Vacature

Werkstudent Finance (16-24 uur per week)

Ben jij nog student of net afgestudeerd en op zoek naar een baan voor 16-24 uur per week en wil je aan de slag bij één van de marktleiders in de vastgoedbranche? Dan bieden wij je de perfecte plaats. Wij zijn op zoek naar een enthousiaste kracht die ondersteuning biedt op financieel-administratief gebied.

Wat ga je doen?

In deze functie houd jij je onder andere bezig met het verwerken van diverse kostenallocaties, ben je het aanspreekpunt voor de business en externe leveranciers voor vragen over inkoopfacturen en het inkoopproces. Je wordt verantwoordelijk voor het bijhouden van de investeringen, het boeken van de afschrijvingen en het rapporteren over vast actief. Assisteren bij de maandafsluiting en controle op en analyse van balansposten behoren eveneens tot de werkzaamheden. Je maakt deel uit van het Finance Team en je werkt onder toezicht van ervaren Financial Controllers. Binnen het Finance team wordt met gedrevenheid en toewijding gewerkt en is er een hoog niveau van dienstverlening. Balans tussen professionaliteit en het menselijke, sociale aspect vinden wij heel belangrijk. Het team bestaat uit 7 personen en binnen het team worden taken in voorkomende gevallen van elkaar overgenomen. Het betreft een functie die naar ons idee goed kan worden ingevuld door financiële studenten die een kijkje in de keuken van CBRE of een Finance afdeling willen nemen of net afgestudeerden die op zoek zijn naar een baan en ondertussen graag willen werken.

Wat heb je ons te bieden?

• Je bent student of je bent net afgestudeerd in een financiële of bedrijfs administratieve richting;
  • Je kunt accuraat werken;
  • Je hebt een flexibele en klachtgerichte instelling;
  • Je woont in de omgeving van Amsterdam;
  • Je bent ca. drie dagen per week beschikbaar voor in ieder geval een periode van zes maanden;
  • Je hebt een zeer goede kennis Excel;
  • Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.

Wat hebben we jou te bieden?

CBRE wil jong talent een podium bieden. Onze organisatie is dan ook de perfecte plek om je professioneel en persoonlijk verder te ontwikkelen. Daarnaast biedt ons opleidingsprogramma, De CBRE Academy, de kans om je door middel van opleidingen, trainingen en workshops verder te ontwikkelen. Binnen CBRE wordt hard gewerkt maar tijd voor ontspanning vinden wij net zo belangrijk. Er worden geregeld activiteiten georganiseerd zoals borrels, bedrijfs-en afdelingsuitjes. Wij bieden je een functie in een enthousiast en gedreven team en een fijne werkomgeving met veel uitdagingen en mogelijkheden om jezelf te ontplooien.

Wie is jouw nieuwe werkgever?

CBRE is een organisatie waarbij het niet uitmaakt of je een ervaren professional of een jong talent bent, en op welke positie je speelt. We bieden iedereen de vrijheid om kansen te zien en te pakken. We werken hard voor onze successen en vieren die met elkaar. Met ruim 80.000 medewerkers verspreid over 450+ kantoren in 70+ landen is CBRE wereldwijd marktleider in real estate consultancy. In Nederland werken onze 500+ professionals vanuit Amsterdam, Den Haag, Eindhoven, Rotterdam, Utrecht en Zwolle elke dag aan de mooiste vastgoedprojecten.

Wil jij een real career in real estate?

Solliciteer dan via onderstaande button. Binnen twee weken ontvang je van ons een reactie. Nog vragen? Onze Recruiter Maaike Schelling beantwoordt ze graag via Recruitment@werkenbijcbre.nl of (020) 626 26 91.

Bestanden moeten kleiner zijn dan 24 MB.
Toegestane bestandstypen: pdf doc docx odt.
Bestanden moeten kleiner zijn dan 24 MB.
Toegestane bestandstypen: pdf doc docx odt.