode van 12 maanden met een passend salaris;
  • Een leuke leaseauto waar jij zowel zakelijk als privé in kan rijden;
  • Maar liefst 30 vakantiedagen zodat je voldoende leuke dingen kan doen;
  • Een pensioen welke volledig door ons wordt betaald;
  • Flexibele werktijden en de mogelijkheid om thuis te werken.

Wil je stage lopen of afstuderen? Ook dat kan bij RYSE!

ENTHOUSIAST?
Lijkt het jou ook leuk om in een informele werkomgeving aan de slag te gaan met projecten zoals WTC Amsterdam, Forum Groningen of Werelderfgoedcentrum Waddenzee? Neem dan contact met Laura Poortvliet (HR-Manager) op via 06-83 52 86 18 of l.poortvliet@ryse.nl

Junior Taxateur Amersfoort – MVGM

Wij hebben een passie voor vastgoed, specifiek de waardering hiervan. Jaarlijks taxeren wij met een team van ruim 55 enthousiaste professionals voor meer dan €80 miljard aan waarde, waarmee wij behoren tot de top 3 van de grootste taxatieorganisaties van Nederland. Dit biedt grote kansen als Junior Taxateur: je wordt opgeleid tot Register- Taxateur op gebied van vastgoedwaardering door top taxateurs. 

De functie
Je komt te werken in het Residential, Banking of Healthcare team waarin je verantwoordelijk zal zijn voor taxatieprocessen van begin tot eind. Dit zijn soms langlopende processen die je in teamverband uitvoert. Daarnaast bestaat een groot deel van onze werkzaamheden uit het verlenen van advies ten behoeve van aan- en verkooptrajecten en rekenen we regelmatig diverse scenario’s door voor renovatie- en transformatievraagstukken.
Jouw werkzaamheden bestaan uit:

  • Coördineren van het taxatieproces van vastgoedportefeuilles;
  • Opstellen van rekenmodellen en taxatierapporten;
  • Je kennis (verder) ontwikkelen op specialistische onderwerpen in overleg met de Medior of Senior Taxateur;
  • Het volgen van de ontwikkelingen in de vastgoedmarkt en er actief op inspelen;
  • Het onderhouden en uitbreiden van jouw netwerk.

Wij vragen    
Je bent goed met cijfers en wordt niet nerveus van grote hoeveelheden data die je moet structureren en analyseren. Daarnaast ben je communicatief vaardig en heb je een uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal. Verder zien we graag het volgende in je terug:

  • Je kan goed prioriteiten stellen;
  • Een sterk analytisch vermogen;
  • Je bent stressbestendig en jij houdt er van om snel te schakelen;
  • Een afgeronde opleiding in een vastgoedrichting op hbo of wo-niveau;
  • Goede beheersing van het MS-Office pakket, in het bijzonder Excel.

Wij bieden
Je komt te werken bij de grootste vastgoeddienstverlener van Nederland in een rol waarin je veel ontwikkelmogelijkheden krijgt. Verder mag je het volgende van ons verwachten:

  • Volop doorgroeimogelijkheden waarbij je alle ondersteuning krijgt om je te ontwikkelen door o.a. het volgen van vakinhoudelijke opleidingen;
  • In-house trainingen; 
  • Je komt te werken in een zeer fijne werksfeer en een hecht team met informele verhoudingen;
  • Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Veel vrijheid voor eigen ideeën;
  • 26 vakantiedagen per kalenderjaar op basis van 40 uur;
  • Mogelijkheden tot hybride werken;
  • Diverse mogelijkheden voor professionele groei, o.a. door ongelimiteerd cursussen te volgen binnen de MVGM Academy;
  • Regelmatig leuke uitjes en gezellige vrijmibo’s.

Meer informatie?
Mocht je nog vragen hebben, dan kun je contact opnemen met Eddie Almeida op +316 17697807. 

Traineeship Ontwikkelingsmanager – Blauwhoed

Wil jij je verdiepen in projectontwikkeling en écht impact maken? Krijg je energie van vernieuwende ideeën en wil je met een frisse blik bijdragen aan de leefomgevingen van morgen? Dan is het Traineeship Ontwikkelingsmanager bij Blauwhoed iets voor jou! 

Als trainee duik je direct in de wereld van projectontwikkeling. Je ontdekt alle facetten van het vak en ervaart uit eerste hand wat het betekent om ontwikkelingsmanager te zijn. We geven je de ruimte om te verkennen welk aspect jou het meest aanspreekt. En natuurlijk sta je er niet alleen voor – onze ervaren ontwikkelingsmanagers begeleiden je en dagen je uit om het beste uit jezelf te halen. 

