Vacature

Consultant vastgoed

Goed onderbouwd beslissen. Daar helpen wij onze opdrachtgevers mee. Onze rekenmodellen en argumenten helpen bij investeringsbeslissingen en portefeuille afwegingen. In onze projecten gaat het altijd om de verbinding tussen strategie, vastgoed en financiën.

Je kunt denken aan de portefeuillestrategie voor een woningcorporatie, het huisvestingsplan voor een universiteit, de haalbaarheid van een gebiedsontwikkeling of de opzet van een vastgoedorganisatie bij een gemeente. Het mooie van consultancy is dat je alleen wordt ingehuurd voor de spannende projecten. De projecten die er toe doen.

Als consultant kom je in aanraking met allerlei soorten opdrachtgevers en allerlei type vraagstukken in een steeds veranderende context. Die afwisseling en uitdaging maakt dat je snel leert. Daarnaast kun je er van op aan onze ervaren adviseurs je helpen in jouw ontwikkeling.

We zijn op zoek naar een of meerdere consultants met affiniteit met financiën en vastgoed. Je bent een goede analist en je weet na een verdiepingsslag ook weer boven water te komen. Als dit jou aanspreekt dan horen we graag van je.

• Ingangsdatum: Per direct
  • Dienstverband: Full time
  • Salarisindicatie: Marktconform
  • Opleidingsniveau: WO
  • Minimale werkervaring: Minimaal 0 jaar, maar we kunnen ook ervaren krachten goed gebruiken

Interesse?

Solliciteer dan direct door je motivatie en CV in te dienen via onderstaand formulier!

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Bestanden moeten kleiner zijn dan 24 MB.
Toegestane bestandstypen: pdf doc docx odt.
Bestanden moeten kleiner zijn dan 24 MB.
Toegestane bestandstypen: pdf doc docx odt.