Vacature

Junior Financieel Adviseur

Als junior adviseur binnen Finance Ideas ben je actief voor woningcorporaties, zorginstellingen en institutionele beleggers. Door met diverse adviestrajecten aan de slag te gaan, leer jij deze markten snel kennen. Samen met een team van ervaren adviseurs werk je aan hoogwaardig advies om maatschappelijke instellingen te ondersteunen bij het waarborgen van hun financiële continuïteit.

Om hier succesvol in te zijn, maak jij samen met het projectteam financiële modellen. Je stelt bevindingen op, bereidt presentaties voor (en waar mogelijk geef je deze zelf), je bijt je vast in analyses en rapportages, en je hebt ideeën en inzichten

die je graag met het team deelt. Als junior adviseur vinden we het belangrijk dat je de ruimte krijgt om je verder te ontwikkelen op professioneel en persoonlijk vlak. We geloven dat je daarvoor soms in het diepe moet springen, maar zorgen dat je daarbij uiteraard de juiste begeleiding krijgt.

De verantwoordelijkheden van jouw werkdag

Voor de drie sectoren werken wij dagelijks met maatschappelijk kapitaal. Suf en saai? Niet als je bedenkt dat er vele miljarden in deze sectoren omgaan! Geld dat van jou en de rest van Nederland komt. Geld dat zo efficiënt en effectief mogelijk moet worden ingezet. Wij optimaliseren het financieel rendement zonder daarbij het maatschappelijk rendement uit het oog te verliezen. Een andere manier van denken dan bij ‘commerciële’ bedrijven en dat maakt het werken bij Finance Ideas juist zo leerzaam en uitdagend!

Jouw leercurve

Ondernemen, betrokken, scherp, creatief en ambitieus, dat zit in ons DNA. Herken jij jezelf hierin? Dan is ons bedrijf een ideale plek om je carrière te beginnen. We zorgen dat je blijft leren door een goede mix van jonge collega’s vol passie en

creativiteit én collega’s die veel ervaring hebben binnen de sectoren. Door mee te werken aan advies van een constante hoge kwaliteit, lever je direct een bijdrage aan drie sectoren met een immense maatschappelijke en economische impact. Eigenlijk vormt Finance Ideas in zekere zin een snelcursus in hoe Nederland werkt in een leerzame omgeving!

Wat bied jij?

• Je bent een ambitieuze junior adviseur met een WO diploma op zak in Finance, (bedrijfs)economie, accounting of vastgoed
  • Je bent betrokken, creatief en ondernemend
  • Je behaalt graag resultaten en staat voor kwaliteit
  • Je bent gestructureerd en hebt goede communicatieve vaardigheden
  • Je hebt affiniteit met cijfers en bent analytisch sterk
  • Je kunt goed zelfstandig werken en durft te vragen

Interesse?

Solliciteer dan direct door je motivatie en CV in te dienen via onderstaand formulier!

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Bestanden moeten kleiner zijn dan 24 MB.
Toegestane bestandstypen: pdf doc docx odt.
Bestanden moeten kleiner zijn dan 24 MB.
Toegestane bestandstypen: pdf doc docx odt.