Vacature

Assetmanager Woningen

Ben jij de Vastgoed specialist die met verve opereert tussen de teammanager assetmanagement en de propertymanagers? En in staat is om op een resultaatgerichte wijze uitvoering te geven aan het portefeuillebeleid en de waarde van de assets in jouw deelportefeuille te optimaliseren?

In deze veelzijdige functie onderhoud je niet alleen buiten de contacten, maar heb je ook frequent contact met verschillende afdelingen zoals Acquisitie, Verkoop, Fund Management en diverse stafafdelingen. Onze portefeuille groeit en daar kunnen wij jouw expertise goed bij gebruiken!

Een greep uit jouw werkzaamheden: 

  • Je hebt een heldere visie op actief assetmanagement en kan toegevoegde waarde leveren aan het rendement van de objecten uit de deelportefeuille.
  • Je bent eindverantwoordelijk voor het rendement en de vastgestelde strategie van jouw objecten.
  • Je geeft zelfstandig uitvoering aan, controleert en beoordeelt de voortgang en kwaliteit van de dienstverlening van propertymanagers binnen de overeengekomen afspraken uit de vastgoedmanagementovereenkomst.
  • Je draagt zorg voor het opstellen en bewaken van budgetten.
  • Je stelt rendementsberekeningen op ten behoeve van de hold sell analyse en voert diepgaande kwantitatieve en kwalitatieve analyses uit ten behoeve van het optimaliseren van het objectrendement.
  • Je controleert van de objecten de externe taxaties op juistheid van de gegevens waaronder de marktconformiteit.
  • Je participeert in het ontwikkelproces en in het aan- en verkopen van woningobjecten.
  • Je neemt deel aan externe vakinhoudelijk gerelateerde werkgroepen teneinde SAREF als professionele belegger te profileren.
  • Je volgt nauwgezet trends en ontwikkelingen op het gebied van woningvastgoed en op gebieden die invloed kunnen hebben en deelt deze.
  • Je onderhoudt extern contact met huurdersverenigingen, lokale of regionale samenwerkingsverbanden, relevante marktpartijen en overheden op bestuurlijk en ambtelijk niveau.
  • Je draagt actief bij aan verbeteringen van de interne organisatie.



JOUW AFDELING

Assetmanagement Residential & Health Care


Geen verzekeringen, tóch Achmea! Syntrus Achmea Real Estate & Finance belegt direct voor institutionele vastgoedbeleggers in diverse sectoren in Nederland, Duitsland en Frankrijk. Tevens treedt Syntrus Achmea Real Estate & Finance op als beheerder van diverse beleggingsfondsen die beleggen in respectievelijk Nederlands direct vastgoed, vastgoedfinancieringen of woninghypotheken of internationaal indirect vastgoed. Met een omvangrijke grondportefeuille en uitgebreide expertise op het gebied van vastgoedontwikkeling, wordt duurzaam gebouwd aan de toekomst van de opdrachtgevers, de huurders en het eigen vastgoedbedrijf.

De afdeling Assetmanagement Residential & Health Care beheert circa 6,5 miljard euro aan assets under management. Het assetmanagementteam bestaat uit vijftien collega’s, de afdeling uit 32 collega’s. 

Ons kantoor is goed te bereiken met zowel de auto als het openbaar vervoer.



JOUW ACHTERGROND

Wat jou uniek maakt als Assetmanager Woningen

  • Je functioneert aantoonbaar op WO werk- en denkniveau en bij voorkeur heb je een economische opleiding genoten;
  • Je hebt circa 3 tot 5 jaar werkervaring opgedaan bij een vastgoedbelegger, propertymanager of een andere relevante werkgever.
  • Je beschikt over goede kennis van complexe rendementstechnische vraagstukken, je bent juridisch onderlegd om de juridische impact van beslissingen te kunnen inschatten. Zo ben je bijvoorbeeld thuis binnen het huurrecht.

Verder ben je communicatief sterk (ook schriftelijk) en beschik je over goede onderhandelingsvaardigheden. Je bent resultaatgericht, ondernemend en je legt makkelijk contact, zowel binnen als buiten de organisatie. Je hebt een goed ontwikkeld analytisch vermogen.



DIT IS ACHMEA

Wat wij bieden


Binnen Achmea stellen wij het klantbelang centraal. Dat betekent dat wij alleen producten en diensten aanbieden met toegevoegde waarde voor de klant op de lange termijn. Het is daarom belangrijk dat je in deze functie de belangen van de klant onderkent en zichtbaar afweegt ongeacht of je nu direct of indirect klantcontact hebt. Je geeft wat de klant werkelijk nodig heeft. Als maatschappelijk betrokken organisatie hebben we naast aandacht voor onze klanten, ook aandacht voor jou. Aandacht voor jouw ontwikkeling, vitaliteit en werk-privé balans. We bieden je een omgeving waarin jij jezelf kan zijn en kan groeien. Waarin ruimte is voor diversiteit, waarin iedereen zich thuis voelt, gebaseerd op integriteit en respect. Samen zijn wij de toekomst een stap voor. Daarnaast bieden wij uitstekende arbeidsvoorwaarden, waaronder:

  • Een functie voor 36 uur per week met standplaats Amsterdam.
  • Een lease-auto en een resultaatafhankelijke bonusregeling.
  • 144 wettelijke verlofuren op basis van een 36-urige werkweek.
  • Een keuzebudget voor je bovenwettelijke verlof (62 uur o.b.v. 36 uur per week), vakantietoeslag (8 %) en eindejaarsuitkering (8,33%). Jij kiest wanneer en hoe je je keuzebudget laat uitbetalen. Je kan er bijvoorbeeld voor kiezen om extra verlofuren te kopen of om je vakantietoeslag in september uit te laten betalen.
  • Je krijgt de mogelijkheid om opleidingen en trainingen te volgen die voor jou als specialist relevant zijn.

     

Interesse?

Solliciteer via het sollicitatieformulier.

Klik hier voor het sollicitatieformulier!

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Bestanden moeten kleiner zijn dan 24 MB.
Toegestane bestandstypen: pdf doc docx odt.
Bestanden moeten kleiner zijn dan 24 MB.
Toegestane bestandstypen: pdf doc docx odt.