Vacature

Stagiar(e) Projectmanagement en -ontwikkeling

Impact Vastgoed is een jong en energiek bedrijf, dat vol in ontwikkeling is. Ben jij in de afrondende fase van je studie en wil je graag jouw afstudeeronderzoek combineren met praktijkervaring? Dan biedt Impact Vastgoed jou graag de ruimte om een kijkje in onze ‘keuken’ te nemen en te zien wat wij doen en hoe wij werken. Je hoort de ervaringen van onze medewerkers en je ziet voor welke uitdagingen zij staan.

Als jij je herkent in onderstaande criteria, maken wij graag kennis met jou:

• een bijna afgeronde masteropleiding;
  • goede technische kennis en financieel inzicht;
  • commercieel, ondernemend, hands-on mentaliteit, open en communicatief vaardig;
  • grote mate van zelfstandigheid.

De stage

Een stage is natuurlijk een perfecte manier om elkaar te leren kennen en van elkaar te leren. Je loopt mee met diverse collega’s om praktijkervaring op te doen op het gebied van projectmanagement en projectontwikkeling. Naast goede begeleiding bieden we je ruimte voor eigen initiatieven, veel zelfstandigheid en verantwoordelijkheid omringd door enthousiaste professionals in een informele werksfeer. Uiteraard krijg je van ons een stagevergoeding en bij goede prestaties de mogelijkheid om door te groeien binnen onze organisatie.

Ook bestaat de mogelijkheid om je afstudeerscriptie bij ons te schrijven.

Wie zijn wij?

De vastgoedmarkt is in beweging; oude kantoren worden gesloopt of ingrijpend vernieuwd naar bedrijfsruimte of geconverteerd naar modern wonen. Impact Vastgoed houdt zich actief bezig met het (her)ontwikkelen en transformeren van bijzondere en onderscheidende gebouwen. De toekomstige gebruikers staan hierbij centraal. Met onze hands-on mentaliteit, vriendelijkheid en onze kennis en expertise stellen wij onszelf als doel op de juiste wijze ruimte te bieden aan mensen. Niet voor niets is onze slogan dan ook: Impact Vastgoed geeft ruimte aan mensen.

Interesse?

Ben jij de hands-on student die graag praktijkkennis zou willen opdoen in een dynamische leeromgeving, reageer dan door onderstaand formulier in te vullen en jouw motivatiebrief en CV te uploaden.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Bestanden moeten kleiner zijn dan 24 MB.
Toegestane bestandstypen: pdf doc docx odt.
Bestanden moeten kleiner zijn dan 24 MB.
Toegestane bestandstypen: pdf doc docx odt.