Junior Taxateur Zorgvastgoed – Capital Value

Heb jij net je hbo- of wo- opleiding afgerond, interesse in (zorg)vastgoed en wil je van de beste specialisten alles leren over het taxeren van zorgwoningen? Dan zijn wij op zoek naar jou. Met het grootste team van woningbeleggingstaxateurs in Nederland taxeren wij jaarlijks tienduizenden woningen door heel Nederland.

Wat ga je doen?
Je komt te werken binnen een team van ervaren RT taxateurs dat zich dagelijks bezighoudt met het taxeren van zorgvastgoed. Denk aan woonzorgcomplexen, gezondheidscentra, kliniekgebouwen en ziekenhuizen door heel Nederland. In jouw functie ondersteun je de register-taxateurs gedurende het gehele taxatieproces, van acquisitie tot de oplevering van het definitieve taxatierapport

Je werkzaamheden bestaan onder meer uit: 

  • Opstellen van taxatiemodellen en -rapporten
  • Inventarisatie van de markt
  • Beoordelen van objectinformatie, met inventarisatie van huurgegevens, kadastrale situatie, bouwkundige aspecten, marktomstandigheden, milieu en fiscaliteiten
  • Up-to-date houden van de referentiedatabases
  • Opstellen van presentaties en offertes
  • Verslaglegging van procedures
  • Extern en intern bezichtigen van complexen (met RT taxateur)
  • (Ondersteuning bij) productontwikkeling
  • Analyse en verwerken van grote databestanden 
  • Op tijd en volledig informeren van onze klanten

Over jou
Je hebt een passie voor vastgoed en je wilt je graag verder ontwikkelen op het gebied van zorgvastgoedtaxaties. Je bent enthousiast, leergierig en zorgvuldig en voelt je in je element in een informele werkomgeving waar hard gewerkt wordt en geen dag hetzelfde is.

Functie-vereisten
Je hebt een afgeronde universitaire of hbo-opleiding (bij voorkeur een economische, bedrijfskundige, juridische of vastgoedgerelateerde studie). Je bent commercieel, accuraat, ambitieus en vindt het leuk om de markt te vertalen naar waarden. Daarnaast heb je een uitstekende beheersing van de Nederlandse en de Engelse taal. 

Over ons
Capital Value Taxaties is markteider in Nederland op het gebied van woningbeleggingstaxaties. Ook taxeren wij bedrijfs-, maatschappelijk- en zorgvastgoed. Onze opdrachtgevers zijn woningcorporaties, particuliere-, institutionele en internationale beleggers, ontwikkelaars, financiële instellingen en lokale overheden. Lees meer.

We werken met name vanuit ons kantoor in Utrecht, maar hybride werken vanuit huis of een van onze kantoren in Amsterdam of Eindhoven is op termijn mogelijk. 

Wat wij bieden

  • Een belangrijke functie in een snelgroeiende organisatie
  • Een jonge, dynamische organisatie waarin (bijna) alles kan
  • Een kans om het taxatievak te leren van de beste specialisten in Nederland
  • Begeleiding van een mentor vanaf je eerste dag
  • Alle ruimte om je te ontplooien en je verder te ontwikkelen, ook door opleidingen
  • Een informele bedrijfscultuur waar hard wordt gewerkt maar ook veel wordt gelachen
  • Een marktconform salaris
  • High End Technology (iPhone, Dell laptop en een high-tech beeldscherm)
  • Hybride werken behoort tot de mogelijkheden
  • Gezellige collega’s, goede koffie, een lekkere lunch, maandelijkse borrels en leuke (sportieve) uitjes.

Word jij onze nieuwe collega?
Herken jij je in de functieomschrijving en lijkt het je leuk om kennis te maken? Graag ontvangen we je CV met motivatie op werken@capitalvalue.nl. Heb je nog vragen over deze vacature? Neem dan contact op met Marjolein Boerkamp. Zij vertelt je graag meer over de functie, onze organisatie en de kansen die wij je kunnen bieden.

Junior Taxateur Woningbeleggen – Capital Value

Heb jij net je hbo- of wo- opleiding afgerond, interesse in vastgoed en wil je van de beste specialisten alles leren over het taxeren van woningportefeuilles? Dan zijn wij op zoek naar jou. Met het grootste team van woningbeleggingstaxateurs in Nederland taxeren wij jaarlijks tienduizenden woningen door heel Nederland.

