Vacature

Stagiair Vastgoed bij SPF Beheer HBO/WO Vastgoed (m/v)

Jouw stage bij SPF Beheer vastgoed

Ben jij bezig met een HBO- of WO-studie en wil je graag praktijkervaring opdoen in een kleine, compacte organisatie? Dan ben je bij ons op het goede spoor.

In jouw rol als stagiair vervul je ondersteunende taken bij de acquisitie van nieuwe vastgoedbeleggingsobjecten. Je werkt samen met 4 acquisiteurs aan allerlei vastgoedvraagstukken. Zo zal je betrokken worden bij verschillende acquisitie-trajecten, marktonderzoeken, duurzaamheidsbeleid, het opzetten van financiële haalbaarheidsanalyses en het voorbereiden van presentaties en bijbehorende taken.

We zoeken een enthousiaste stagiair die praktijkervaring wil opdoen. Een afstudeerstage behoort niet tot de mogelijkheden.

Jouw kwaliteiten en vaardigheden

• Je bent bezig met een HBO- of WO-studie Bouwkunde, Economie, Finance, Bedrijfskunde, Vastgoed en Makelaardij of vergelijkbaar;
  • Aantoonbare affiniteit met vastgoed(beleggingen);
  • Een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Sterke analytische vaardigheden, resultaatgericht met oog voor kwaliteit;
  • Goede sociale en communicatieve eigenschappen;
  • Ambitieus, zelfstandig, kritisch, doortastend en goed kunnen presteren onder tijdsdruk;
  • Een stevige en leergierige persoonlijkheid

Als jij denkt dat deze stage iets voor jou is en dat je voldoet aan het profiel, dan willen we graag met je kennismaken.

Arbeidsvoorwaarden

Locatie: Utrecht

Type stage: meewerkstage

Salaris: stagevergoeding

Start: per 1 februari (voorkeur)

Duur: minimaal 3 maanden

Dagen: minimaal 4 dagen per week

SPF Beheer

SPF Beheer verzorgt de advisering en uitvoering van pensioenen, vermogensbeheer en verschillende aanvullende regelingen voor een selecte groep klanten. Met een beheerd vermogen van circa 20 miljard zijn we een middelgrote speler in de wereld van pensioenen. De organisatie is met ruim 180 medewerkers compact en de omgangsvormen zijn informeel. Onze mensen verstaan hun vak, zijn flexibel, collegiaal en weten van aanpakken. Onze kernwaarden zijn betrouwbaar, verandervermogen

Voor meer info: www.spfbeheer.nl​​

Meer informatie/solliciteren

Ben jij de kandidaat die wij zoeken? Stuur dan je motivatie en CV naar ons op via jvanpeer@spfbeheer.nl.

Voor meer informatie kan contact worden opgenomen met Joost van Peer via telefoonnummer 06 21 22 76 62.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Bestanden moeten kleiner zijn dan 24 MB.
Toegestane bestandstypen: pdf doc docx odt.
Bestanden moeten kleiner zijn dan 24 MB.
Toegestane bestandstypen: pdf doc docx odt.