Consultant Real Estate Valuation (junior) – ValueMetrics

Ben jij net afgestudeerd of sta je aan het begin van je loopbaan, en heb je een passie voor vastgoed en vastgoedwaardering? Dan nodigen we je uit om ons team bij ValueMetrics te versterken!

Over ons
ValueMetrics ondersteunt woningcorporaties, institutionele beleggers en gemeenten bij het nemen van de beste vastgoedbeslissingen voor de toekomst. Wij begeleiden deze vastgoedeigenaren met hun asset management en waarderingsvraagstukken door data te vertalen in informatie. Dit doen wij door het ontwikkelen van software en benchmarks, door het organiseren van kennisuitwisseling platforms en door het geven van advies.

ValueMetrics is een vooruitstrevende, jonge en enthousiaste organisatie. Wij zijn intrinsiek gemotiveerd, productief en nemen verantwoordelijkheid. Onze resultaatgerichte werkomgeving kenmerkt zich door korte lijnen, een dynamische omgeving en een ‘can-do’ mentaliteit. Motivatie, ideeën en resultaten hebben bij ValueMetrics meer waarde dan jaren ervaring of functietitels.

Wat ga jij doen?
Als Consultant Real Estate Valuation ben je verantwoordelijk voor de leegwaardetaxaties van 2 miljoen woningen, in opdracht van grote woningcorporaties, institutionele beleggers en taxateurs. Deze taxaties voeren we uit met behulp van de Leegwaarde Indicator, een Automated Valuation Model (AVM). Je bent als startend consultant betrokken bij een deel van het proces, het klantcontact en/of de waardering. Samen gaan we ontdekken hoe jij je verder kan en wil ontwikkelen binnen onze organisatie.

Een greep uit jouw taken en verantwoordelijkheden

  • Het coördineren van het gehele proces ten behoeve van 2 miljoen leegwaardetaxaties;
  • Het bewaken van deadlines en acties rondom de leegwaardetaxaties;
  • Het voeren van inhoudelijke gesprekken met collega’s, woningcorporaties, institutionele beleggers en taxateurs;
  • Het tijdig signaleren van (structurele) problemen en oplossingen bieden;
  • Het ondersteunen en adviseren van woningcorporaties bij hun marktwaarderingsproces.

Bij het uitvoeren van je taken krijg je een grote mate van verantwoordelijkheid en vrijheid. Onze platte organisatiestructuur zorgt ervoor dat je direct antwoord krijgt op je vragen en nooit in je eentje staat. Je hebt de mogelijkheid om naar behoefte ondersteuning te krijgen van een ervaren collega, waardoor je altijd kunt sparren over de opdracht.

Wie zoeken wij?

  • Minimaal HBO+ denk- en werkniveau;
  • Kennis van het proces van vastgoedwaarderingen;
  • Goede planning en organisatorische kwaliteiten;
  • Affiniteit met taxatie- en datamodellen;
  • Uitstekende mondelinge en schriftelijke communicatievaardigheden;
  • Energieke en klantgerichte persoonlijkheid;
  • Hands-on mentaliteit en resultaatgerichte instelling;
  • Teamspeler die goed functioneert in een klein team, waarin jouw mening telt.

Wij bieden:

  • Salaris tussen de € 3.500 en € 5.000 bruto per maand op basis 40-urige werkweek;
  • Mogelijkheid tot flexibele werktijden binnen een 36-40 urige werkweek;
  • Thuiswerkplek van dezelfde kwaliteit als op kantoor;
  • Jonge en dynamische werkomgeving met veel ruimte voor groei;
  • Steile leercurve, met training ‘on the job’ en een personal development program;
  • Tijd voor ‘Me-time’, waarin je experimentele projecten kunt invullen met je eigen ideeën;
  • Aandacht voor het team met veel verschillende uitjes, gezellige borrels, buitenlandreisjes en nog veel meer.

Ben je geïnteresseerd?
Bekijk onze website valuemetrics.nl en solliciteer via Ronald Gilden, bereikbaar via
ronald.gilden@valuemetrics.nl of 06 15 34 20 23. Graag ontvangen we je CV en motivatie.

Junior Taxateur Woningmarkt – Capital Value

Heb jij net je hbo- of wo- opleiding afgerond, interesse in vastgoed en wil je van de beste specialisten alles leren over het taxeren van woningen? Dan zoeken wij jou! Wij bieden jong talent een unieke kans om alles van het vak te leren en uiteindelijk op te leiden tot Register-Taxateur via het meester-gezeltraject. Interesse? Lees dan snel verder. 

