Cushman & Wakefield

Cushman & Wakefield combineert een wereldwijd kennisnetwerk met innovatie, ondernemerschap en diepgewortelde lokale marktkennis. Om de meest toonaangevende vastgoedadviseur te blijven, zorgen we ervoor dat onze professionals worden gefaciliteerd in hun aanhoudende zoektocht naar innovatieve oplossingen in de veranderende wereld. We investeren in menselijke duurzaamheid door te investeren in het opleiden van de vastgoedadviseur van de toekomst.

We zijn erop gericht wereldwijd toptalenten aan te trekken en te behouden. Want juist onze mensen maken voor onze opdrachtgevers het verschil, elke dag opnieuw. Zij vertalen ideeën van opdrachtgevers naar duurzame oplossingen. Zij werken vandaag aan de vastgoedmarkt van morgen. Als zij toekomstige ontwikkelingen begrijpen kunnen ze mondiale trends duiden.

Dit maakt ons tot een vooruitstrevende en dynamische adviseur die duurzame waarde creëert door de unieke combinatie van inzicht, innovatie, actie- en resultaatgerichtheid. Cushman & Wakefield ontzorgt, adviseert, herdefinieert en creëert.

OVER HET BEDRIJF:

Branche: Commercieel vastgoed

Hoofdkantoor: Amsterdam Zuidas

Aantal werknemers: 450

Studieachtergrond: HBO / WO Vastgoed gerelateerd, Financieel, Economisch & Rechten

Contact: Angelo Rechards, Corporate Recruiter

Email: Angelo.rechards@cushwake.com