De functie
Je komt te werken binnen een team van ervaren RT taxateurs dat zich dagelijks bezighoudt met het taxeren van woningportefeuilles (zowel bestaand als nieuwbouw) van institutionele beleggers door heel Nederland. In jouw functie ondersteun je de register-taxateurs gedurende het gehele taxatieproces, van acquisitie tot de oplevering van het definitieve taxatierapport

Je werkzaamheden bestaan onder meer uit: 

  • Opstellen van taxatiemodellen en -rapporten
  • Inventarisatie van de markt
  • Beoordelen van objectinformatie, met inventarisatie van huurgegevens, kadastrale situatie, bouwkundige aspecten, marktomstandigheden, milieu en fiscaliteiten
  • Up-to-date houden van de referentiedatabases
  • Opstellen van presentaties en offertes
  • Verslaglegging van procedures
  • Extern en intern bezichtigen van complexen (met RT taxateur)
  • (Ondersteuning bij) productontwikkeling
  • Analyse en verwerken van grote databestanden 
  • Op tijd en volledig informeren van onze klanten

Over jou
Je hebt een passie voor vastgoed en je wilt je graag verder ontwikkelen op het gebied van woningbeleggingstaxaties. Je bent enthousiast, leergierig en zorgvuldig en voelt je in je element in een informele werkomgeving waar hard gewerkt wordt en geen dag hetzelfde is.

Functie-vereisten
Je hebt een afgeronde universitaire of hbo-opleiding (bij voorkeur een economische, bedrijfskundige, juridische of vastgoedgerelateerde studie). Je bent commercieel, accuraat, ambitieus en vindt het leuk om de markt te vertalen naar waarden. Daarnaast heb je een uitstekende beheersing van de Nederlandse en de Engelse taal. 

Over ons
Capital Value Taxaties is markteider in Nederland op het gebied van woningbeleggingstaxaties. Ook taxeren wij bedrijfs-, maatschappelijk- en zorgvastgoed. Onze opdrachtgevers zijn woningcorporaties, particuliere-, institutionele en internationale beleggers, ontwikkelaars, financiële instellingen en lokale overheden. Lees meer.

We werken met name vanuit ons kantoor in Utrecht, maar hybride werken vanuit huis of een van onze kantoren in Amsterdam of Eindhoven is op termijn mogelijk. 

Wat wij bieden

  • Een belangrijke functie in een snelgroeiende organisatie
  • Een jonge, dynamische organisatie waarin (bijna) alles kan
  • Een kans om het taxatievak te leren van de beste specialisten in Nederland
  • Begeleiding van een mentor vanaf je eerste dag
  • Alle ruimte om je te ontplooien en je verder te ontwikkelen, ook door opleidingen
  • Een informele bedrijfscultuur waar hard wordt gewerkt maar ook veel wordt gelachen
  • Een marktconform salaris
  • High End Technology (iPhone, Dell laptop en een high-tech beeldscherm)
  • Hybride werken behoort tot de mogelijkheden
  • Gezellige collega’s, goede koffie, een lekkere lunch, maandelijkse borrels en leuke (sportieve) uitjes.

Word jij onze nieuwe collega?
Herken jij je in de functieomschrijving en lijkt het je leuk om kennis te maken? Graag ontvangen we je CV met motivatie op werken@capitalvalue.nl. Heb je nog vragen over deze vacature? Neem dan contact op met Marjolein Boerkamp. Zij vertelt je graag meer over de functie, onze organisatie en de kansen die wij je kunnen bieden.

Werkstage Gebiedsontwikkeling – Tiny Projects

WELKOM BIJ DE FAMILIE
Een locatie ontwikkelen, dat kunnen meer projectontwikkelaars. Maar de manier waarop je dat doet bepaalt hoe lang je succesvol blijft. De ontwikkelingen van Tiny Projects willen een belangrijke bijdragen leveren aan het versnellen van de transitie naar een duurzame samenleving. Door het ontwikkelen en realiseren van duurzame en prettige leefomgevingen dragen wij bij aan de duurzaamheidsambities van Nederland. In al onze ontwikkelingen is het doel om een zo laag mogelijke ecologische voetafdruk achter te laten. Als projectontwikkelaar bieden we oplossingen op het gebied van klimaat, landschap, energie, bouw, circulariteit en mobiliteit. We willen voorloper zijn in duurzame ontwikkelingen en daarom is er in onze projecten extra ruimte voor inspiratie en innovatie.

HIERAAN GA JE WERKEN
Tiny Projects heeft de ambitie om flink te gaan groeien op het gebied van duurzame woningontwikkeling aankomende jaren. Vanuit ons kantoor in Haarlem ga je aan de slag met verschillende duurzame en innovatieve woningbouwprojecten in het land. Hier werken we aan de ontwikkeling van toekomstbestendige concepten voor de leefomgevingen van morgen. Tiny Projects is een gezond bedrijf met een grote investeringsbereidheid en een snelle slagvaardigheid. Wat ons bedrijf kenmerkt is onze informele sfeer met professionele en vooral betrokken medewerkers die samen werken aan gave projecten. In een prettige sfeer ben jij een verbindende factor binnen onze organisatie.