De functie
Jaarlijks taxeren wij meer dan tienduizend woningen door heel Nederland. Als junior taxateur ondersteun je ons ervaren team van Register-Taxateurs hierbij. Je werkzaamheden bestaan onder meer uit: 

Je werkzaamheden bestaan onder meer uit: 

  • In kaart brengen van referenties op lokaal niveau
  • Opstellen van taxatiemodellen en -rapporten
  • Inventarisatie van de markt
  • Beoordelen van objectinformatie, met inventarisatie van huurgegevens, kadastrale situatie, bouwkundige aspecten, marktomstandigheden, milieu en fiscaliteiten
  • Up-to-date houden van de referentiedatabases
  • Opstellen van presentaties en offertes
  • Verslaglegging van procedures
  • Extern en intern bezichtigen van complexen (met een collega Register-Taxateur)
  • (Ondersteuning bij) productontwikkeling
  • Analyseren en verwerken van grote databestanden 
  • Op tijd en volledig informeren van onze klanten
  • Signaleren van kansen in de markt

Over jou
Je hebt een passie voor vastgoed en je wilt je graag verder ontwikkelen op het gebied van woningbeleggingstaxaties. Je bent enthousiast, leergierig en zorgvuldig en voelt je in je element in een informele werkomgeving waar hard gewerkt wordt en geen dag hetzelfde is.

Functie-vereisten
Je hebt een afgeronde hbo- of wo-opleiding (bij voorkeur een economische, bedrijfskundige, juridische of vastgoedgerelateerde studie). Je bent commercieel, accuraat, ambitieus en vindt het leuk om de markt te vertalen naar waarden. Daarnaast heb je een uitstekende beheersing van de Nederlandse en de Engelse taal. 

Over ons
Capital Value is markteider in Nederland op het gebied van woningbeleggingstaxaties. Ook taxeren wij bedrijfs-, maatschappelijk- en zorgvastgoed. Onze opdrachtgevers zijn woningcorporaties, particuliere-, institutionele en internationale beleggers, ontwikkelaars, financiële instellingen en lokale overheden. Lees meer.

Wat wij bieden

  • Een belangrijke functie in een snelgroeiende organisatie
  • Een jonge, dynamische organisatie waarin (bijna) alles kan
  • Een kans om het taxatievak te leren van de beste specialisten in Nederland
  • Begeleiding van een mentor vanaf je eerste dag
  • Alle ruimte om je te ontplooien en je verder te ontwikkelen
  • Een kans om je op te leiden tot  Register-Taxateur via het meester-gezeltraject
  • Een informele bedrijfscultuur waar hard wordt gewerkt maar ook veel wordt gelachen
  • Een marktconform salaris
  • High End Technology (iPhone, Dell laptop en een high-tech beeldscherm)
  • Een kantoor op een centrale locatie in Eindhoven
  • Gezellige collega’s, goede koffie, een lekkere lunch, maandelijkse borrels en leuke (sportieve) uitjes.

Word jij onze nieuwe collega? Herken jij je in de functieomschrijving en lijkt het je leuk om kennis te maken? Graag ontvangen we je CV met motivatie op werken@capitalvalue.nl. Heb je nog vragen over deze vacature? Neem dan contact op met Marjolein Boerkamp. Zij vertelt je graag meer over de functie, onze organisatie en de kansen die wij je kunnen bieden.

(Junior) Researcher / Data Analist – Capital Value

Heb je net je HBO/WO opleiding afgerond en heb je affiniteit met vastgoed en onderzoek? Ben je leergierig en lijkt het je leuk om te werken binnen een team van specialisten op de woningbeleggingsmarkt? Dan zoeken wij jou!

Wat ga je doen?
In samenwerking met onze Head of Research en Head of Consultancy speel je een cruciale rol bij het uitvoeren van onderzoek ter ondersteuning van collega’s en/of externe klanten die gebruik maken van onze researchdiensten. Je bent verantwoordelijk voor het analyseren van gegevens op het gebied van woningbeleggingen en het interpreteren ervan voor diverse toepassingen. Je werkzaamheden bestaan onder andere uit:

  • Verzamelen, opschonen en analyseren van data over de woningmarkt en woningbeleggingsmarkt
  • Volgen van ontwikkelingen op de woningmarkt en in beleidsontwikkeling voor de woningmarkt
  • Opstellen van marktrapportages en datasets voor onze klanten
  • Verzorgen van presentaties over de woning(beleggings)markt
  • Meedenken over nieuwe analysemogelijkheden van onze data
  • Ontwerpen en onderhouden van onze databases

Over jou
Wij zoeken iemand die:

  • Aantoonbare affiniteit heeft met de Nederlandse woningmarkt en/of woningbeleggingsmarkt
  • Enige ervaring heeft met programmeertalen Python en SQL. Als je hier geen ervaring mee hebt, verwachten we dat je deze snel eigen kan maken
  • Goed overweg kan met programma’s zoals Excel en Powerpoint
  • HBO of WO is afgestudeerd in een voor vastgoedadvisering relevante studierichting (Real Estate Management, Vastgoedkunde, Economie, Sociale Geografie, Data Analyse, Geografische Informatie Management, Technische Bedrijfskunde)
  • Een analytische blik heeft
  • De Nederlandse en Engelse taal uitstekend beheerst in woord en schrift
  • Ervaring heeft met de software van Esri (ArcGIS online, ArcGIS Hub, Dashboards).