Reinier Quekel begon als trainee en is nu Ontwikkelingsmanager: 
Het afgelopen jaar heb ik enorm veel geleerd, zowel binnen Blauwhoed als daarbuiten. Binnen Blauwhoed ontdekte ik alle facetten van projectontwikkeling, en extern leerde ik veel van architecten, aannemers en andere partners. Het mooie is: je kunt altijd vragen stellen en écht leren begrijpen hoe iets in elkaar zit. Nu, als ontwikkelingsmanager, zet ik deze kennis in voor impactvolle projecten.” 

Wie zoeken we? 

Jij past perfect bij Blauwhoed als je: 
✔ Slim en ondernemend bent – je kijkt verder dan de standaard oplossingen. 
✔ Verbindend bent – je werkt graag samen en brengt mensen bij elkaar. 
✔ Passie hebt – je hebt een drive voor projectontwikkeling en wil impact maken. 
✔ Lef toont – je durft buiten de gebaande paden te denken. 
✔ Waarde toevoegt – je zoekt altijd naar hoe dingen beter, slimmer en toekomstgerichter kunnen. 

Daarnaast voel je je thuis bij onze missie: Nederland gelukkiger, gezonder en groener maken. Voor nu én straks. 

Wat kun je verwachten? 

  • Traineeship van 1 tot 1,5 jaar, waarin je alle facetten van projectontwikkeling leert kennen. 
  • Onze thuisbasis is Rotterdam, maar we hebben ook een kantoor in Amsterdam. 
  • Start na de zomer (exacte startdatum in overleg). 
  • Kennismaken? In april en mei organiseren we inhouse dagen om Blauwhoed én elkaar beter te leren kennen. 

Klinkt dit als iets voor jou? Dan willen we jou spreken! Stuur een mail naar: dblommers@blauwhoed.nl

Medior Consultant Residential – Envalue

Voor onze taxatieafdeling team Residential zijn wij op zoek naar een Medior Consultant. Het woningteam is verantwoordelijk voor alle taxaties van woningcomplexen en zorg-vastgoed.

Verantwoordelijkheden

Als medior taxateur ben je onder andere verantwoordelijk voor:

  • Het inspecteren en opstellen van taxaties voor woningcomplexen, herontwikkelingen en zorgvastgoed;
  • Het coördineren van grote opdrachten;
  • Het optimaliseren van waarderingsmodellen en het taxatieproces;
  • Het nauw samenwerken met de andere service-lines, zodat opdrachtgevers optimaal worden geadviseerd;
  • Het voeren van (intake) gesprekken, en het onderhouden van contact met de klanten/opdrachtgevers;
  • Het opleiden en begeleiden van junior taxateurs.

Jouw profiel:

  • Jij bent een enthousiaste en proactieve teamspeler die ook inhoudelijk anderen kan ondersteunen. Je draagt proactief bij aan het succes van het team
  • Een afgeronde HBO/WO-opleiding;
  • Registratie als taxateur in de kamer bedrijfsmatig vastgoed;
  • Een werkervaring van 3 tot 5 jaar, waarin een aanzienlijk netwerk als taxateur is opgebouwd;
  • Nauwkeurigheid en gestructureerd werken kenmerken jouw aanpak;
  • Verantwoordelijkheid zie je als een kans en je neemt graag het initiatief;
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden, ondernemend, commercieel ingesteld en ambitieus.

Wat biedt Envalue jou?

Wij werken primair vanuit ons kantoor in Utrecht, maar bieden ook de mogelijkheid om deels vanuit huis te werken.

  • Wij bieden een marktconform salaris op basis van jouw ervaring en competenties.
  • In aanvulling op jouw salaris ontvang je een leaseauto of een mobiliteitsvergoeding.
  • Daarnaast ontvang je 10% van het basis salaris als Individueel Keuzebudget (IKB) dat naar eigen keuze kan worden besteed als extra brutoloon of als extra pensioenpremie-inleg (of een combinatie).
  • Envalue heeft een variabel beloningssysteem o.b.v. winst met heldere criteria en transparantie richting alle medewerkers.

Wie zijn wij?

Envalue Real Estate is opgericht in 2020 en is de meest innovatieve vastgoed adviseur van Nederland. Het unieke concept is ontwikkeld door een combinatie van persoonlijke expertise, inzet van data en technologie en door goed te luisteren naar de wensen van opdrachtgevers. Envalue is er voor vastgoedeigenaren, ontwikkelaars, financiers en niet-vastgoed professionals. Sleutelwoorden in de organisatie zijn innovatie, deskundigheid, gelijkwaardigheid, toewijding en plezier.

