Vacature

Projectmedewerker Transacties & Ontwikkeling a.s.r. real estate

Wil jij jouw persoonlijke groei een boost geven en daarmee bijdragen aan optimalisatie en groei van de portefeuille van a.s.r. real estate?

Als projectmedewerker Transacties en Ontwikkeling (T&O) werk je mee aan projecten en ondersteun je bij aan- en verkopen.  Je werkt in teamverband (intern & extern) maar ook zelfstandig aan uitdagende vastgoedvraagstukken om zo kansen in de portefeuille ten volste te benutten. Je voelt je medeverantwoordelijk voor het resultaat en bent betrokken bij het werk. Je besteedt circa 50% van je tijd aan  (ondersteuning van) projecten en 50% aan ondersteuning bij aan- en verkopen.

Dit ga je doen als Projectmedewerker Transacties en Ontwikkeling a.s.r. real estate

• jij bent de schakel tussen de diverse stakeholders. Denk daarbij aan Acquisitie- en Verkoopmanagers, Assetmanagers, Technisch Assetmanagers en externe adviseurs

• jij levert een bijdrage aan verschillende projectteams zowel in de voorbereiding als realisatie van o.a. planning, werkmethodes, bouwmethodieken, materiaalkeuze en kwaliteit, programma van eisen en aanbestedingstukken

• bijdrage leveren aan uitzetten en beoordelen van offertes en contractvorming met uitvoerende (externe) partijen

• standaardiseren van documentatie en processen voortvloeiend uit team Transacties & Ontwikkeling c.q. projectorganisatie

• monitoren en bijstellen van de planning, signaleren van risico’s, kansen en bedreigingen en hierop acteren bij projecten in algemene zin en daarnaast bij MVO gerelateerde projecten

• verzorgen van een goede afronding en overdracht na oplevering aan desbetreffende asset management team.

Deze vacature is echt iets voor jou, want jij (hebt)

• beschikt over HBO+ denk- en werkniveau in de richting van techniek of vastgoed

• minimaal 3 jaar werkervaring in de vastgoedsector, bij voorkeur heb je ervaring met retail en kantoren

• affiniteit en ervaring met projectmatig werken

• werkt zelfstandig, bent rap van tong en verbaal goed onderlegd

• beschikt bij voorkeur over kennis en ervaring met SAP

• ervaring met Microsoft Office, met name Excel

Hier ga je werken als Projectmedewerker Transacties en Ontwikkeling a.s.r. real estate in Utrecht

Je bent werkzaam in het team Commercieel Vastgoed. Dat team bestaat uit circa 35 personen bestaande uit zowel mannen als vrouwen met een leeftijdsvariatie van 20-ers tot 60-ers. Er wordt met veel enthousiasme en passie gewerkt om de vastgoedportefeuille van a.s.r. zo goed mogelijk te beheren en te laten groeien. De sfeer kenmerkt zich als informeel en laagdrempelig. Jaarlijks worden er diverse activiteiten geregeld waaronder wintersport en themaborrels Dit team kijkt met enthousiasme uit naar jouw komst.

Dit bieden we je

• tijd- en plaatsonafhankelijk werken

• bruto € 2.500,- tot €3.980 op basis van 38 uur per week (inschaling op basis van opleiding en werkervaring), een collectieve pensioenregeling en een vaste 13e maand

• een goed bereikbare werkplek in Utrecht in één van de duurzaamste kantoorpanden van Nederland

• doorgroeimogelijkheden en een ruim opleidingsbudget voor trainingen en opleidingen naar keuze

• faciliteiten zoals een sportschool, restaurant, personeelsvereniging, uitgebreid aanbod vitaliteitsactiviteiten en gemaksdiensten

Wie zijn wij?

a.s.r. real estate is onderdeel van a.s.r. en investeert al meer dan 125 jaar in vastgoed. Daarnaast beheert zij beleggingen in agrarische grond, woningen, winkels en kantoren voor institutionele investeerders.

Solliciteer op deze functie

Enthousiast geworden? Reageer via de button ‘solliciteer'. Neem bij vragen contact op met Heert-Jan (recruiter): 06-22655978/ heertjan.dokter@asr.nl.

Als onderdeel van onze sollicitatieprocedure vragen wij je een online assessment te doen. Alle informatie hierover ontvang je van Heert-Jan

Als je bij ons in dienst komt, vragen wij je om de eed of belofte af te leggen. Hiermee committeer je je aan onze gedragsregels. Medewerkers in de financiële sector zijn verplicht om een eed of belofte af te leggen.

Bestanden moeten kleiner zijn dan 24 MB.
Toegestane bestandstypen: pdf doc docx odt.
Bestanden moeten kleiner zijn dan 24 MB.
Toegestane bestandstypen: pdf doc docx odt.