Over ons
Capital Value is specialist op de woning- en zorgmarkt en staat bekend om haar gedegen marktkennis en onderzoeken. Het Research & Consultancy team van acht enthousiaste collega’s ondersteunt op dagelijkse basis de taxatie- en makelaarsafdelingen van ons bedrijf en talloze externe klanten. Capital Value Consultancy is een snelgroeiend onderdeel van ons bedrijf, waardoor er volop ruimte is voor nieuwe ideeën en kansen om snel te groeien in een dynamische omgeving.

Wat wij bieden

  • Een kans om te werken bij de specialist op de woning- en zorgmarkt
  • Samenwerken met een professioneel team van 8 collega’s
  • Een uitdagende functie met doorgroeimogelijkheden in een snelgroeiende organisatie
  • Een jonge, dynamische omgeving waarin (bijna) alles kan
  • Een informele bedrijfscultuur waar hard wordt gewerkt maar ook veel wordt gelachen
  • Een marktconform salaris in overeenstemming met jouw werkervaring en capaciteiten
  • Een collectieve pensioenregeling
  • Gezellige collega’s, goede koffie, een lekkere lunch, maandelijkse borrels en leuke (sportieve) uitjes
  • Hybride werken: je werkt voornamelijk op ons kantoor in Utrecht, maar je kunt ook een dag thuiswerken of op een van onze kantoren in Amsterdam en Eindhoven.


Word jij onze nieuwe collega
Herken jij je in de functieomschrijving en lijkt het je leuk om kennis te maken? Graag ontvangen we je CV met motivatie op werken@capitalvalue.nl. Heb je nog vragen over deze vacature? Neem dan contact op met Marjolein Boerkamp (HR-Manager) of Thijs Konijnendijk (Head of Research). Zij vertellen je graag meer over de functie, onze organisatie en de kansen die wij je kunnen bieden.

Consultant Zorgvastgoed – Capital Value

Heb je affiniteit met vastgoed en onderzoek? Beschik je over 1 tot 3 jaar werkervaring in een (advies)functie binnen de vastgoedsector, ruimtelijke adviessector of gemeentelijke advisering? Dan zoeken wij jou! 

Wat ga je doen?
In deze rol zet je je expertise in voor het verstrekken van advies aan zorginstellingen, zorgvastgoedbeleggers en corporaties. Je voert gedetailleerde analyses uit en ontwikkelt strategieën om onze opdrachtgevers te helpen bij diverse uitdagingen. Je werkzaamheden bestaan onder andere uit:

  • Adviseren over investeren op de woningmarkt op basis van onze data en jouw kennis en inzichten
  • Uitvoeren van onder andere marktanalyses, haalbaarheidsstudies en locatieonderzoek
  • Ontwikkelen van diensten en producten om onze klanten optimaal te bedienen
  • Actief bijhouden van ontwikkelingen op de woningmarkt en woningbeleggingsmarkt

Over jou
We zoeken iemand die:

  • HBO/WO werk- en denkniveau heeft in de richting vastgoedkunde en real estate studies, sociale geografie en economie
  • Affiniteit heeft met data-analyse ten behoeve van advisering
  • Gedegen kennis en inzicht heeft in relevante marktontwikkelingen op de woning(beleggings)markt
  • Een analytische blik heeft en de wil om de verborgen vraag van de klant te achterhalen
  • Goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid heeft in het Nederlands en Engels
  • Goed overweg kan met programma’s zoals Excel en Powerpoint.

Over ons
Capital Value is marktleider in transacties op de woningbeleggingsmarkt en staat bekend om haar gedegen marktkennis en onderzoeken. Het Research & Consultancy team van momenteel acht enthousiaste collega’s ondersteunt op dagelijkse basis de taxatie- en makelaarsafdelingen van ons bedrijf en talloze externe klanten. Capital Value Consultancy is een snelgroeiend onderdeel van ons bedrijf, waardoor er volop ruimte is voor nieuwe ideeën en kansen om snel te groeien in een dynamische omgeving.

Wat wij bieden

  • Een kans om te werken bij de marktleider op de (zorg)woningbeleggingsmarkt
  • Samenwerken in een professioneel team van 8 collega’s
  • Een uitdagende functie met doorgroeimogelijkheden in een snelgroeiende organisatie
  • Een jonge, dynamische omgeving waarin (bijna) alles kan
  • Een informele bedrijfscultuur waar hard wordt gewerkt maar ook veel wordt gelachen
  • Een marktconform salaris in overeenstemming met jouw werkervaring en capaciteiten
  • Een collectieve pensioenregeling
  • Gezellige collega’s, goede koffie, een lekkere lunch, maandelijkse borrels en leuke (sportieve) uitjes
  • Hybride werken: je werkt voornamelijk op ons kantoor in Utrecht, maar je kunt ook een dag thuiswerken of op een van onze kantoren in Amsterdam en Eindhoven

Word jij onze nieuwe collega
Herken jij je in de functieomschrijving en lijkt het je leuk om kennis te maken? Graag ontvangen we je CV met motivatie op werken@capitalvalue.nl.
Heb je nog vragen over deze vacature? Neem dan contact op met Marjolein Boerkamp (HR-Manager) of Stefan Janssen (Head of Consultancy). Zij vertellen je graag meer over de functie, onze organisatie en de kansen die wij je kunnen bieden.