DIT WORDT JOUW BAAN
Je gaat opzoek naar potentiële woningbouwlocaties in Noord-Holland, Zuid-Holland en Utrecht. Hiervoor doe je onderzoek door beleidsdocumenten van de provincies en gemeenten te analyseren en potentiële locaties te identificeren. Daarnaast zoek je de relevante informatie op van grondeigenaren via en het kadaster met als einddoel een afspraak te maken met de grondeigenaar.

DIT BRENG JIJ MEE

  • Je zit in de laatste fase van je studie op mbo/hbo/wo-niveau
  • Je kan zelfstandig werken, initiatief nemen en vind het belangrijk ergens impact te maken
  • Onafhankelijk, representatief, commercieel en vooral ondernemend
  • Een gezonde dosis humor
  • Commerciële instelling, discipline, doorzettingsvermogen en een flinke dosis lef
  • Je vindt het niet erg om de telefoon op te pakken en ongevraagd te bellen
  • Enige affiniteit met vastgoed en projectontwikkeling is een pré

DIT BIEDEN WIJ JOU

  • 6 maanden stage
  • Een marktconforme stagevergoeding
  • Een goede balans tussen werk en privé
  • Genoeg tijd voor je afstudeeropdracht / onderzoek
  • Veel aandacht voor je persoonlijke en professionele groei
  • Kans om veel impact te hebben op een jong en dynamisch bedrijf
  • Mogelijke carrièremogelijkheden na de stage
  • Veel ruimte voor vrijheid en ondernemend denken en doen; persoonlijke ontwikkeling vinden we vanzelfsprekend.
  • En last but not least: fijne collega’s die zorgen voor een ongekende werksfeer in een professionele omgeving

Interesse?
Om te solliciteren of vragen over deze vacature neem contact op met Sebas Touati op
+ 31 6 23 98 10 39

(Afstudeer) stage – TND real estate

Wie zijn wij?
TND real estate is het adviesbureau met volle focus op woningbeleggingen en -ontwikkelingen. Wij werken voor Nederlandse en buitenlandse pensioenfondsen, (particuliere) beleggers en ontwikkelaars. Het zo optimaal mogelijk adviseren van onze opdrachtgevers en het afronden van transacties is wat ons drijft. Ter ondersteuning van de lopende dossiers en het verder verbeteren van onze services, zijn wij per direct op zoek naar een enthousiaste stagiaire die het afronden van zijn of haar studie graag wil combineren met een eerste kennismaking met de beleggingsmarkt.

Wat ga je doen?
Tijdens je stage maak je volwaardig deel uit van ons team en leer je alles over het investeren in bestaande en nog te bouwen (huur)woningen. Zo maak je kennis met ons uitgebreide waarderingsmodel, leer je hoe de waarde van een woningbelegging tot stand komt en nemen we je mee in de impact van de actuele reguleringsdiscussies. Ook bied jij ondersteuning bij verschillende aan- en verkooptrajecten en leer je kritisch te kijken naar nieuwbouwontwikkelingen. Daarnaast werk je actief mee aan pitches, het uitwerken van offertes en speur je met ons mee naar kansen in de markt. De exacte invulling van de stage, het meedraaien met lopende dossiers en het afstudeeronderzoek bepalen we graag in overleg met jou. We maken graag tijd vrij om jou te begeleiden en je veel te leren van onze expertise. Als NVM-lid beschikken we niet alleen over alle denkbare data van zowel de koop- als huurwoningmarkt in Nederland. Ook hebben we een rijke database met gegevens van een groot aantal beleggingstransacties.

Wie ben jij?

  • Een enthousiaste en energieke student aan een Hogeschool of Universiteit (bij voorkeur een economische, juridische of vastgoed gerelateerde opleiding);
  • Op zoek naar een stage voor minimaal drie dagen per week;
  • Commercieel, enthousiast en je neemt graag het initiatief dat je durft te tonen;
  • Leergierig;
  • Het spreekt je aan deel uit te maken van een jong en dynamisch bedrijf;
  • Last but not least; passie voor vastgoed en het bij elkaar brengen van partijen.

Wat heeft TND te bieden?

  • Fantastische kans om het vak van beleggingsmakelaar beter te leren kennen;
  • Een klein team met topexperts in het vakgebied;
  • Onderling erg prettig en makkelijk contact en naar je mening wordt geluisterd;
  • We maken tijd vrij om je te begeleiden met je afstudeeronderzoek;
  • Een eerste stap te zetten in het bouwen van een zakelijk netwerk;
  • Alle vrijheid om commerciële kansen te zien, te onderzoeken en te pakken;
  • Een nieuw kantoor op een fijne plek in Amsterdam;
  • Dagelijkse lunch, vers fruit en de… beste koffie van Amsterdam-Noord!

