RNHB

Een gebouw of huis kopen om te verhuren? RNHB is er al 125 jaar voor iedereen die wil beleggen in vastgoed. Met onze hypotheken financieren we bijvoorbeeld woningen, appartementen en studio’s bestemd voor verhuur. Maar ook commercieel vastgoed zoals kantoor-, bedrijfs- en winkelpanden. We financieren beleggingspanden voor allerlei klanten: van consumenten en zzp’ers, tot professionele vastgoedbeleggers.

Met onze verzelfstandiging in 2016  hebben wij een belangrijke koerswijziging ingezet: bij RNHB kan het wél. Want wil je bijvoorbeeld financiering voor een pand waar je zelf niet in gaat wonen? Vaak een lastig verhaal voor een grootbank. Bij ons kan het wél. Samen met een klant aan een vastgoedplan sleutelen voor een beter rendement? Er is bijna geen financier die daar de kennis voor heeft. Bij ons kan het wél. En samen met je collega’s het bedrijf verder opbouwen en jouw eigen rol uitbouwen? Ook dat kan bij ons. En het werkt. Zo goed zelfs dat onze portefeuille jaarlijks groeit en ons team in korte tijd verdubbeld is in omvang.

We willen een persoonlijke dienstverlener zijn, die het anders aanpakt. Van de gebaande paden afgaan en oplossingen zoeken. De lijnen zijn kort, het tempo ligt hoog. Geen dag is hetzelfde. Vernieuwen is voor ons het allerbelangrijkst. Zo verbeteren we onszelf keer op keer. Die energie vóel je zodra je binnenkomt in ons kantoor in hartje Utrecht en die werkt aanstekelijk.