Vacature

Junior Consultant

BaseValue is een in 2017 opgericht taxatie- en consultancybureau. Onze waarderingsopdrachten lopen uiteen van grondposities, parkeergarages, (lucht)havens, zonneweiden en energiecentrales, woningportefeuilles, maar ook reguliere winkel- kantoor- en bedrijfspanden. Wij werken veelal voor financiers, beleggers, woningcorporaties, projectontwikkelaars en gemeenten en andere overheden. Onze opdrachten bestaan uit toonaangevende projecten, zowel binnenstedelijk als in het landelijk gebied. Naast taxaties en adviezen verzorgen wij diverse vastgoedopleidingen.

Door de groeiende opdrachtportefeuille zijn wij er op zoek naar versterking van ons team. We zoeken een junior consultant/taxateur die ons ondersteunt bij de taxatie- en consultancywerkzaamheden. Als junior consultant werk je nauw samen met de taxateurs/consultants en ontwikkel je jezelf de eerste tijd door learning on the job.

Wij zoeken een junior consultant met:

• Een afgeronde academische opleiding in de richting Vastgoedkunde, Bouwkunde, Planologie en/of Economie
  • Affiniteit voor financiën, vastgoed en de gebouwde omgeving;
  • Cijfermatig en analytisch inzicht;
  • Maximaal twee jaar relevante werkervaring;
  • Een grote mate van zelfstandigheid en zelfredzaamheid bij het uitvoeren van de werkzaamheden;
  • Ambitie om veel te leren en door te groeien tot consultant, taxateur (RT) en RICS Member (RICS Registered Valuer);
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.

Wij bieden we je een marktconform salaris met een uitgebreid pakket aan secundaire arbeidsvoorwaarden. Je bent flexibel in het uitvoeren van de werkzaamheden.

BaseValue heeft een kantoor, maar werkt met name als ‘working nomad’ door heel Nederland, met name in de Randstad. We bieden je de mogelijkheid om regelmatig vanuit huis te werken en je tijd flexibel in te

delen. BaseValue werkt in een informele setting waarbij plezier in het werk en een gezonde work-life balance centraal staan. Je krijgt veel ruimte je te ontwikkelen en door te groeien.

Interesse?

Solliciteer dan direct door je motivatie en CV in te dienen via onderstaand formulier!

Voor vragen kun je contact opnemen met Sake van den Berg op 06-52 53 92 61 of André Deleroi 06-27 06 60 47.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Bestanden moeten kleiner zijn dan 24 MB.
Toegestane bestandstypen: pdf doc docx odt.
Bestanden moeten kleiner zijn dan 24 MB.
Toegestane bestandstypen: pdf doc docx odt.