Geïnteresseerd?
Ben je enthousiast en zie je een uitgelezen kans voor jezelf? Of heb je misschien meer vragen over TND en de mogelijkheden de functie in te vullen? We nodigen je graag uit om elkaar beter te leren kennen met een kop koffie en/of een broodje. Kijk gerust op onze website om een goed beeld van ons te krijgen: tnd-re.nl

Neem contact op met Sandra Duijnisveld op +31 20 280 7030 of sandraduijnisveld@tnd-re.nl

Global Real Estate Markets Advisor – a.s.r. real estate

Ben jij op zoek naar een gevarieerde en data gedreven functie waarbij je gaat adviseren over internationale vastgoedbeleggingen? Bij a.s.r. real estate zit je bovenop marktontwikkelingen en bouw jij de toolkit uit om gericht advies te geven over vastgoedinvesteringen voor a.s.r. en haar klanten!

Als Global Real Estate Markets Advisor voor het vastgoedbedrijf van a.s.r. voer je gevarieerd marktonderzoek uit naar verschillende vastgoedsectoren in Europa, Noord-Amerika en Azië. Dit doe je zowel kwalitatief als kwantitatief. Je vraagt en zoekt door om je advies te versterken. Je helpt daarnaast mee met het structureren van rapportages voor externe klanten, zoals pensioenfondsen. Ook werk je mee aan investeringsvoorstellen, duurzaamheidsvraagstukken, vastgoedprognoses, en geografische analyses. Jouw overzicht van kansen en risico’s van diverse vastgoedmarkten zorgt voor een sterk onderbouwd klantadvies. Durf jij de uitdaging aan? Kom groeien bij a.s.r. real estate als Global Real Estate Markets Advisor!

Dit ga je doen als Global Real Estate Markets Advisor

  • trends & ontwikkelingen vertalen in kansen en risico’s voor internationale vastgoedmarkten en -sectoren voor een sterk onderbouwd klantadvies
  • met het team Investment Partners, GIS specialisten en de Data Scientist onze Research toolkit verbeteren en uitbouwen
  • rapportages efficiënter opbouwen en verankeren in de data-architectuur
  • vastgoedprognoses opstellen, verbeteren en gebruiken

Deze vacature is echt iets voor jou, want jij

  • hebt bij voorkeur ervaring in de vastgoedsector in het fonds- of vermogensbeheer
  • hebt een hbo- of wo-opleiding in Vastgoed, Finance, Data Science & Business Analytics of een gerelateerde studie
  • bent nieuwsgierig, doortastend, gestructureerd en hebt een internationale mindset bent cijfermatig sterk, data-minded en je hebt affiniteit met data-engineering
  • wil doorgroeien tot een zelfstandig adviseur binnen vastgoed

Dit bieden we je

  • een bruto salaris van € 3.500,- tot € 5.000,- op basis van 38 uur per week, een 13e maand én korting op verzekeringen
  • een heel goede pensioenregeling: a.s.r. betaalt minimaal 19,8% premie en dat kan oplopen tot 35,3%, jouw eigen bijdrage is maar 4,5%
  • bij a.s.r. zijn we flexibel in thuiswerken: we werken gemiddeld 60% thuis en 40% op kantoor en je hebt veel ruimte om je eigen werktijden te bepalen
  • een flexibele werkplek op ons prachtige hoofdkantoor in Utrecht met veel faciliteiten en een NS-Business Card met vrij reizen
  • veel aandacht voor jouw persoonlijke ontwikkeling en vitaliteit
  • met een plek in de Dow Jones Sustainability World index behoort a.s.r. tot de wereldwijde top van duurzame bedrijven
  • ontdek wat we nog meer bieden

Hier ga je werken als Global Real Estate Markets Advisor in Utrecht
Bij a.s.r. real estate werken 200 enthousiaste en gedreven professionals in een informele en vooruitstrevende werkomgeving. Het team Research & Intelligence bestaat uit 5 enthousiaste, hoogopgeleide vaste collega’s en twee stagiairs. Jij werkt vooral veel samen met een ervaren Researcher. We blijven nieuwsgierig over ons vak en staan open voor elkaar. We werken tijd- en plaatsonafhankelijk. Je kan vanuit ons prachtige duurzame kantoor in Utrecht werken, maar ook vanuit huis of op een andere locatie die jij prettig vindt. Op onze teamsite vind je meer informatie over ons!

