Vacature

Junior Assetmanager

Een afgeronde hbo-opleiding richting vastgoedkunde en meehelpen aan het realiseren van ons portefeuillestrategie? Dan is Havensteder op zoek naar jou!

Wij zijn Havensteder!

Bij ons is geen dag hetzelfde. Onze omgeving verandert volop en dat heeft invloed op ons werk. Dat maakt werken bij Havensteder afwisselend, boeiend en soms onvoorspelbaar. Kun jij dat aan? Dan ben je van harte welkom!

Wij zijn een grote woningcorporatie in de regio Rotterdam. We zijn sterk in wonen. Wat je ook doet, uiteindelijk is dat waar je aan werkt: mensen met een beperkt inkomen of kwetsbare positie een thuis bieden.

Havensteder wil op een effectieve en efficiënte wijze de optimale opbrengsten uit het vastgoed halen. Met behulp van assetmanagement worden integrale (wonen, financiën en vastgoed) afwegingen gemaakt om zo de schaarse middelen zo goed mogelijk in te zetten om de doelstellingen van de organisatie te realiseren. Assetmanagement is bij Havensteder ondergebracht bij de afdeling Strategie.

De afdeling Strategie

Onze afdeling Strategie is op zoek naar een junior assetmanager. Als junior assetmanager ben je werkzaam op de afdeling strategie waar je samen met 4 assetmanagers, de portefeuillemanager en de vastgoedanalist de portefeuillestrategie van Havensteder helpt realiseren.

De baan

Als junior assetmanager ondersteun je de assetmanager. Daarnaast werk je ook aan eigen projecten op het gebied van vastgoedsturing. Door jouw analysewerk scherpen we complex strategieën aan. Jij maakt met collega’s vanuit meerdere afdelingen probleemanalyses naar het maatschappelijk en financieel rendement van onze vastgoedportefeuille. Daarnaast werk je ook mee aan projecten zoals onze verkoop- en transformatieopgave.

Jouw profiel:

Om deze functie succesvol uit te oefenen ben je van nature leergierig, onderzoekend van aard en analytisch sterk. Je kunt zelfstandig werken en verder ben je accuraat, resultaatgericht en waar nodig

vasthoudend. Je beschikt over een opleiding op minimaal HBO niveau op het terrein van vastgoedkunde. Tevens ben je vaardig met Excel. Ervaring met vastgoedbeheer, vastgoedrekenen en onderzoek is een pré.

Ons aanbod:

• Leuke collega’s in een hecht team en een fijne werkplek.
  • Een prima salaris conform de CAO Woondiensten
  • Een arbeidsovereenkomst van in eerste instantie een jaar.
  • Samenwerking binnen een gevarieerde afdeling en met andere teams in de organisatie.
  • Toegang tot de online Havensteder academie om te blijven leren en ontwikkelen.

Verdere informatie:

• Het maken van een competentietest is een onderdeel van de sollicitatieprocedure.
  • In de laatste fase van de procedure is een screening aan de orde.
  • Binnen de proeftijdperiode moet een Verklaring Omrent Gedrag (VOG) overlegd worden.

Interesse?

Maak je interesse kenbaar door voor 29 mei 2019 een motivatiebrief en CV te uploaden via onderstaand formulier.

Inlichtingen:

Voor inlichtingen over de inhoud van de functie bel je Bart Kesselaar. Bart is directeur Strategie via nummer 010- 333 31 91. Heb je vragen over de procedure? Neem dan contact op met Marissa Schouten, zij is medewerker HRM. Je kunt haar bereiken via nummer 010 – 333 37 11.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Bestanden moeten kleiner zijn dan 24 MB.
Toegestane bestandstypen: pdf doc docx odt.
Bestanden moeten kleiner zijn dan 24 MB.
Toegestane bestandstypen: pdf doc docx odt.