Vacature

Data Analist

Beschik jij over het creatieve brein dat retaildata omzet naar informatie? Dan is Data Analist bij Locatus iets voor jou!

Winkels en winkelcentra worden niet zomaar ergens neergezet. Daar zit een professionele visie achter, gebaseerd op objectieve cijfers en hoogwaardige informatie. Locatus is een Europees georiënteerd onderzoeksbureau gericht op retail. Wij verzamelen al bijna 20 jaar zelf informatie over winkels, winkelgebieden en winkelpassanten. Zodat onze klanten over actuele informatie beschikken voor hun beslissingen over retaillocaties en retailvastgoed.

Beschik jij over het creatieve brein dat data omzet naar informatie?

Wij zijn op zoek naar een:

Data Analist (36–40 u)

Als Data Analist ben je de verbindende factor tussen cijfers en mensen. Je geeft retailers, vastgoedpartijen of gemeenten inzicht in hun portefeuille en waar kansen en bedreigingen liggen. Bij Locatus geen vuistdikke rapporten, maar actiegerichte presentaties van je bevindingen. Ook denk je mee over onze online platforms en dashboards. Hoe krijgen onze klanten optimaal toegang tot onze retaildata?

Wat vragen we van jou?

• Je hebt een duidelijke visie, en bent analytisch goed onderlegd.
  • Je bent een teamspeler die goed kan schakelen op de drie niveaus strategie, tactiek en operatie en beschikt over een ‘no nonsense instelling’.
  • Je bent pro-actief ingesteld en komt met suggesties voor innovatie over data- verzameling, -analyse en -gebruik.
  • Je hebt ervaring met projectmanagement;
  • Je hebt een afgeronde opleiding op HBO – of WO niveau;
  • Je hebt relevante werkervaring, bij voorkeur retail gerelateerd;
  • Je hebt goede kennis van de Nederlandse en Engelse taal;
  • Access en SPSS kennen in elk geval geen geheimen voor jou.

Is dit dé baan voor jou? Reageer vóór 1 september 2019 !

Vul onderstaand formulier in voorzien van een cv. Neem voor meer informatie contact op met Peter Nieland of Björn Jansen, tel. 0348-490 290. Zie ook www.locatus.com

Bestanden moeten kleiner zijn dan 24 MB.
Toegestane bestandstypen: pdf doc docx odt.
Bestanden moeten kleiner zijn dan 24 MB.
Toegestane bestandstypen: pdf doc docx odt.