Consultant Woningbeleggingsmarkt – Capital Value

Heb je affiniteit met vastgoed en onderzoek? Beschik je over ongeveer 3 jaar werkervaring in een (advies)functie binnen de vastgoedsector of ruimtelijke of gemeentelijke adviessector? Dan zoeken wij jou!

Wat ga je doen?
In deze rol zet je je expertise in voor het verstrekken van advies aan ontwikkelaars, beleggers en overheden. Je voert gedetailleerde analyses uit en ontwikkelt strategieën om onze opdrachtgevers te helpen bij diverse uitdagingen. Je werkzaamheden bestaan onder andere uit:

  • Adviseren over investeringen op de woningmarkt op basis van onze data en jouw kennis en inzichten
  • Uitvoeren van onder andere marktanalyses, haalbaarheidsstudies en locatieonderzoek
  • Ontwikkelen van diensten en producten om onze klanten optimaal te bedienen
  • Actief bijhouden van ontwikkelingen op de woning- en woningbeleggingsmarkt

Over jou
We zoeken iemand die:

  • HBO/WO werk- en denkniveau heeft in de richtingen vastgoedkunde en real estate studies, sociale geografie en economie
  • Affiniteit heeft met data-analyse ten behoeve van advisering
  • Gedegen kennis en inzicht heeft in relevante marktontwikkelingen op de woning(beleggings)markt
  • Een analytische blik heeft en de wil om de verborgen vraag van de klant te achterhalen
  • Goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid heeft in Nederlands en Engels
  • Goed overweg kan met programma’s zoals Excel en Powerpoint.

Over ons
Capital Value is specialist op de woning- en zorgmarkt en staat bekend om haar gedegen marktkennis en onderzoeken. Het Research & Consultancy team van momenteel acht enthousiaste collega’s ondersteunt op dagelijkse basis de taxatie- en makelaarsafdelingen van ons bedrijf en talloze externe klanten. Capital Value Consultancy is een snelgroeiend onderdeel van ons bedrijf, waardoor er volop ruimte is voor nieuwe ideeën en kansen om snel te groeien in een dynamische omgeving.

Wat wij bieden

  • Een kans om te werken bij de marktleider op de woning- en zorgmarkt
  • Samenwerken in een professioneel team van 8 collega’s
  • Een uitdagende functie met doorgroeimogelijkheden in een snelgroeiende organisatie
  • Een jonge, dynamische omgeving waarin (bijna) alles kan
  • Een informele bedrijfscultuur waar hard wordt gewerkt maar ook veel wordt gelachen
  • Een marktconform salaris in overeenstemming met jouw werkervaring en capaciteiten
  • Een collectieve pensioenregeling
  • Gezellige collega’s, goede koffie, een lekkere lunch, maandelijkse borrels en leuke (sportieve) uitjes
  • Hybride werken: je werkt voornamelijk op ons kantoor in Utrecht, maar je kunt ook een dag thuiswerken of op een van onze kantoren in Amsterdam en Eindhoven.

Word jij onze nieuwe collega
Herken jij je in de functieomschrijving en lijkt het je leuk om kennis te maken? Graag ontvangen we je CV met motivatie op werken@capitalvalue.nl. Heb je nog vragen over deze vacature? Neem dan contact op met Marjolein Boerkamp (HR-Manager) of Stefan Janssen (Head of Consultancy). Zij vertellen je graag meer over de functie, onze organisatie en de kansen die wij je kunnen bieden.

Junior Taxateur Woningmarkt – Capital Value

Heb jij net je hbo- of wo- opleiding afgerond, interesse in vastgoed en wil je van de beste specialisten alles leren over het taxeren van woningen? Dan zijn wij op zoek naar jou! Wij bieden jong talent graag de kans om snel veel praktijkervaring op te doen en via het meester-gezeltraject een opleiding te volgen tot Register-Taxateur. Lees snel verder!

De functie
Je komt te werken binnen een team van ervaren Register-Taxateurs dat zich dagelijks bezighoudt met het taxeren van woningportefeuilles (zowel bestaand als nieuwbouw) door heel Nederland. In jouw functie ondersteun je de Register-Taxateurs gedurende het gehele taxatieproces, van acquisitie tot de oplevering van het definitieve taxatierapport.

