VORM

Goede buurt voor iedereen

Wij gaan voor wijken en steden waarin iedereen wil én kan wonen. Betaalbare, gezonde, duurzame buurten, waar je allerlei mensen ontmoet en vernieuwende initiatieven kunt starten. Wij maken unieke, flexibele wijken, waar je jarenlang kunt wonen. Wij zagen de wooncrisis aankomen en zijn klaar om nu onze verantwoordelijkheid te nemen. Wij kunnen snel en goed de betaalbare, fijne woningen opleveren waar de samenleving om vraagt.

Kan niet bestaat niet. Wij gaan sneller, betaalbaarder, slimmer en duurzamer ontwikkelen en bouwen. Het kan radicaal efficiënter – dus doen wij dat. Al moeten we de hele keten op sleeptouw nemen. Wij willen dat onze onderwijzers, zorgmedewerkers en straks onze kinderen gewoon in onze steden kunnen wonen als ze dat willen. Daar maken wij ons hard voor – de stad is voor iedereen.

Achtergrond

VORM is een allround onderneming. Wij zijn een projectontwikkelaar, bouwer en belegger in één. We zijn een familiebedrijf. Al heel lang. VORM Holding bestaat ruim 102 jaar. Wij hadden een omzet van €500 miljoen in 2020 en een orderportefeuille van €3 miljard. Ben je dan een gevestigde topspeler in de bouw- en ontwikkelbranche? We doen ons best! Wij werken zowel in de woning- als utiliteitsbouw. Onze expertise reikt van gebieds- en vastgoedontwikkeling en bouw, tot transformatie, verduurzaming, renovatie en vastgoedonderhoud. Wij werken voor eigen rekening maar ook in opdracht van derden.

Waar? In Rotterdam staat onze nieuwe hoofdvestiging. Wij bouwen voornamelijk in West-Nederland en ontwikkelen gebieden en vastgoed in heel Nederland.

Samen maken wij de toekomst

Durven…. door te doen! Daar geloven wij in. Niet iedereen past bij ons. We werken met eigenheimers, mensen met een mening, mensen met de ambitie om te groeien en om samen te winnen. Of je nu op zoek bent naar een baan op kantoor of op de bouwplaats, de uitdaging creëer je zelf. Maak jij samen met ons de toekomst? Kijk voor onze vacatures op werkenbijvorm.nl

Branche: Vastgoedontwikkeling, gebiedsontwikkeling, transformatie, bouw

Kantoor: Rotterdam