Republiq

Republiq is een jong en hard groeiend bedrijf met een stevige ambitie. We streven er naar om al het maatschappelijk vastgoed slimmer te maken. En op een betere manier in te zetten zodat het bijdraagt aan zowel financiële als maatschappelijke doelstellingen. Wij vinden het belangrijk om zakelijke keuzes te maken bij de inzet van maatschappelijk kapitaal. We geloven dat de markt en overheid slimmer kunnen samenwerken

Deze ambitie vertaalt zich ook in onze projecten. Zo hebben we bijvoorbeeld meegerekend aan het erfpachtstelsel in de gemeente Amsterdam. Voor de gemeente Rotterdam ontwikkelden we een dashboard waarmee ze de koppeling kunnen maken tussen het maatschappelijk vastgoed en de daarvoor gedefinieerde beleidsdoelen. We helpen de gemeente Den Haag om huisvestingsvisies vorm te geven. In opdracht van RVO hebben we de verduurzamingsopgave van al het maastschappelijk vastgoed in Nederland in kaart gebracht. Én we maken tools voor woningcorporaties waarmee ze slimmer, leuker en sneller zicht krijgen op de portefeuille en de vraagstukken die daarbij spelen.

Republiq loopt voorop bij de toepassing van big data in vastgoedsturing. Wij geloven dat (de real time beschikbaarheid) van data een nieuwe fase in het vastgoed inluidt. Het kan nu evidence based. Onze tools en dashboards putten uit het Republiq Data Lake en helpen bij betere vastgoedbeslissingen.

Dat we dit jaar zijn uitgeroepen tot “Best Workplace” maakt ons trots. Het advieswerk is een kick start voor je carrière. Nergens zie je zo veel projecten en invalshoeken in een korte tijd. En de lat ligt hoog, dat betekent dat je elke dag werkt om jezelf te verbeteren. En daar helpen we je mee. Spreekt jou dit aan?  Wie weet is er dan plek voor jou bij ons! Bekijk onze website voor de meest actuele vacatures.

Branche: Publiek Vastgoed

Kantoor: Den Bosch en Amsterdam

Aantal werknemers: 30

Studieachtergrond: Bouwkunde, Economie, Econometrie, Data Science