Solliciteer op deze asset management vacature
Enthousiast geworden? Reageer via de button ‘solliciteer’. Bij a.s.r. geloven we dat verschillen ons samen sterker en beter maken. We staan voor gelijke carrièrekansen voor iedereen en voor ons tellen alleen je kwaliteiten. Daarom vinden we het prima als jij in jouw cv geen geboortedatum, geslacht en geboorteplaats opneemt. Hier vind je meer informatie over het sollicitatieproces. Neem bij inhoudelijke vragen contact op met Vinoo Khandekar (Head of Research & Intelligence): +31623901375 / vinoo.khandekar@asr.nl.

Business Analyst – Principal Asset Management

Reporting to: Transaction Manager and Asset Manager
Business Unit: Amsterdam, Transaction / Fund Management
Schedule: Full time

About Principal:
Principal Real Estate is a top 10 global real estate manager with capabilities that span the spectrum of public and private equity and debt investments. Specialised market knowledge dedicated and experienced teams around the globe, and extensive relationships support our efforts to maximise opportunities and find the best relative value on behalf of our clients.

In Europe we have eight regional offices and over 100 real estate professionals of 14 nationalities. Our Europe=wide ”boots on the ground” approach provides direct access to owners, project developers, and brokers, delivering an advantage in sourcing and analysing investments opportunities, and offers a relationship focussed approach to asset management.

Job purpose:
The Analyst works in cooperation with the Director transactions & Asset Manager of the Amsterdam office.

The Analyst is responsible for performing rigorous analysis, either at the market level, asset level, or portfolio level, to ensure a high level of quality data is available for making sound investment decisions. He/She is also responsible for developing acquisition and portfolio models and preparing high-level presentations for investors and/or for the internal boards.

The Analyst also works on the daily management of the portfolios and is thus in front line with the clients and the asset management team / transaction team.

Scope of responsibilities:
Fund and property level analysis
Investor presentations
Transaction analysis on assets located in The Netherlands for any client investing in The Netherlands

Essential Functions:

  • Collection of data (e.g. internal and external relevant property and market data, research, etc.), preparation and maintenance of lists and overviews accordingly (e.g. tenancy schedules, legal cases, rent securities, etc.).
  • Assist in preparation of reporting packs for the clients
  • Update information included in Yardi or the one required for the completion of budgets in Yardi, ABD or forecasting in Argus
  • Assist in developing acquisition and portfolio models
  • Verbal and written communication to/with tenants, property managers and third parties (e.g.) technical consultants, lawyers, brokers, etc.)
  • Classify and archive all the asset related documents
  • Assist the AM team with the other tasks like invoicing, capex control, insurance claims follow up
  • Assist in developing business plans and hold / sell analysis
  • Assist in preparing high level presentations for investors and internal boards
  • Assist in the landing of new assets under management

Education:

  • Business, financial or real estate master (HBO or University level)

Experience:

  • 0-2 years relevant experience (analyst or internships)
  • Experience in commercial property is a plus

Benefits:

  • Competitive salary
  • Company car
  • Small team operating in a challenging working environment with great personal development opportunities

Skills / Other:

  • Strong organisational and analytical skills
  • Good modeling skills in Microsoft Excel
  • Knowledge of Dutch and European real estate markets is a plus
  • Fluent in Dutch and English
  • Ability to prioritise work to meet conflicting deadlines

Interested?
Are you interested in the position of Business Analyst at Principal Asset Management? Application letters can be sent to Tia van Beek: vanbeek.tia@principal.com.

Traineeship Junior Adviseur Planeconomie & Gebiedsontwikkeling – PAS bv

Startdatum: 01-09-2022
Beschrijving: Planeconomie Adviesbureau PAS bv is op zoek naar een Junior Planeconoom voor haar vestigingen in Houten en in Groningen
Locatie: Houten, Utrecht, 3991 KX, Stationserf 97 of Groningen, 9727 KB , Leonard Springerlaan 35
Branche: Finance/Vastgoed
Uren: Fulltime, 40 uur per week

Kom werken als Junior Planeconoom bij PAS bv
Door de jaren heen heeft PAS bv zich ontwikkeld tot één van de grootste adviesbureaus in planeconomie en gebiedsontwikkeling in Nederland. Momenteel zijn binnen PAS bv circa 25 medewerkers werkzaam, verdeeld over de vestigingen in Houten en Groningen. Wij zetten grote stappen en zijn dan ook op zoek naar nieuwe planeconomen voor onze vestigingen in Houten, provincie Utrecht en in Groningen. Kom jij ons versterken als Junior Adviseur Planeconomie & Gebiedsontwikkeling? Lees snel verder over onze speciaal ontwikkelde PAS academy!

