Vacature

Junior adviseur Detailhandel & Leisure

Ben jij een enthousiaste, zelfstandige en innovatieve onderzoeker en adviseur met een WO-opleiding Economische Geografie, Stadsgeografie of Planologie? Heb jij een uitstekend analytisch vermogen en een brede interesse voor alle aspecten van stedelijke ontwikkeling, en voor detailhandel en leisure in het bijzonder? Weet jij jezelf en jouw onderzoeksresultaten zowel mondeling als schriftelijk sterk te presenteren? En wil jij de verwachtingen van onze opdrachtgevers overtreffen? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Bij Bureau Stedelijke Planning krijg je volop ruimte voor jouw goede ideeën. Je draagt bij aan aansprekende projecten en krijgt de mogelijkheid je eigen stempel op het werk te drukken. Wij voeren de opdrachten niet alleen uit, maar denken met de opdrachtgever mee over de vertaling van ons advies in concrete actie. Dit verwachten wij ook van jou.

Korte lijnen, innovatie en persoonlijke ontwikkeling; de groeiambitie spat er vanaf en dat geeft veel positieve energie

Ook investeren wij in jou. Bureau Stedelijke Planning heeft groeiambitie, niet alleen voor het bureau, maar ook voor jou persoonlijk. Je ontvangt een aantrekkelijk salaris en dito secundaire arbeidsvoorwaarden. Wij verzorgen opleiding en coaching en geven je de mogelijkheid te groeien. Bovendien werk je in een inspirerende werkomgeving aan het IJ in Amsterdam, waar een informele, gezellige sfeer hangt onder de collega’s. Meer weten? A great place to work

Detailhandel en Leisure

De teams Detailhandel en Vrije tijd verrichten onderzoek en advies op gebiedsniveau (detailhandelsvisies, portfolioanalyse), op centrumniveau (brancheringsvisies, distributieplanologisch onderzoek, haalbaarheidsstudies) en op objectniveau (vestigingsplaatsonderzoek, locatie-advies). Wij werken voor provincies, gemeenten, projectontwikkelaars, winkelketens en beleggers.

Laat ons horen waar jij warm voor loopt en wat jij kunt bijdragen!

Stuur je sollicitatie en CV uiterlijk 18 januari 2019 naar info@stedplan.nl, dan verkennen we samen de mogelijkheden.

Meer informatie?

Bel Aart Jan van Duren (adjunct-directeur Detailhandel) op 020-6254267 of mail ajvd@stedplan.nl Benieuwd naar onze andere vacatures? Kijk op www.stedplan.nl/vacatures

Over Bureau Stedelijke Planning

Bij Bureau Stedelijke Planning werken we met veel plezier en trots aan toonaangevende projecten in heel Nederland. Niet in de laatste plaats omdat deze een substantiële bijdrage leveren aan een duurzame kwaliteitsverbetering van het stedelijke gebied. We zijn een innovatief en oplossingsgericht kwaliteitsbureau waar ontplooiing en professionaliteit voorop staan. We ondersteunen overheden en marktpartijen met vernieuwende oplossingen voor al hun marktvragen en programmering op het gebied van project- en gebiedsontwikkeling. Woningen, winkels, kantoren, bedrijven en vrijetijdsvoorzieningen. We onderzoeken, adviseren en dragen zorg voor de realisatie door middel van projectmanagement. De integrale aanpak van het bureau levert een interessante mix aan mooie opdrachten. Onze specialiteit ligt bij de (her)ontwikkeling van (nieuwe) centra en gebiedsontwikkelingen. Dit alles in een aantrekkelijke omgeving: fijne collega’s en een goede sfeer. Meer weten? A great place to work. Bureau Stedelijke Planning bestaat ruim 20 jaar en heeft vestigingen in Gouda, Amsterdam en Eindhoven waar zo’n 40 collega’s werken. Het bureau maakt een sterke groei door en wij willen deze stijgende lijn in de komende jaren voortzetten.

Bestanden moeten kleiner zijn dan 24 MB.
Toegestane bestandstypen: pdf doc docx odt.
Bestanden moeten kleiner zijn dan 24 MB.
Toegestane bestandstypen: pdf doc docx odt.