NSI

NSI N.V. is een toonaangevende beursgenoteerde belegger in de Nederlandse commerciële vastgoedmarkt met een focus op kantoren. Met een portefeuille van € 1,3 miljard en meer dan € 1 miljard aan deals sinds 2015 zijn wij een van de meest actieve vastgoedbeleggers in Nederland.

We werken met een sterk en efficiënt platform dat rendement behaalt door proactief asset management, om waarde toe te voegen en actief kapitaal te recyclen.

In 2017 onthulde NSI om de best-in-class belegger in de Nederlandse kantorenmarkt te worden en hebben we inmiddels 50% van onze panden in Amsterdam, 55% van de panden binnen 10 minuten lopen van een intercity-treinstation en hebben we een ontwikkelingspijplijn van €850 miljoen.

Om dit te bereiken hebben we onze organisatie nieuw leven ingeblazen en een dynamisch nieuw team met een breed scala aan ervaring gecreëerd om onze plannen uit te voeren.

Als relatief kleine organisatie hebben we altijd vertrouwd op de waarde van onze mensen. Daarom moedigen we professionele ontwikkeling aan en willen we een open cultuur koesteren met ‘work hard, play hard’ mentaliteit en streven wij constant naar outperformance.

Tegelijkertijd begrijpen we dat de manier waarop mensen werken, ontspannen en leven in de stedelijke omgeving snel verandert. NSI is eigenaar van het dynamische HNK. Een kantoorconcept dat tegemoet komt aan de groeiende behoefte aan een full-service kantooroplossing om inspirerende plekken te creëren waar flexibele werknemers, startups, gevestigde bedrijven en multinationals kunnen werken en netwerken.

NSI heeft een ambitieus Young Talent programma gelanceerd om best-in-class vastgoed professionals te leveren. Ons doel is om een omgeving te creëren waarin jonge zelfstarters impact kunnen maken en vanaf het begin verantwoordelijkheid kunnen nemen.

Om ervoor te zorgen dat ze het brede scala aan ervaring ontwikkelen, die we nodig hebben, zullen deze professionals worden geroteerd tussen rollen in transacties,  asset management, ontwikkeling, investor relations en treasury. Daarnaast is er een uitgebreid programma opgesteld voor persoonlijke ontwikkeling met intensieve begeleiding.

Branche

Vastgoed

Kantoor

Hoofddorp