Vacature

Meeloopstage

Ben jij een gemotiveerde en enthousiaste student Sociale Geografie of Planologie (of onlangs afgestudeerde) en heb je een brede interesse voor alle aspecten van stedelijke ontwikkeling? Heb je goede studieresultaten en een sterk analytisch vermogen? Ben je pro-actief, zelfstandig en flexibel en weet jij jezelf zowel mondeling als schriftelijk sterk te presenteren? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Bureau Stedelijke Planning heeft per mei 2019 een werkervaringsplaats beschikbaar op het gebied van Detailhandel & Leisure (standplaats Amsterdam) en per maart 2019 op het gebied van Wonen & Economie (standplaats Gouda). Het betreft een meeloopstage, geen afstudeerstage. Als stagiair bij Bureau Stedelijke Planning ga je aan de slag met diverse vraagstukken en projecten in opdracht van overheden (gemeenten, regio’s, provincies), maar ook in opdracht van private partijen (retailers, ontwikkelaars, beleggers). Een mooie mogelijkheid om werkervaring op te doen op de arbeidsmarkt en jezelf te ontwikkelen bij een vooraanstaand bureau. Je wordt begeleid door een ervaren senior adviseur en maakt deel uit van een gezellig en jong team.

Laat ons horen wat jij kunt bijdragen!

Stuur je sollicitatie met CV en cijferlijsten naar info@stedplan.nl

Meer informatie?

Bel Frans Wittenberg (adjunct-directeur Wonen) op 0182-689416 of mail fw@stedplan.nl Bel Aart Jan van Duren (adjunct-directeur Detailhandel) op 020-6254267 of mail ajvd@stedplan.nl

Over Bureau Stedelijke Planning

Bij Bureau Stedelijke Planning werken we met veel plezier en trots aan toonaangevende projecten in heel Nederland. Niet in de laatste plaats omdat deze een substantiële bijdrage leveren aan een duurzame kwaliteitsverbetering van het stedelijke gebied. We zijn een innovatief en oplossingsgericht kwaliteitsbureau waar ontplooiing en professionaliteit voorop staan. We ondersteunen overheden en marktpartijen met vernieuwende oplossingen voor al hun marktvragen en programmering op het gebied van project- en gebiedsontwikkeling. Woningen, winkels, kantoren, bedrijven en vrijetijdsvoorzieningen. We onderzoeken, adviseren en dragen zorg voor de realisatie door middel van projectmanagement. De integrale aanpak van het bureau levert een interessante mix aan mooie opdrachten. Onze specialiteit ligt bij de (her)ontwikkeling van (nieuwe) centra en gebiedsontwikkelingen. Dit alles in een aantrekkelijke omgeving: fijne collega’s en een goede sfeer. Meer weten? A great place to work.

Bureau Stedelijke Planning bestaat ruim 20 jaar en heeft vestigingen in Gouda, Amsterdam en Eindhoven waar zo’n 40 collega’s werken. Het bureau maakt een sterke groei door en wij willen deze stijgende lijn in de komende jaren voortzetten.

Bestanden moeten kleiner zijn dan 24 MB.
Toegestane bestandstypen: pdf doc docx odt.
Bestanden moeten kleiner zijn dan 24 MB.
Toegestane bestandstypen: pdf doc docx odt.