De organisatie groeit snel, het team is binnen 4 jaar gegroeid naar 35 professionals. De combinatie van innovatie, ambitie en ondernemersgeest zorgden voor een versnelling van de groei van de organisatie en een nieuw fris geluid in de vastgoedmarkt.

Envalue biedt integrale, data gedreven en duurzame oplossingen voor strategische vastgoedvraagstukken. Van taxaties, portefeuillestrategie, huisvestingstrategie, transactiebegeleiding tot ontwerp en projectrealisatie op risico voor alle sectoren.
Sollicitatieprocedure

Wil je meer te weten komen over de functie Medior Consultant bij Envalue? Bel gerust Audrey de Kroon 06 31 04 55 41 of stuur jouw CV naar audrey.dekroon@envalue.com. Ben jij de Medior Consultant voor Envalue? Reageer dan direct!

Junior projectmanager – SENS real estate

Kritische blik, resultaatgerichte aanpakker en verbindende persoonlijkheid

Organisatie

SENS real estate is een onafhankelijke projectontwikkelaar die is ontstaan vanuit de ambitie om betekenisloze plekken te transformeren naar plekken die bijdragen aan een hogere kwaliteit van leven in de stedelijke omgeving. Wij transformeren plekken tot iets dat écht van toegevoegde waarde is voor die leefomgeving. Dat is voor ons stedelijke projectontwikkeling, dat is waar wij goed in zijn.

Dit doen wij altijd samen met anderen. Met belanghebbenden, beleidsmakers, investeerders, ondernemers, eigenaren en bewoners, maar ook met outsiders – van kunstenaar tot historicus – die ons verrassen. Dit levert projecten op die breed gedragen worden, het verschil maken en een zichtbare bijdrage leveren aan de kwaliteit van leven. De organisatie is in de afgelopen 15 jaar uitgegroeid tot een professionele speler en belangrijke partner in verschillende (her)ontwikkelingsprojecten.

Wij werken in de economisch sterke stedelijke gebieden in Nederland met als aandachtsgebied de grote Randstad. De gevarieerde projectenportefeuille gaat over alles wat de stad kenmerkt en in zich heeft; woningen, winkels, hotels, kantoren en stedelijke voorzieningen zoals onderwijs, leisure en parkeren. De organisatie wordt gevormd door ca. 15 enthousiaste en betrokken vastgoedprofessionals die vanuit een moderne kantoorlocatie in het WTC The Hague werken.

In lijn met onze ambities en ter versterking van het team, zijn we op zoek naar een junior projectmanager.

Wat ga je doen als projectmanager?

Jij bent als junior projectmanager betrokken bij het volledige proces; van ontwikkeling tot realisatie. Je neemt verantwoordelijkheid voor de technische voorbereiding en realisatie van een project binnen de gestelde financiële, juridische, publiekrechtelijke en kwalitatieve doelstellingen. Jij stelt de overall planning op, bewaakt het budget, ondersteunt de ontwikkelaars bij de aansturing van externe adviseurs, projectteams en bouwpartners. Vanuit je interesse in het managen van bouwprojecten vervul je samen met de projectontwikkelaar de rol van opdrachtgever. Je bereidt de ontwerpvergaderingen met externe partijen voor en bewaakt de voortgang van het proces. Bovenal heb je passie om te werken bij een onderneming die projecten wil ontwikkelen die een duurzame bijdrage leveren aan de stad en aan onze samenleving. Ben jij het aanstormend talent dat ons energieke en succesvolle team komt versterken?

Profiel

Voor deze uitdagende baan met veel inhoudelijke projectverantwoordelijkheid zoeken we een enthousiaste, slimme en gedreven projectmanager. Je bent onlangs afgestudeerd op een HBO of WO opleiding Bouwkunde of bent sinds 1 tot 3 jaar werkzaam in de vastgoedwereld. Je hebt de drive om je het vak van projectmanagement en projectontwikkeling eigen te maken en hebt een scherpe en kritische blik op belangrijke details en de overtuigingskracht om je visie over te dragen.

Als jij denkt dat SENS en deze uitdaging iets voor jou is, dan willen we graag met je kennismaken!

Wat bieden wij?

