Kondor Wessels Vastgoed

Complexe vraagstukken vragen om onorthodoxe oplossingen. Om afgeschreven gebieden weer tot leven te brengen, zijn wij altijd bezig het onmogelijke mogelijk te maken. Om grenzen te verleggen en oplossingen te realiseren waarin soms alleen wij geloven. Dat vraagt om creativiteit en lef. Als jij dat hebt, leren wij jou graag kennen. Heel graag zelfs.

WIJ ZIJN KONDOR WESSELS VASTGOED

Kondor Wessels Vastgoed bestaat uit jonge, ambitieuze en ondernemende mensen met liefde en aandacht voor projectontwikkeling. Mensen met lef, die projecten vanuit verschillende invalshoeken durven te benaderen en daardoor tot bijzondere oplossingen komen. Kondor Wessels Vastgoed gaat door waar anderen omkeren.

WAT KIES JIJ?

Je bent bijna afgestudeerd. De wereld ligt aan jouw voeten. Tijd om keuzes te maken. Je kunt ervoor kiezen om bij een conventionele ontwikkelaar te gaan werken of je gaat bij ons aan de slag. Kondor Wessels Vastgoed creëert inspirerende plekken met oog voor mens en maatschappij. Dit doen we nooit alleen. Door ruimte te bieden aan grote denkers, ondernemers, studenten en bewoners met grensverleggende ideeën faciliteren wij zinvolle innovatie. Durf jij er samen met ons voor te gaan? Dan maken we graag kennis.

GA NAAR KONDORWESSELS.NL EN DEEL MET ONS JE CREATIEVE MOTIVATIE WELK GEBIED JIJ DURFT EN WILT AANPAKKEN!

BRANCHE

Projectontwikkeling