Over FRESH Career

Onze missie is om academische studenten in contact te brengen met het bedrijfsleven. Via FRESH Career krijgen bedrijven de mogelijkheid om in contact te komen met academische studenten en professionals uit ons netwerk. De website biedt de mogelijkheid om een vacature te plaatsen en deze wordt vervolgens door ons gepromoot onder de leden via o.a. de nieuwsbrief. Naast een plek op de website zal de vacature ook op de social media (LinkedIn & Twitter) benoemd worden. De vacature zal dus goed onder de aandacht worden gebracht bij onze leden en bezoekers van de website. Studenten of Professionals die geïnteresseerd zijn in de vacature kunnen via onze website direct in contact komen met het bedrijf. FRESH Career wordt jaarlijks door ruim 50.000 mensen bezocht. De vacatures die op FRESH Career worden geplaatst variëren van stageplekken tot junior, medior en senior vacatures. De vacatures staan drie maanden online en worden daarna automatisch verwijderd.

Naast de Career Pakketten bieden wij de mogelijkheid tot het plaatsen van een losse vacature. Het plaatsen van een losse vacature kost 250 euro exclusief BTW. Mochten jullie dit eerst een keer willen uitproberen, dan geven wij eenmalig een korting hierover en zal de eerste vacature 100 euro exclusief BTW kosten.

Neem voor actuele aanbiedingen en informatie over alle plaatsingsmogelijkheden contact op met ons op. Wij geven u graag een advies op maat!