Een uitdagende en inspirerende baan bij een ondernemende ontwikkelaar. Een baan waarin jij je als vastgoedprofessional kan ontwikkelen. We bieden een hoge mate van zelfstandigheid en vrijheid om je eigen initiatieven te ontplooien. Je komt in een hecht team te werken waarmee je onder andere elk jaar op studiereis naar het buitenland gaat. Daarnaast krijg je een gratis abonnement bij sportschool Njoy die in het WTC The Hague is gevestigd.

Tevens hebben wij uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden.

Enthousiast geworden over deze functie?
Heb je interesse, maak dan je belangstelling uiterlijk 21 maart 2025 kenbaar door per email naar info@sensrealestate.nl een motivatiebrief met CV/foto te sturen.

Junior projectontwikkelaar – SENS real estate

Ondernemende geest, visiegerichte denker en verbindende persoonlijkheid

Organisatie

SENS real estate is een onafhankelijke projectontwikkelaar die is ontstaan vanuit de ambitie om betekenisloze plekken te transformeren naar plekken die bijdragen aan een hogere kwaliteit van leven in de stedelijke omgeving. Wij transformeren plekken tot iets dat écht van toegevoegde waarde is voor die leefomgeving. Dat is voor ons stedelijke projectontwikkeling, dat is waar wij goed in zijn.

Dit doen wij altijd samen met anderen. Met belanghebbenden, beleidsmakers, investeerders, ondernemers, eigenaren en bewoners. Dit levert projecten op die breed gedragen worden, het verschil maken en een zichtbare bijdrage leveren aan de kwaliteit van leven. De organisatie is in de afgelopen 15 jaar uitgegroeid tot een professionele speler en belangrijke partner in verschillende (her)ontwikkelingsprojecten.

Wij werken in de economisch sterke stedelijke gebieden in Nederland met als aandachtsgebied de grote Randstad. De gevarieerde projectenportefeuille gaat over alles wat de stad kenmerkt en in zich heeft; woningen, winkels, hotels, kantoren en stedelijke voorzieningen zoals onderwijs, leisure en parkeren. De organisatie wordt gevormd door ca. 15 enthousiaste en betrokken vastgoedprofessionals die vanuit een moderne kantoorlocatie in het WTC The Hague werken. In lijn met onze ambities en ter versterking van het team, zijn we op zoek naar een junior projectontwikkelaar.

Wat ga je doen als projectontwikkelaar?

Als Junior Projectontwikkelaar werk je in teamverband en ben je iedere dag bezig met het ontwikkelen van nieuwe projecten. Je bent gedurende het hele project betrokken; van initiatief naar ontwerp, van uitvoering tot en met de verkoop. Samen met het team overleg je met stakeholders om verder invulling te geven aan het project. Je begeleidt bouw-gerelateerde activiteiten en je bepaalt hoe de marketing en verkoop strategie ingestoken wordt. In deze rol werk je met veel verschillende stakeholders samen, zoals: kopers, omgeving, gemeenten, adviseurs, architecten, constructeurs, bouwfysici en aannemers. Belangrijk is dat je niet kiest voor de weg van de minste weerstand of de gebaande paden; met jouw creativiteit ben je altijd op zoek naar mogelijkheden. Ook ben je financieel goed onderlegd. Daarnaast ben je communicatief vaardig, neem je geen blad voor de mond en heb je een groot empathisch vermogen. Je staat open voor een gezonde discussie om jouw gezichtsveld te verbreden. Je bent commercieel gedreven, resultaatgericht en kunt goed zelfstandig werken. Ben jij het aanstormend talent dat ons jonge, energieke en succesvolle team komt versterken?

Profiel kandidaat

Als projectontwikkelaar bij SENS herken je jezelf in de volgende competenties: commercieel gedreven, analytisch, proactief, energiek en klantgericht. Ook beschik je over overtuigingskracht, onderhandelingsvaardigheden en lef. Verder ben je resultaatgericht en heb je een gezonde dosis aanpassings- en doorzettingsvermogen. Je bent onlangs afgestudeerd op een HBO of WO opleiding Bouwkunde of bent sinds 1 tot 3 jaar werkzaam in een soortgelijke commerciële positie in de vastgoedwereld.

Als jij denkt dat SENS real estate en deze uitdaging iets voor jou is, dan willen we graag met je kennismaken!

Wat bieden wij?

Een uitdagende en inspirerende baan bij een ondernemende ontwikkelaar. Een baan waarin jij je als vastgoedprofessional kan ontwikkelen. We bieden een hoge mate van zelfstandigheid en vrijheid om je eigen initiatieven te ontplooien. Je komt in een hecht team te werken waarmee je onder andere elk jaar op studiereis naar het buitenland gaat. Daarnaast krijg je een gratis abonnement bij sportschool Njoy die in het WTC The Hague is gevestigd.