Je werkzaamheden bestaan onder meer uit: 

  • In kaart brengen van referenties op lokaal niveau
  • Opstellen van taxatiemodellen en -rapporten
  • Inventarisatie van de markt
  • Beoordelen van objectinformatie, met inventarisatie van huurgegevens, kadastrale situatie, bouwkundige aspecten, marktomstandigheden, milieu en fiscaliteiten
  • Up-to-date houden van de referentiedatabases
  • Opstellen van presentaties en offertes
  • Verslaglegging van procedures
  • Extern en intern bezichtigen van complexen (met een collega Register-Taxateur)
  • (Ondersteuning bij) productontwikkeling
  • Analyseren en verwerken van grote databestanden 
  • Op tijd en volledig informeren van onze klanten
  • Signaleren van kansen in de markt

Over jou
Je hebt een passie voor vastgoed en je wilt je graag verder ontwikkelen op het gebied van woningbeleggingstaxaties. Je bent enthousiast, leergierig en zorgvuldig en voelt je in je element in een informele werkomgeving waar hard gewerkt wordt en geen dag hetzelfde is.

Functie-vereisten
Je hebt een afgeronde hbo- of wo-opleiding (bij voorkeur een economische, bedrijfskundige, juridische of vastgoedgerelateerde studie). Je bent commercieel, accuraat, ambitieus en vindt het leuk om de markt te vertalen naar waarden. Daarnaast heb je een uitstekende beheersing van de Nederlandse en de Engelse taal. 

Over ons
Capital Value Taxaties is markteider in Nederland op het gebied van woningbeleggingstaxaties. Ook taxeren wij bedrijfs-, maatschappelijk- en zorgvastgoed. Onze opdrachtgevers zijn woningcorporaties, particuliere-, institutionele en internationale beleggers, ontwikkelaars, financiële instellingen en lokale overheden. Lees meer

We werken met name vanuit ons kantoor in Utrecht, maar hybride werken vanuit huis of op een van onze kantoren in Amsterdam of Eindhoven is op termijn mogelijk.

Wat wij bieden

  • Een belangrijke functie in een snelgroeiende organisatie
  • Een jonge, dynamische organisatie waarin (bijna) alles kan
  • Een kans om het taxatievak te leren van de beste specialisten in Nederland
  • Begeleiding van een mentor vanaf je eerste dag
  • Alle ruimte om je te ontplooien en je verder te ontwikkelen
  • Een kans om je op te leiden tot  Register-Taxateur via het meester-gezeltraject
  • Een informele bedrijfscultuur waar hard wordt gewerkt maar ook veel wordt gelachen
  • Een marktconform salaris
  • High End Technology (iPhone, Dell laptop en een high-tech beeldscherm)
  • Een kantoor op een centrale locatie in Utrecht
  • Gezellige collega’s, goede koffie, een lekkere lunch, maandelijkse borrels en leuke (sportieve) uitjes.

Word jij onze nieuwe collega? Herken jij je in de functieomschrijving en lijkt het je leuk om kennis te maken? Graag ontvangen we je CV met motivatie op werken@capitalvalue.nl. Heb je nog vragen over deze vacature? Neem dan contact op met Marjolein Boerkamp. Zij vertelt je graag meer over de functie, onze organisatie en de kansen die wij je kunnen bieden.

Commercieel Projectmanager Klant & Markt – Dura Vermeer

Ben jij in staat om met onze opdrachtgevers (woningcorporaties, beleggers en ontwikkelende bouwers) in gesprek te gaan? Ben jij creatief en zie je altijd commerciële kansen? Ben je geïnteresseerd in de ‘vraag achter de vraag’? Vind jij het uitdagend om de klantvraag te overtreffen? Sluit je dan aan bij het team van Klant, Markt en Maatschappij van THUIS – de showroom en draag bij aan een mooie en gezonde orderportefeuille.

Dit wordt jouw baan

Als commercieel projectmanager (bij Dura Vermeer noemen we de functie officieel: Projectmanager Klant, Markt en Maatschappij) speel je een essentiële rol bij de verwerving van onze projecten in de woning(af)bouw. Je kan hierbij denken aan beleggers, (ontwikkelende) bouwers, vastgoedontwikkelaars en woningcorporaties. Jouw grootste uitdaging is dan ook het verder vergroten en krachtig positioneren van de marktpositie van THUIS – de showroom om een blijvende impact te maken in de markt. Dat is voor jou geen probleem, want jij krijgt energie van het leggen van duurzame relaties voor de lange termijn. Jij bent commercieel aangelegd, gaat recht op je doel af, maar kan ook goed luisteren en overtuigen.

Je voert acquisitiegesprekken, geeft presentaties en vindt het leuk om relaties op te bouwen en te onderhouden. Je onderzoekt trends, ontwikkelingen en kansen in de markt. Je pakt leads en selecties op en bent het gezicht naar onze opdrachtgevers. Vanuit onze missie ‘Het Goede Doen’ zet jij je daarbij in voor een (sociaal) duurzame gebouwde omgeving. Na gunning blijf je betrokken tot en met contractvorming en draag je zorg voor een goede overdracht aan het verkoopteam. Je blijft tot en met oplevering en zeker ook daarna dé spil in de klantrelatie.

