Vacature

Stagiair Research & Consultancy

De afdeling Research & Consultancy heeft als belangrijkste taak het bijeenbrengen van kennis over alle aspecten van de vastgoedmarkt om hiermee de besluitvorming van onze klanten, zowel intern als extern, optimaal te ondersteunen. Daarom heeft deze afdeling binnen Savills een belangrijke spilfunctie op het gebied van de strategische informatievoorziening.. Op basis van onze verzamelde kennis beschrijft en analyseert de afdeling alle trends & ontwikkelingen op de vastgoedmarkt. Daarnaast is Research & Consultancy verantwoordelijk voor de interne en externe kennisverspreiding o.a. door middel van onze publicaties.

Savills biedt jou de kans om gedurende een periode van 6 maanden mee te lopen en kennis te maken met diverse werkzaamheden op het gebied van de vastgoedmarkt. Een stage binnen Research & Consultancy biedt je hierbij een brede en goede basis waarop je de rest van je carrière verder kunt bouwen.

Deze stage biedt je de gelegenheid om relevante werkervaring op te doen en ondertussen te werken aan je afstudeeronderzoek. Tijdens de afstudeerperiode word je intensief begeleid door collega’s enmaak je actief deel uit van het team.

Wij bieden de mogelijkheid om:

• Volledig mee te draaien binnen de organisatie;
  • Brede (werk) ervaring op te doen binnen de vastgoedmarkt;
  • Intensieve begeleiding;
  • Een afstudeeronderzoek uit te voeren (onderwerp in overleg).

Wat heb jij ons te bieden?

• Je weet prioriteiten te stellen, bent integer, creatief, gedreven en enthousiast. Daarnaast heb je een uitstekend analytisch vermogen en kun je secuurheid combineren met het werken met deadlines;
  • Je studeert planologie, sociale geografie, vastgoedkunde, real estate & housing of een ander vastgoed gerelateerde studie
  • Óf je bent student aan een bedrijfskundige- of management opleiding en hebt affiniteit met data-analyse;
  • Vierdejaarsstudent(e) HBO of WO student(e) en staat op het punt te starten met je afstudeertraject;
  • Interesse in de ontwikkelingen op de vastgoedmarkt;
  • Goede kennis van Microsoft Office, ervaring met Indesign en GIS is een pre;
  • Goede communicatieve vaardigheden, zowel Nederlands als Engels;
  • Een proactieve houding, leergierig en je kan goed werken in teamverband.

Wat bieden wij?

Savills biedt een afwisselende stage voor 6 maanden in een internationale werkomgeving waar samenwerking, kwaliteit, persoonlijke ontwikkeling en humor centraal staan. De stagevergoeding is €600 p.m.

Savills

Savills is een wereldwijde vastgoeddienstverlener met 600 kantoren en 35.000 werknemers, in meer dan 60 landen. Ons internationale netwerk en onze expertise is echter niet hetgeen ons onderscheidt. Wij geloven dat het uiteindelijk mensen zijn die het verschil maken en zorgen voor een langdurige en optimale samenwerking.

Savills.

Property starts with people.

Interesse?

Ben jij de afstudeer stagiair(e) die graag bij Savills wil afstuderen en deel wil uitmaken van een actief Research & Consultancy team? Stuur ons dan snel je motivatie- en CV in via onderstaand formulier.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet prijs gesteld.

Bestanden moeten kleiner zijn dan 24 MB.
Toegestane bestandstypen: pdf doc docx odt.
Bestanden moeten kleiner zijn dan 24 MB.
Toegestane bestandstypen: pdf doc docx odt.