Tevens hebben wij uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden.

Enthousiast geworden over deze functie?
Heb je interesse, maak dan je belangstelling uiterlijk 21 maart 2025 kenbaar door per email naar info@sensrealestate.nl een motivatiebrief met CV/foto te sturen.

Commercieel vastgoedontwikkelaar – Realfort

Word jij onze nieuwe collega?

In een dynamische omgeving op het snijvlak van ontwikkelen, investeren, en exploiteren van vastgoed.

Realfort groeit en zoekt versterking!
Realfort is onafhankelijke dienstverlener op het gebied van ontwikkelen, investeren en exploiteren van vastgoed. Realfort is binnenstedelijk actief en is gespecialiseerd in mixed-use (her)ontwikkelingen. Wij vinden als gedelegeerd ontwikkelaar creatieve, integrale oplossingen voor binnenstedelijke transformaties van winkelcentra, kantoren en andere bedrijfsobjecten waarbij vaak woningen worden toegevoegd. Onze missie is het betekenis geven aan plekken waar mensen wonen, winkelen en werken.

Als gevolg van onze groeiende opdrachtenportefeuille in Nederland en daarbuiten willen wij ons team verder uitbreiden met een (Junior) Commercieel ontwikkelaar.

Wat verwachten wij van jou?
In deze rol werk je samen met het team van Realfort aan de financiële en technische haalbaarheid van (her)ontwikkelingsprojecten, veelal transformaties van bestaand stedelijk gebied. De werkzaamheden betreffen daardoor vaak een mix van initiatief, management en ontwikkeling. Jij bent betrokken bij de verschillende fases in het proces. Voor onderdelen van het proces zal je zelfstandig verantwoordelijk zijn, en bouw je aan een eigen netwerk.

In de haalbaarheidsfase worden de kaders van het project onderzocht aan de hand van stedenbouwkundige kwaliteit alsmede de markt, de risico’s en het (financieel) rendement. Bij de verdere planuitwerking werk je aan het verkrijgen van de benodigde vergunningen en ben je als onderdeel van het team betrokken bij de technische uitwerking, realisatie en verhuur en/of verkoop van het project.

Daarnaast werk je als onderdeel van het team mee in de relaties met diverse betrokken partijen en externe stakeholders, zoals gemeenten, stedenbouwkundigen, architecten, constructeurs, aannemers, investeerders en gebruikers.

Kennis en vaardigheden:

Ervaring, opleiding en competenties

  • Afgeronde bouwkundige/ vastgoedopleiding op hbo of wo-niveau.
  • 1-3 jaar relevante werkervaring is een pré, geen vereiste;
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.
  • Affiniteit met vastgoed , en meer specifiek relevante kennis van projectontwikkeling in relatie tot vastgoedinvestering en -exploitatie.
  • Relevante ervaring (bij voorkeur opgedaan bij een projectontwikkelaar, ontwikkelende bouwer of belegger) is een pré.
  • Je bent creatief, analytisch en in staat anderen te overtuigen.
  • Je hebt gevoel voor strategie.
  • Je beschikt over commercieel inzicht en hebt een ondernemend karakter.
  • Je hebt een stimulerende, motiverende aanpak en werkt oplossingsgericht.
  • Je bent iemand die goed kan luisteren en zich kan verplaatsen in de ander om samen te werken naar een optimaal eindresultaat.
  • Je bent energiek, stressbestendig en gaat proactief te werk, én je hebt gevoel voor humor.
  • Je bent een teamspeler.

Wat biedt Realfort jou?
Realfort onderscheidt zich door een inhoudelijke, multidisciplinaire benadering te koppelen aan een commerciële en oplossingsgerichte aanpak. In een kleine organisatie met korte lijnen en een diverse uitdagende opdrachtenportefeuille bieden we jou de kans om je vakkennis en vaardigheden breed en razendsnel te ontwikkelen binnen een gedreven en collegiaal en informeel team.

Het daarbij geboden pakket arbeidsvoorwaarden is marktconform en Realfort stimuleert persoonlijke ontwikkeling door het volgen van opleidingen en training. Het betreft een fulltime dienstverband.

Reageren kan per mail via: contact@realfort.nl t.a.v. Mark van Hove. Alleen volledige sollicitaties (motivatiebrief en CV incl. pasfoto) worden in behandeling genomen.
Wil je meer informatie over de vacature? Neem dan contact op met Mark van Hove of Bart van Twillert via 030-2516366 of via bvt@realfort.nl