Doordat jij al enige jaren ervaring hebt in de bouw/ontwikkeling sector heb jij een groot netwerk, veel relaties en zorg jij ervoor dat je bij de juiste partijen aan tafel komt. Je bent dan ook veel onderweg en start jouw dagen vaak met het bezoeken van nieuwe klanten door heel Nederland. Met jouw kennis over sanitair en keukens overtuig jij de partijen dat THUIS – de showroom de samenwerkingspartner is waar de klant naar op zoek is bij het ontwikkelen van vastgoed of renovaties.

Ben jij gedreven, ondernemend, klantgericht en op zoek naar een uitdagende commerciële en creatieve functie? Bij THUIS – de showroom krijg jij dé kans om als een echte ondernemer op te treden, waarbij je zelf verantwoordelijk bent voor het binnenhalen van nieuwe klanten. Je krijgt alle vrijheid om je dagen zelf in te delen en jouw rol in te vullen. Kom jij ons team versterken?

Hier zit je op je plek

Je bent in deze rol veel onderweg maar werkt ook vanuit onze landelijke showroom ‘THUIS’ in Utrecht. THUIS is dé plek waar inspiratie, vakmanschap en innovatie THUISkomen. In onze showroom helpen wij jaarlijks ruim 1.000 kopers van een nieuwbouwhuis met het vervullen van hun woonwensen. Wij bieden onze klanten een unieke showroomervaring en zorgen ervoor dat klanten hun droomwoning realiseren. Met onze uitgebreide collectie van hoogwaardige materialen, stijlvolle designs en duurzame oplossingen creëren we een omgeving waar klanten zich direct thuis voelen.

Wil je weten hoe Showroom THUIS er uit ziet? Neem dan een kijkje op: www.thuis-deshowroom.nl

THUIS is onderdeel van Dura Vermeer Bouw en Vastgoed.

We hebben stevige ambities – en daarvoor geldt dat we die alleen kunnen waarmaken dankzij onze mensen. Als beste werkgever maken wij ons er daarom hard voor dat jij elke dag opnieuw kiest voor Dura Vermeer. Dat jij net zo trots bent op wat we maken als wij dat zijn. Dat iedereen die bij ons werkt gelukkig is. Dat je bij ons jezelf kunt zijn, je veilig voelt en je kunt uitspreken. En dat je tot je recht komt. En het beste uit jezelf kunt halen.

Dit breng jij mee

  • Je hebt een afgeronde HBO / WO opleiding, (Bouwkunde, Architectuur, (Bouw) Technische Bedrijfskunde, Vastgoed & Makelaardij, Planologie, Ruimtelijke Ordening, een commerciële of een vergelijkbare opleiding).
  • Minimaal drie jaar werkervaring in een soortgelijke rol, bijvoorbeeld als tendermanager, ontwikkelmanager, accountmanager, salesmanager, etc.
  • Affiniteit in het marktsegment keukens, of een netwerk binnen de ontwikkelaars, beleggers, vastgoed en/of woningcorporaties.
  • Ondernemerschap, inlevingsvermogen en creativiteit.
  • Jij hebt een passie voor het sales vak en de natuurlijke drive om te slagen in commerciële doelstellingen.
  • Je bent een uitstekende gesprekspartner, zowel tijdens adviesgesprekken als tijdens een netwerkborrel.
  • Je bent iemand die niet afwacht, maar bent in staat om kansen te zien en acties te ondernemen.

Dit bieden wij jou

  • Een goed salaris dat meegroeit met jouw ontwikkeling.
  • 25 verlofdagen met de mogelijkheid om dagen te verkopen.
  • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals een standaard verzekering van alle werknemersrisico’s, pensioenregelingen, een extra aanvulling bij arbeidsongeschiktheid en een bijdrage voor het vakbondslidmaatschap.
  • Een goede werk-privébalans dankzij soepele regelingen voor arbeidsduur en werktijden en moderne verlofvormen voor onder meer ouderschap, calamiteiten en mantelzorg.
  • Voor verse vaders/partners: 100% doorbetaling van je salaris tijdens je (aanvullende) geboorteverlof.
  • Veel aandacht voor jouw groei, met onze eigen Dura Vermeer academie en een vergoeding in tijd en geld voor zowel vak- als loopbaangerichte opleidingen.
  • Een (elektrische) leaseauto.
  • Een smartphone en laptop.
  • Een vitaliteitsprogramma.
  • Een eindejaarsgeschenk, zomerse BBQ’s, winterse kerstborrels en legendarische personeelsfeesten.
  • En last but not least: fijne collega’s die in een professionele omgeving zorgen voor een ongekend goede werksfeer.

Wil jij ook meer uit je werk halen?

Dan zijn wij nieuwsgierig naar jou! Solliciteren kan direct via onze website middels de solliciteerbutton onder de vacature.

Meer weten? Neem contact op met onze recruiter. Bel of mail corporate recruiter Stephanie de Breuk op s.d.breuk@duravermeer.nl

Client Accountant – Savills

Savills is op zoek naar een Client Accountant voor de afdeling Property Management.

Full-time / Part-time · Amsterdam

Wat is vereist?