Traineeship Junior Planeconoom bij PAS bv
Bij PAS bv hebben we een speciaal tweejarig traject ontwikkeld, hiermee kan jij als junior planeconoom doorgroeien naar een hoger niveau, de PAS academy. De PAS academy bestaat uit 4 dagen werken op locatie en 1 dag cursus op kantoor in Houten. Door onze interne kennis (en kennis van onze relaties) in te zetten hebben we een traject gemaakt wat perfect inspeelt op het ontwikkelen van een planeconoom volgens de PAS-methode. Het traject bestaat uit twaalf modules waarin telkens op een ander onderwerp wordt gefocust. In deze twaalf modules worden alle facetten van planeconomie en gebiedsontwikkeling behandeld, zo weet je na de tweejarige traineeship alles van planeconomie. Samen met andere junioren zul je sparren over casussen, colleges van ervaren vakspecialisten bijwonen en natuurlijk je werkzaamheden uitvoeren voor ons grote klantenbestand. Want bij PAS bv ben je nooit uitgeleerd! Meer informatie over dit traineeship traject? Bekijk deze pagina.

Waar kom je te werken?
Bij PAS bv heerst er een open bedrijfscultuur waarbij sfeer en innovatie hoog in het vaandel staan. Als Junior Adviseur Planeconomie & Gebiedsontwikkeling bij PAS bv werk je vaak op locatie bij de klant en voer je uiteenlopende adviesopdrachten uit. Teamspirit en jouw ontwikkeling op persoonlijk én zakelijk vlak staan voorop tijdens jouw dienstverband. Zo houden wij op vrijdag een kantoordag waar wij met elkaar werken om PAS bv te verbeteren. Deze dag is een moment om kennis te delen, te overleggen en elkaar te helpen bij de verschillende projecten. Daarnaast gaan we vier keer per jaar met het hele bedrijf op bezoek bij een project dat raakvlak heeft met gebiedsontwikkeling. Tot slot organiseren wij ook ieder jaar een meerdaagse reis naar het buitenland. De afgelopen jaren hebben we een bezoek gebracht aan Valencia, Helsinki en Reykjavik. Zo leren we op een leuke manier ook hoe andere wereldsteden hun stad ingericht hebben.

Voor de Vacature Junior Adviseur Planeconomie & Gebiedsontwikkeling zijn wij op zoek naar iemand met:

  • HBO of WO werk- en denkniveau;
  • Affiniteit met thema’s zoals demografische krimp, organische gebiedsontwikkeling en stedelijke herverkaveling;
  • Zeer goed ruimtelijk én financieel inzicht;
  • Goede communicatieve vaardigheden en overtuigingskracht;
  • Flexibiliteit en doelgerichtheid;
  • Zelfstandigheid en in teamverband kunnen functioneren.

Wat ga je doen als Junior Adviseur Planeconomie & Gebiedsontwikkeling bij PAS bv:

  • Je bent medeverantwoordelijk voor de inhoudelijke aspecten van grondexploitaties en opstalexploitaties;
  • Je stuurt en beheerst financiële projecten;
  • Je stelt marktanalyses, risico- en cashflow analyses op;
  • Je haalbaarheidsstudies en geeft vastgoedadviezen;
  • Je stelt adviesrapportages en financiële adviezen op;
  • Je geeft advies over ruimtelijke projecten aan gemeenten, corporaties en projectontwikkelaars;
  • Je beoordeelt functionele mogelijkheden van locaties en gebouwen;
  • Je stelt gebiedsexploitaties op en bewaakt de kwaliteit;
  • Je stelt beleidsadviezen op;
  • Je adviseert vanuit expertise op inhoud en proces;
  • Op financieel en planning technisch beheers je projecten.

Wat wij bieden

  • Een intern opleidingstraject zodat jij tot een volwaardig adviseur kunt uitgroeien;
  • Inhoudelijke begeleiding en coaching van professionals in hun vakgebied;
  • Uitdagende projecten bij grote opdrachtgevers;
  • Volop doorgroeimogelijkheden en kansen die bij jou passen;
  • Uitstekend salaris met goede secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Een leuke werkomgeving, veel PAS-dagen naar projecten en een gemixt team van jonge en ervaren planeconomen.

Interesse? Solliciteer direct op de vacature Junior Adviseur Planeconomie & Gebiedsontwikkeling bij PAS bv!

Spreekt de functie van Junior Planeconoom en het traineeship traject jou aan? En vind je dat wij jou uit moeten nodigen voor een kennismakingsgesprek? Stuur dan je sollicitatie met CV per mail naar Martijn Kooiman: info@pasbv.nl. Meer informatie nodig? Bel dan naar 030 – 63 53 400 of vul onderstaand sollicitatieformulier in. Upload hierin ook je motivatiebrief én CV. Wij hopen je dan snel bij ons op kantoor in Houten of in Groningen te zien!

