ValueMetrics

Jong en dynamisch
ValueMetrics is een vooruitstrevende, jonge organisatie die sinds haar oprichting in 2017, is uitgegroeid tot een bedrijf met 28 medewerkers. We zetten sterk in op een plezierige werkomgeving en zijn professioneel intrinsiek gemotiveerd, productief en nemen verantwoordelijkheden. Ons team bestaat uit young professionals en een aantal partners met ruime ervaring, zowel binnen de commerciële vastgoedsector als de branche van de woningcorporaties en gemeenten.

Onze business
We ondersteunen onze klanten met kennisplatformen, data-analyses en benchmarks ten behoeve van effectieve en efficiënte vastgoedsturing die nodig is voor het formuleren van de beste vastgoedbeslissingen. Dit doen wij door het ontwikkelen van onze software en het begeleiden van onze klanten bij het omzetten van data in relevante informatie. Dat maakt ons een bedrijf dat werkt op het snijvlak van tech en vastgoed.

De toekomst
Wij geloven in de kracht van data en hoe informatie kan bijdragen aan het maken van de juiste vastgoed- beslissingen. Onze ambitie voor de toekomst is om nog meer hoogwaardige producten en diensten aan te bieden aan onze bestaande klanten en tevens ons marktaandeel binnen de vastgoedsector te vergroten. Om deze ambities te kunnen uitvoeren zijn wij altijd op zoek naar slimme, young professionals die graag in een klein team het beste uit zichzelf willen halen.

Pak je kans
Heb jij affiniteit met data- en rekenmodellen, ben je analytisch sterk, vind je het belangrijk om snel verantwoordelijkheid te krijgen en om direct gecoacht te worden door een ervaren consultant? Laat het ons weten! Bekijk onze website voor de meest actuele vacatures.