  • HBO werk- en denkniveau, voorkeur voor een achtergrond in Bedrijfseconomie
  • Goede communicatieve vaardigheden (mondeling & schrift) in het Nederlands
  • Vaardig in Microsoft Office (Word en Excel)
  • Je kunt gestructureerd werken, hebt cijfermatig inzicht en kunt in drukke periodes het hoofd koel houden
  • Je bent in staat klant- en oplossingsgericht te handelen

Wat krijg je?

  • Een dynamische werkomgeving waarin jij volop de ruimte krijgt voor eigen initiatieven en ideeën
  • Focus op jouw persoonlijke ontwikkeling door opleiding en trainingen
  • Een fantastisch uitzicht over Amsterdam vanuit de 23e verdieping van ons kantoor midden op de Zuidas
  • Uitgebreide lunch op kantoor
  • Korting op diverse sportabonnementen

Wat houdt de functie in?

Op de afdeling Property Management werken 55 professionals. Het is een dynamische en brede afdeling die bestaat uit zowel technisch, administratief als commercieel management. Wij beheren alle typen commercieel vastgoed, verspreid door heel Nederland voor nationale en internationale klanten.

Als Client Accountant/Portefeuille Administrateur ben je samen met de technisch manager en accountmanager verantwoordelijk voor het beheer van één of meerdere van onze vastgoedportefeuilles. Vanuit jouw rol draag jij zorg voor de financieel administratieve zaken.

In de eerste periode word je begeleid door medewerkers in dezelfde functie, hierdoor leer je op een prettige manier kennis maken met de werkzaamheden in de functie maar ook met je directe collega’s. Na de inwerkperiode werk je zelfstandig maar ook veel in teamverband voor één of meerdere klanten. 

Wat houdt de functie in?

  • Het verzorgen van de huuradministratie inclusief het verwerken van relevante mutaties;
  • Het maken van aansluitingen en sluiten van boekhoudkundige periodes;
  • Het verzorgen van een tijdige aanlevering van gegevens (waaronder financiële rapportages) die voortvloeien uit de met de opdrachtgevers gemaakte afspraken;
  • Het maken van analyses naar aanleiding van de vervaardigde rapportages;
  • Relaties onderhouden met onder meer opdrachtgevers, accountants en overige partijen;
  • Verzorgen van de cashflowprognoses en voorbereiden van BTW-aangiften voor de beheerde projecten;
  • Het verstrekken van de benodigde managementinformatie aan de leidinggevende en de betrokken stakeholders.

Property Management

Op de Property Management afdeling werken c.a. 55 professionals, verdeeld over drie disciplines: technisch, administratief en commercieel beheer. Wij beheren alle typen commercieel vastgoed; van kantoren en winkelcentra tot logistiek vastgoed, zowel voor nationale als internationale opdrachtgevers. Lees hier verder

Contact:
Voor een organisatie die werkt aan diversiteit is het dan ook vanzelfsprekend dat Savills iedereen verwelkomt om te solliciteren. Ongeacht je leeftijd, gender en culturele-achtergrond; we nodigen je uit om te solliciteren. Voor meer informatie over deze functie kun je mailen naar vacatures@savills.nl t.a.v. Pepijn Gerritsen. Wil je direct solliciteren kan dat: Solliciteer nu

Ontwikkelaar – Dalpha Real Estate

Klaar voor een nieuwe stap in je carrière? Heb je als ontwikkelaar een passie voor vastgoed? Ben je ondernemend, een echte teamspeler en ga jij geen uitdaging uit de weg? Lees dan verder!

Over ons:

Bij Dalpha ontwikkelen we de buurten van morgen! Hoe pakken we dat aan? Met een flinke dosis nieuwsgierigheid en innovatie transformeren we gewone ruimtes – van winkels tot kantoren en woningen – tot bruisende hubs voor de volgende generaties. Dalpha staat met haar design-build-operate strategie voor duurzame buurten die niet alleen gebruikers, maar ook vastgoedeigenaren op lange termijn waarde bieden.

Dalpha werkt niet alleen, als onderdeel van de Rasile Group, werken we samen Dasym, denktank FreedomLab en Dasym Ventures, in een uniek ecosysteem van bedrijven.

Wat ga je doen?

Jij wordt als ontwikkelaar de drijvende kracht achter onze toonaangevende projecten. Dit betekent bijdragen aan het hele proces, vanaf het eerste idee tot de laatste schroef. Als lid van het Dalpha Ontwikkelingsteam werk je aan integrale projecten in zowel de woningbouw als commercieel vastgoed. We richten ons op het ontwikkelen van unieke buurten en gebouwen die een positieve impact hebben op de samenleving, economie en het milieu. Je krijgt de kans om bij te dragen aan diverse (her)ontwikkelingsprojecten, vanaf de initiatieffase tot en met de realisatie. Jouw taken zijn zo divers als onze visie:

  • Actief samenwerken met ontwerpers, architecten, adviseurs, bouwers en andere partners om onze dromen tot leven te brengen.
  • Strakke planningen, strakke budgetten: jij houdt alles in de gaten.
  • Van vergunningen tot aannemers: jij zorgt dat alles op rolletjes loopt.
  • Teamwork makes the dream work: je werkt nauw samen met verschillende afdelingen om onze projecten naar een hoger niveau te tillen.