Traineeship – Capital Value

Als trainee bij Capital Value word je door de beste specialisten opgeleid tot professional in de woningbeleggingsmarkt.

De lat ligt hoog. Wij werken hard om het beste resultaat voor onze opdrachtgevers te bereiken. Daarbij werken we samen en zijn de lijnen kort. Wij betrekken je bij alle lopende projecten en zullen je laten zien hoe verkoopprocessen en taxatieopdrachten conform het protocol van Capital Value worden uitgevoerd.

Capital Value Academy
Het traineeship is onderdeel van ons Capital Value Academy programma waarin zowel hard skills als soft skills aan bod komen. Je krijgt een mentor die jou begeleidt je skills te verbeteren en je talent en interessegebied verder te ontwikkelen.

Daarnaast bieden wij

  • Alle ruimte om je te ontplooien en je ideeën ten uitvoering te brengen
  • Een informele bedrijfscultuur waar hard wordt gewerkt maar ook veel wordt gelachen
  • Een marktconform salaris
  • Gezellige collega’s, goede koffie, een lekkere lunch, maandelijkse borrels en leuke (sportieve) uitjes
  • Hybride werken: Utrecht, Amsterdam, Rotterdam en vanuit huis

Tijdens een traineeship bij Capital Value leer je alles over de woningbeleggingsmarkt en krijg je volop kans om je te ontwikkelen

Joost Jellesma, oud student Real Estate Studies, Groningen

Wil je meer weten?

Scan de QR code voor meer informatie of neem voor vragen direct contact op met Astrid Scheper via werken@capitalvalue.nl.

Junior Taxateur – Capital Value

Heb jij net je hbo- of wo- opleiding afgerond, interesse in vastgoed en wil je van de beste specialisten alles leren over het taxeren van woningen? Dan zijn wij op zoek naar jou. Met het grootste team van woningbeleggingstaxateurs in Nederland taxeren wij jaarlijks tienduizenden woningen door heel Nederland.

WAT GA JE DOEN?
Als junior taxateur ondersteun je ons ervaren team van RT taxateurs bij het uitvoeren van marktwaardetaxaties. Denk daarbij aan:

  • In kaart brengen van referenties op lokaal niveau
  • Verzorgen van bezichtigingen
  • Verwerken van taxaties in diverse TMS-systemen
  • Opstellen van taxatiemodellen en -rapporten
  • Inventarisatie van de markt
  • Beoordelen van objectinformatie, met inventarisatie van huurgegevens, kadastrale situatie, bouwkundige aspecten, marktomstandigheden, milieu en fiscaliteiten
  • Up-to-date houden van de referentiedatabases
  • Opstellen van presentaties en offertes
  • Verslaglegging van procedures
  • (Ondersteuning bij) productontwikkeling
  • Analyse en verwerken van grote databestanden
  • Op tijd en volledig informeren van onze klanten
  • Signaleren van kansen in de markt

OVER JOU
Je hebt een passie voor vastgoed en wil je graag verder ontwikkelen op het gebied van woningbeleggings-taxaties. Je bent enthousiast, leergierig en zorgvuldig en voelt je in je element in een informele werkomgeving waar hard gewerkt wordt en geen dag hetzelfde is.

FUNCTIE-VEREISTEN
Je hebt een afgeronde universitaire of hbo-opleiding (bij voorkeur een economische, bedrijfskundige, juridische of vastgoedgerelateerde studie). Je bent commercieel, accuraat,
ambitieus en vindt het leuk om de markt te vertalen naar waarden. Je kunt zowel zelfstandig als in een team goed opereren en vindt het een uitdaging om op zoek te gaan naar kansen in de markt. Daarnaast heb je een uitstekende beheersing van de Nederlandse en de Engelse taal. Relevante werkervaring binnen de vastgoedsector is een pré.

OVER ONS
Capital Value Taxaties is markteider in Nederland op het gebied van woningbeleggingstaxaties. Ook taxeren wij bedrijfs-, maatschappelijk- en zorgvastgoed. Onze opdrachtgevers zijn woningcorporaties, particuliere, institutionele en internationale beleggers, ontwikkelaars, financiële instellingen en lokale overheden.

WAT WIJ BIEDEN

  • Een belangrijke functie in een snelgroeiende organisatie
  • Een kans om het taxatievak te leren van de beste specialisten in Nederland
  • Een jonge, dynamische organisatie waarin (bijna) alles kan
  • Alle ruimte om je te ontplooien en je verder te ontwikkelen, ook door opleidingen
  • Een informele bedrijfscultuur waar hard wordt gewerkt maar ook veel wordt gelachen
  • Gezellige collega’s, goede koffie, een lekkere lunch, maandelijkse borrels en leuke (sportieve) uitjes.

WORD JIJ ONZE NIEUWE COLLEGA?

Herken jij je in de functieomschrijving en lijkt het je leuk om kennis te maken? Graag ontvangen we je CV met motivatie op werken@capitalvalue.nl.

Heb je nog vragen over deze vacature? Neem dan contact op met Astrid Scheper. Zij vertelt je graag meer over de functie, onze organisatie en de kansen die wij je kunnen bieden.

Senior Analyst (Logistics) – CBRE IM

Role type: Full-time
Areas of Interest: Investment Management
Location(s): London – England – United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland, Paris – Ile-de-France – France, Schiphol ‘- Noord-Holland – Netherlands

About the role and the team

Would you like to combine your analytical skills and experience with your passion for accuracy and projects? Are you that self-driven professional who wants to work in the international real asset industry? Then our EMEA Logistics Operator Division team offers you the perfect growing experience!

The successful candidate will be working alongside the Logistics leadership, covering all day-to-day aspects of data management of portfolios as well as handling the preparation of periodic client and internal reporting.

The EMEA Logistics team is mostly based in London and Paris, as well as Amsterdam, the EMEA HQ of CBRE Investment Management however candidates from all EMEA countries are welcome to apply (any location within Europe where CBRE IM has an office). The division is comprised of 35 team members in total, covering both Asset Management and Transactions as well as Customer relations and Property Management across several countries.

Your responsibilities will include:

STRATEGY

  • Assisting the Head of EMEA Logistics Operator Division to devise and implement a pan European strategy for the management, acquisition, and disposal of Logistics properties on behalf of internal clients as well as development and implementation of key business priorities.
  • Supporting and ensuring the company’s sector view and strategy are properly communicated both internally and externally.

OPERATIONAL EFFICIENCY

  • Assisting the Head of EMEA Logistics Operator Division and Sector Leadership Team to optimize, leverage and operate systems and processes to advance strategic objectives including to enhance investment performance, sustainability performance and investor/tenant clients’ satisfaction across the platform.
  • Assisting the sector leadership team to develop and implement a framework of “live” operational KPIs linking business operational requirements with reporting tools and working closely together with the Head of EMEA Logistics Operator Division, operations, analytics, real assets research and D&T teams.
  • Coordinating with the Logistics leadership team, tracking best practices and areas of improvement to develop “lessons learned” knowledge sharing within and between sectors, partnering with the operations team to implement (system adoption/business transformation).
  • Maintaining and regularly update progress in relation to key action plans including hold/fix/sell strategies, intensive asset objectives. Ensuring that meetings are properly scheduled and action plans followed-up.
  • Leading innovation and pilot projects as agreed with the Head of EMEA Logistics Operator Division.

REPORTING

  • Supporting the sector leadership team to prepare sector specific reports and decks (e.g. quarterly data review and verification/bi-annual reports/POCs etc). Devising and developing new reporting as required.
  • Developing and sharing strong commercial asset and market knowledge by developing appropriate tools to track comparable (leasing and transactions) to be shared with colleagues including the real assets research team: articulating market trends and contributing to formulate strategy and explain the key drivers of sector performance.
  • Liaising closely with the analytics team in relation to sector performance data, benchmarking, and analysis. Being a point of contact for ad-hoc analysis requests from different internal stakeholders.

What do you have to offer us?

  • You have the ability to work effectively in a team in a cross-cultural and multi-disciplinary environment.
  • You have real estate and/or sector background and strong academics, preferably with post-graduate education and experience in a related field (economics/finance).
  • You have between 3-5 years of post qualification experience.
  • You have strong financial analysis and modelling skills including valuation software (advanced excel, Argus) preferred.
  • You have strong work ethic and ambition and ability and willingness to travel.
  • You have problem solving and organisational skills: ability to coordinate multi-functional teams.
  • You have excellent written & verbal communication skills and ability to produce high quality plans under pressure.
  • You are fluent in English (additional languages are a distinct advantage).

About CBRE Investment Management

Our company is built on respect, integrity, service and excellence. From roles in portfolio, transaction and asset management to research, digital and technology and platform functions, there’s a place for you on our team. We provide a unique and collaborative culture that leads to expansive careers with a steady stream of new challenges and long-term opportunities. With over 900 employees spread over 30 offices across 21 countries, CBRE Investment management is a leading real assets investment management firm. In the Netherlands our 150 professionals work each day on the most exciting real assets projects from our offices at Schiphol.

Interested?
For more information and application visit https://careers.cbre.com/en_US/careers/JobDetail/99019