Wat verwachten we van jou?

  • Een afgeronde (HBO/)WO-opleiding in bouwkunde, vastgoed of een technische richting.
  • Minimaal 5-7 jaar relevante werkervaring in (project)ontwikkeling binnen de vastgoedsector.
  • Sterke analytische, communicatieve en organisatorische vaardigheden.
  • Je bent cijfermatig sterk, gaat nauwkeurig te werk en bent financieel goed onderlegd.
  • Planmatig sterk en beschikt over technische ervaring.
  • Uitstekende beheersing van Nederlands en Engels, zowel mondeling als schriftelijk.
  • Je bent een teamspeler, maar kunt ook zelfstandig werken.
  • Resultaatgericht en goed in het onderhouden van relaties.

Wat bieden wij?

  • Een inspirerende werkomgeving in het prachtige Laren.
  • Een rol waarin jij jezelf volledig kunt ontplooien.
  • Een hecht team van enthousiaste collega’s.
  • Marktconform salaris, 30 vakantiedagen, leaseauto en een premievrij pensioen.
  • De mogelijkheid om wekelijks te sporten met een personal trainer.
  • Gezellige events en borrels.
  • Flexibiliteit om deels vanuit huis te werken.

Klinkt dit als jouw ideale kans?
Solliciteer nu en laat ons zien waarom jij onze nieuwe ontwikkelaar moet zijn! Sollicitatie kan gericht worden aan Yvette IJsbrandy (HR Manager) via hr@rasile-group.com.

Associate Fund Manager – Primevest Capital Partners

0.8 – 1.0 FTE Utrecht (Hybrid)

Apply now for Associate Fund Manager and join our Parking & Mobility team. Are you ready for the next step in your real asset investment management career?

Why Primevest?

  • Europe’s leading car park investment manager;
  • Brand-new office in the heart of Utrecht (near Central Station);
  • An open, inspiring, informal and young working environment, where you can make impact;
  • We strive to be ‘a great place to work’ and we prioritize employee satisfaction;
  • Fantastic learning and development opportunities, potential to present yourself and build your CV;
  • Possibility to join courses and trainings for professional and personal development;
  • Flexible working environment and option to work from home;
  • Competitive compensation and secondary employment conditions;
  • Travel allowance.

You are…
… an experienced professional (ca. 5 years) in fund- and investment management;
… experienced in the operational real estate/asset and/or car park industry;
… used to work in an international context with institutional investors;
… able to translate client needs into clear investment strategies, reports and proposals;
… strong in data-management, research and analytics;
… skilled in building reports and presentations;
… able to communicate effectively with internal- and external stakeholders (institutional investors, lenders, market participants and service providers);
… fluent in English, proficiency in German would be an advantage;
… self-motivated, eager to learn, a strong team player and possess a ‘can-do’ mentality.

Your responsibilities
As an ‘Associate Fund Manager’ at Primevest you will be involved in the day-to-day fund- and investment management of our Parking & Mobility funds with an emphasis on continuous portfolio, financial and strategic analyses to optimise current fund performance. Together with the Head of Parking & Mobility and other team members (Finance and Portfolio Management) you will define and prepare fund strategies for our dedicated funds, and you will actively support the ESG strategy implementation.

In addition, you are the first line of communication towards our investors and service providers and in the lead of preparing investor reporting and presentation material for investor meetings. When needed you take the lead in transaction management or financing, acquisition and/or disposition processes. Since we truly believe in a team-effort, we expect you to contribute to the improvement and growth of the team and business development of our Parking & Mobility funds in general.

Enthusiastic about this job?
Please send your short motivation and your CV by e-mail to babette.hendrikse@primevestcp.com
If you have any other questions regarding the job please contact: Bas Magielse, Head of Parking & Mobility, bas.magielse@primevestcp.com / +31(0) 6 53196186.

More about us
Primevest is a pan-European fully independent investment management partner, specialized in robust and innovative investment strategies in real assets. Our extensive network and profound expertise span across various domains, including parking & mobility, communication infrastructure and (health care) residential. We believe that investing in mobility, connectivity and urban living prepares cities for the future, while empowering our clients to build a sustainable financial future for themselves and next generations. Through two investment labels, ‘Primevest Capital Partners’ and ‘Holland Immo Group’ we are able to service institutional mandates as well as private clients and family offices. Currently, we manage over € 3 billion in assets spread across a high-performing investment portfolio consisting of 30 active funds.

Our activities at a glance

  • Europe’s leading car park investment manager
  • First mover in Communication and Infrastructure
  • Proven track record in the (health care) residential sector

Facts & figures

  • Active in 12 European countries
  • € 3.1 billion AuM
  • 3 offices in Berlin, Utrecht and Eindhoven
  • International team of 65 professionals